DISKUZE K ČLÁNKU McLaren MP4-27 pod drobnohledem + technické specifikace

Přinášíme výroky inženýrů McLarenu týkající se jejich nového vozu MP4-27, další fotografie, srovnání s loňským monopostem a oficiální technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren MP4-27 pod drobnohledem + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 02.02.2012 22:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 01.02.2012 21:32
Dakujem redakcii ze dokaze 4 rozhovory napratat… »
» uzivatel000718 (Hlasoval 1 člověk) 01.02.2012 22:40
To nejde, protože: A) teplota se ztrácí… »
» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 02.02.2012 18:50
jé, ono to má stejný rádio, jako mám v autě já!!… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000280

uzivatel000280

XXX
MP4-27 je evolucí MP4-26, ale fakt povedená. Moc pěkný monopost. 01

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dusinko3

XXX
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

XXX
jé, ono to má stejný rádio, jako mám v autě já!!!11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petr

XXX
Ano, je povinná. Dle technických pravidel (článek 9.7) musí být funkční po celou dobu, kdy je nastartován motor).

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1958MrLotus1994

XXX
Článek opět 11.Monopost McLarenu ve srovnání s Caterhamem je jako nebe a dudy.Caterham asi více experimentoval,zatím co McLaren spíše evoluvoval.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dawid

XXX
Je normální, že mají formulová auta zpátečku?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Jenže MP4-26 měl čumák skoro stejně vysoko, takže McLaren žádné velké změny zavěšení nepotřeboval.

Řada týmů měla ale minulý rok čumáky hodně vysoko a pro ně bude nejspíš z hlediska zdrojů a zkušenostní s pneumatikami lepší nepouštět se do nějakých drastických změn. Přecejen změna zavěšení může mít dalekosáhlý dopad na práci s pneumatikami a co nejdokonalejší využití potenciálu pneumatik je pořád alfou a omegou rychlosti.

Drobný problém v aerodynamice může dělat tisíciny nebo i setiny, ale problém s pneumatikami dělá desetiny rozdílu, což jsme viděli i minulý rok u Ferrari na tvrdých.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pellynek

XXX
Je to pech, jelikož jakožto fanoušek Ferrari musím konstatovat - tohle auto je překrásný! Nemůžu se ho vynadívat..

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

matin

XXX
Jo a ty černé ráfky mu fakt seknou...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

matin

XXX
McLarenu se vůz velmi povedl musím uznat. Až na jednu černou ovci (zde si dovoluji upozornit, že nejde o rasistickou narážku) je to sympatický tým.

Zajímalo by mně, co vedlo Caterham k jejich řešení předku. Vypadá to, že navrhnout zavěšení o něco níže není zas až tak neřešitelný problém. Možná se jen snažili v rámci úspory času využít maximální množství prvků z minulého vozu. Každopádně je to škoda, ten jejich vůz mně moc neoslovil.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Rostislav M.

Rostislav M.

XXX
Jako fanda McLarenu musím uznat, že je to krásné vozidlo :))) ještě aby i jelo tak, aby se vyrovnalo RB...nebo ideálně jej rychlostí překonalo.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

XXX
Ide o to, zmeniť ju kvalifikovane, aby to zlepšilo rýchlosť, to už také jednoduché nie je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

dusinko3

XXX
ja by som zverejnil moj skromny tip ze Mcl sa mozno bude snazit o fukanie na kridelka na brzdovych kanaloch. ci?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petr

XXX
Díky za upozornění, opraveno.
Jenom pro jistotou (už jsem to tady párkrát kreslil):
[odkaz na stránku]

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

hmmm

XXX
Vertikální úhel koncovky je +10 až +30°...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000718

uzivatel000718

XXX
To nejde, protože:
A) teplota se ztrácí obrovsky rychle i ve výfuku, natož na volném "větru".
B) hlavním pohodem foukaných difuzorů není teplota ale hlavně rychlost výfukových plynů, která má přes 700km/h.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000190

uzivatel000190

XXX
Pěkná práce.
Mimochodem napadla mě taková blbost co když někdo výfuk použije jako radiátor přes který požene vzduch z chladičů čímž ho ještě více ohřeje a následně tento vzduch požene do difuzoru? Výfuk by měl vyústění dle předpisu, ale ten vzduch by asi stejně pro "pohon" difuzoru neměl dostatečnou teplotu co?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000417

uzivatel000417

XXX
A jak to je se sponzory? Pár jich chybí :]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petr

XXX
Díky. Ono když nedokážeš přijít s ničím vlastním či originálním, je stránku třeba něčím zaplácnout. 03 Je to tak i komerčně výhodnější, máš víc hitů atd. Jsme rádi, že to oceňujete.

Taky jsem očekával více agresivity, uvidíme, co z toho ještě vyleze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000324

uzivatel000324

XXX
Dakujem redakcii ze dokaze 4 rozhovory napratat do jedneho clanku nie ako na jednej nemenovanaej SK stranke kde kazdy rozhovor daju do jedneho clanku 01

Inak auto zaujimave mozno som troska ocakaval ze bude "prevratnejsie" alebo agresivnejsie v tvaroch ale je dost konzervativne... az na tie vybulenia vzadu... Uvidime co sa vsak skryva pod kapotov v prvych testoch a hlavne v marci v prvej Q.

dodo

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu