DISKUZE K ČLÁNKU Honda intenzívně vyvíjí, ExxonMobile pro ni chystá v Kanadě další vylepšení paliva

Honda je zatím sice nejslabší pohonnou jednotkou v poli, již brzy by ale měla dosáhnout dalších pokroků.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Honda intenzívně vyvíjí, ExxonMobile pro ni chystá v Kanadě další vylepšení paliva

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 13.05.2016 08:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 11.05.2016 13:33
Psal jsem o tom již dříve, HCCI je sice něco… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    To prvni foto asi nebude motor Honda, ale spis prevodovka 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    89.111.77.XXX
    Zajimave je, ze na HCCI uz Honda delala davno pred vstupem do F1. Nekde jsem cetl, ze Honda HCCI pouziva uz od lonska
    [odkaz na stránku]
    Snad neco od auto motor und sport a zde o tom take mluvi
    ***
    Příspěvek byl redakčně upraven.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Psal jsem o tom již dříve, HCCI je sice něco podobého, ale v F1 se (zatím) nepoužívá.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Chtelo by to nejak ujasnit: HCCI je pokud sem to spravne pochopil detonacni spalovani v urcitym rezimu u zazehoveho motoru, jde obtizne ridit a stejne ma motor svicky... Jet ignition je vstrikovani casti paliva do predkomurky a zbytek se vstrikuje do hlavniho prostoru...na vsech schematech je navic neprimy vstrikovac, coz predpokladam je u F1 zakazane? Takze by me zajimalo, jak je to u F1? Jsou tam 2 prime vstriky a jak se vejdou do hlavy valcu, nebo jak je to reseny?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Vím, že některé servery o HCCI psaly, podle mě to je ale blbost u benzínového motoru - ty svíčky jsou jiné a jsou tam rozdíly, které to neumožňují. Potvrdili mi to lidé z Mercedesu a pochybuji, že by to ostatní nějak dokázali rozchodit se samovolným vzněcováním.

          Týmy se o něco podobného snaží jiným způsobem - např. TJI se zažehnutím směsi v předkomoře. To, co tě mate, je asi ten obrázek Mahle, který jsem zveřejňoval v dřívějším článku. Ten se týká ale silničních vozů, v F1 je to jinak.

          Tam je povolena pouze jedna tryska, která je zapouzdřena do minikomory nad hlavní spalovací komorou - tryska a svíčka tedy nejsou vedle sebe. Tryska vstřikuje směs do hlavní spalovací komory a jen cca 3 % z toho se dostávají do minikomory pod tlakem otvorem v kroužku, který odděluje hlavní komoru od té minikomory. Svíčka zapálí směs v minikomoře a plamen vystřelí stejným otvorem (nyní opačným směrem) do hlavní komory. Jen dodávám, že tyto informace se i přes přístup k týmům velmi špatně získávají, protož tohle si pečlivě střeží. Snažím se jen vysvětlit, jak jsem z útržků pochopil, že by to mělo fungovat, nejsem konstruktér F1 motorů.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama