DISKUZE K ČLÁNKU McLaren MP4-27 pod drobnohledem + technické specifikace

Přinášíme výroky inženýrů McLarenu týkající se jejich nového vozu MP4-27, další fotografie, srovnání s loňským monopostem a oficiální technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren MP4-27 pod drobnohledem + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 02.02.2012 22:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 01.02.2012 21:32
Dakujem redakcii ze dokaze 4 rozhovory napratat… »
» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 01.02.2012 22:40
To nejde, protože: A) teplota se ztrácí… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 02.02.2012 18:50
jé, ono to má stejný rádio, jako mám v autě já!!… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000280

    uzivatel000280

    XXX
    MP4-27 je evolucí MP4-26, ale fakt povedená. Moc pěkný monopost. 01

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    jé, ono to má stejný rádio, jako mám v autě já!!!11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Článek opět 11.Monopost McLarenu ve srovnání s Caterhamem je jako nebe a dudy.Caterham asi více experimentoval,zatím co McLaren spíše evoluvoval.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Jenže MP4-26 měl čumák skoro stejně vysoko, takže McLaren žádné velké změny zavěšení nepotřeboval.

    Řada týmů měla ale minulý rok čumáky hodně vysoko a pro ně bude nejspíš z hlediska zdrojů a zkušenostní s pneumatikami lepší nepouštět se do nějakých drastických změn. Přecejen změna zavěšení může mít dalekosáhlý dopad na práci s pneumatikami a co nejdokonalejší využití potenciálu pneumatik je pořád alfou a omegou rychlosti.

    Drobný problém v aerodynamice může dělat tisíciny nebo i setiny, ale problém s pneumatikami dělá desetiny rozdílu, což jsme viděli i minulý rok u Ferrari na tvrdých.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Pellynek

    XXX
    Je to pech, jelikož jakožto fanoušek Ferrari musím konstatovat - tohle auto je překrásný! Nemůžu se ho vynadívat..

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dawid

    XXX
    Je normální, že mají formulová auta zpátečku?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    Jo a ty černé ráfky mu fakt seknou...

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • matin

    XXX
    McLarenu se vůz velmi povedl musím uznat. Až na jednu černou ovci (zde si dovoluji upozornit, že nejde o rasistickou narážku) je to sympatický tým.

    Zajímalo by mně, co vedlo Caterham k jejich řešení předku. Vypadá to, že navrhnout zavěšení o něco níže není zas až tak neřešitelný problém. Možná se jen snažili v rámci úspory času využít maximální množství prvků z minulého vozu. Každopádně je to škoda, ten jejich vůz mně moc neoslovil.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rostislav M.

    Rostislav M.

    XXX
    Jako fanda McLarenu musím uznat, že je to krásné vozidlo :))) ještě aby i jelo tak, aby se vyrovnalo RB...nebo ideálně jej rychlostí překonalo.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dusinko3

    XXX
    ja by som zverejnil moj skromny tip ze Mcl sa mozno bude snazit o fukanie na kridelka na brzdovych kanaloch. ci?

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Vertikální úhel koncovky je +10 až +30°...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Pěkná práce.
    Mimochodem napadla mě taková blbost co když někdo výfuk použije jako radiátor přes který požene vzduch z chladičů čímž ho ještě více ohřeje a následně tento vzduch požene do difuzoru? Výfuk by měl vyústění dle předpisu, ale ten vzduch by asi stejně pro "pohon" difuzoru neměl dostatečnou teplotu co?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000718

      uzivatel000718

      XXX
      To nejde, protože:
      A) teplota se ztrácí obrovsky rychle i ve výfuku, natož na volném "větru".
      B) hlavním pohodem foukaných difuzorů není teplota ale hlavně rychlost výfukových plynů, která má přes 700km/h.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Petr

    XXX
    Díky. Ono když nedokážeš přijít s ničím vlastním či originálním, je stránku třeba něčím zaplácnout. 03 Je to tak i komerčně výhodnější, máš víc hitů atd. Jsme rádi, že to oceňujete.

    Taky jsem očekával více agresivity, uvidíme, co z toho ještě vyleze.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Dakujem redakcii ze dokaze 4 rozhovory napratat do jedneho clanku nie ako na jednej nemenovanaej SK stranke kde kazdy rozhovor daju do jedneho clanku 01

    Inak auto zaujimave mozno som troska ocakaval ze bude "prevratnejsie" alebo agresivnejsie v tvaroch ale je dost konzervativne... az na tie vybulenia vzadu... Uvidime co sa vsak skryva pod kapotov v prvych testoch a hlavne v marci v prvej Q.

    dodo

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Na týchto obrázkoch nie je vidieť, že má zdvihnutý zadok ako RB.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    Pekné auto. Bočnice sa mi zdajú veľké.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama