DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari se stalo favoritem na zisk titulu. V čem vězí problém Mercedesu?

Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff za favorita letošní sezóny označuje Ferrari, což vnímá jako velmi bolestivou skutečnost. V Kanadě navíc kvůli konfiguraci tamějšího okruhu nečeká pro svůj tým nic lehkého. V čem spočívá nevýhoda jejich vozu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari se stalo favoritem na zisk titulu. V čem vězí problém Mercedesu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 09.06.2017 09:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 06.06.2017 14:01
01 Každopádně to Ferrari prospívá. Čím míň… »
» dannak (Hlasovali 5 lidé) 06.06.2017 13:01
Zajimave, jak Mercedes uznava skvelou formu… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 06.06.2017 14:23
je to přesně opačně. konečně udělali dobré (… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

109.81.245.XXX
Tak to může být kterákoliv analýza... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Pekná analýza. Až na to, že to môže byť mystifikácia určená súperom.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
badys

badys

46.13.68.XXX
To jako výrobce (pirelli) udělal gumy na zakázku Vettla? Tak to měl Wolff pravdu , když tvrdil , že Pirelli a Ferrari to jedna guma jest. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Pilot poskytuje také zpětnou vazbu, kterou se výrobce produktu řídí. A cení si zejména tu od závodních jezdců. Vettel při testech Pirelli ujel loni 2228 km, Hamilton 50 km. Kdo se asi může s letošními pneumatikami více trápit?

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

185.115.9.XXX
A Hamilton to nedávno bagatelizoval: [odkaz na stránku]

Přesto si také myslím, že každá příležitost si vyzkoušet pneumatiky, tak důležitou část auta je určitě jen k dobru.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Tak zrovna u podlahy to platí: produkuje přes 50 % přítlaku, ale zároveň to dělá velmi efektivně - na odporu se podílí jen 15 %.

K pneumatikám - Ferrari také chytřeji než Mercedes využilo loňské testy s Pirelli (pečlivá příprava dílů, nasazení závodních pilotů).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

172.20.150.XXX
Ja tedy nevim, jestli vetsi plocha podlahy automaticky musi znamenat vetsi celkovy generovany pritlak. Vzdyt preci pritlak (ale samozrejme nekdy i nezadouci vztlak) generuji i jine casti auta.
Ohledne prace s pneumatikama muze byt otazka, jestli treba u Ferrari nevedi, ze v zatackach se pneu deformuji "nezdrave", vyrazne se zvysuje degradace a tech par km/h navic nestoji za tohole extra opotrebeni, pokud jsou zaroven schopni tuhle ztratu kompenzovat jinde s mensi degradaci gum.
Uvidime dal v sezone, Mercedes uz velky balik vylepseni ukazal, u Ferrari jeste cekam, s cim prijdou, bude-li to samozrejme viditelne z venku.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
fifo

fifo

213.94.78.XXX
co sa tyka absolutnej rychlosti najlepsiu odpoved nam dala barcelona. a to je velke eso v rukave. Minusom je najdlhsi razvor. Dalsim esom je enormna spolahlivost. Ferrari ma/bude problemy s turbami. Wolfik placa 5 cez 9.
Na strane ferrari je praca s gumami a vysoke vykonny Sebastiana.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
V závodě jezdí Ferrari s podobným výkonem pohonné jendotky, Mercedes ale dokáže generovat vyšší přítlak díky větší ploše podlahy, což jde vidět v rychlých zatáčkách. V pěti z šesti kvalifikací měl rychlejší auto, průměrně o 0,19 %. Má tedy navrch nejen v oblasti výkonu, ale i v oblasti aerodynamiky - problém je v té vyšší hmotnosti a v práci s pneumatikami. V dalších závodech se to může s vývojem vozů pochopitelně změnit (oběma směry: Mercedes své potíže vyřeší nebo Ferrari udělá větší pokrok a vzdálí se mu).

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

89.111.73.XXX
"Jejich letošní vůz F1 W08 EQ Power+ má (minimálně v Q3) nejvýkonnější pohonnou jednotku, je velmi rychlý - možná i rychlejší než Ferrari, jenže funguje ve velmi úzkém provozním rozpětí, ze kterého se snadno dostává."

Nerekl bych, ze je velmi rychly, mozna rychlejsi nez Ferrari, ale skoncil bych u toho, ze ma nejsilnejsi pohonou jednotku. To jestli je rychly nebo ne je videt na trati. Pokud funguje jen nekdy, tak proste neni rychlejsi nez Ferrari, ale je jen nekdy rychlejsi, kdyz mu vyjdou idealne podminky, coz je spatne. Na Mercedesu je videt, jak je dulezita pohona jednotka, ta jedina ho drzi nahore. Auto se jim asi letos moc nepovedlo, ale uvidime.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Easy

Easy

178.209.132.XXX
Zejména po panu Marchionnem a jeho zdviženém varovném prstu jako by se slehla zem 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Pepan

Pepan

89.24.157.XXX
Ta druhá věta sedí jako p.del na hrnec. 01

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
je to přesně opačně. konečně udělali dobré ( možná i výborné ) auto, a tak mohou šetřit za PR a nemusí se starat, aby o nich bylo slyšet, protože o nich mluví ostatní 12

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.128.XXX
01
Každopádně to Ferrari prospívá. Čím míň toho nakecají, típ líp jim to jezdí. 12

+ 6 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

172.20.150.XXX
Zajimave, jak Mercedes uznava skvelou formu Ferrari, McL je spokojen s vyvojem, RB si veri na posun, jen to Ferrari mlci. To je opravdu zasadni zmena proti letum minulym.
Ze by skrouhli rozpocet PR tymu a misto toho vic platili aerodynamiky ? :D

A jedna technicka otazka na zaver, nerikalo se neco o upgradu Ferrari pro Kanadu ? Nekdo nejake info ? Precijen, toho mlceni je mozna trosicku moc, i kdyz, za ty vysledky jim to letos snad i odpustim

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama