DISKUZE K ČLÁNKU McLaren MP4-27 pod drobnohledem + technické specifikace
Přinášíme výroky inženýrů McLarenu týkající se jejich nového vozu MP4-27, další fotografie, srovnání s loňským monopostem a oficiální technické specifikace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren MP4-27 pod drobnohledem + technické specifikace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000324
(Hlasoval 1 člověk)
01.02.2012 21:32
Dakujem redakcii ze dokaze 4 rozhovory napratat… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000280
22:58 02.02.2012 XXX
MP4-27 je evolucí MP4-26, ale fakt povedená. Moc pěkný monopost.
hmmm
12:23 02.02.2012 XXX
Jenže MP4-26 měl čumák skoro stejně vysoko, takže McLaren žádné velké změny zavěšení nepotřeboval.
Řada týmů měla ale minulý rok čumáky hodně vysoko a pro ně bude nejspíš z hlediska zdrojů a zkušenostní s pneumatikami lepší nepouštět se do nějakých drastických změn. Přecejen změna zavěšení může mít dalekosáhlý dopad na práci s pneumatikami a co nejdokonalejší využití potenciálu pneumatik je pořád alfou a omegou rychlosti.
Drobný problém v aerodynamice může dělat tisíciny nebo i setiny, ale problém s pneumatikami dělá desetiny rozdílu, což jsme viděli i minulý rok u Ferrari na tvrdých.
Řada týmů měla ale minulý rok čumáky hodně vysoko a pro ně bude nejspíš z hlediska zdrojů a zkušenostní s pneumatikami lepší nepouštět se do nějakých drastických změn. Přecejen změna zavěšení může mít dalekosáhlý dopad na práci s pneumatikami a co nejdokonalejší využití potenciálu pneumatik je pořád alfou a omegou rychlosti.
Drobný problém v aerodynamice může dělat tisíciny nebo i setiny, ale problém s pneumatikami dělá desetiny rozdílu, což jsme viděli i minulý rok u Ferrari na tvrdých.
matin
11:05 02.02.2012 XXX
McLarenu se vůz velmi povedl musím uznat. Až na jednu černou ovci (zde si dovoluji upozornit, že nejde o rasistickou narážku) je to sympatický tým.
Zajímalo by mně, co vedlo Caterham k jejich řešení předku. Vypadá to, že navrhnout zavěšení o něco níže není zas až tak neřešitelný problém. Možná se jen snažili v rámci úspory času využít maximální množství prvků z minulého vozu. Každopádně je to škoda, ten jejich vůz mně moc neoslovil.
Zajímalo by mně, co vedlo Caterham k jejich řešení předku. Vypadá to, že navrhnout zavěšení o něco níže není zas až tak neřešitelný problém. Možná se jen snažili v rámci úspory času využít maximální množství prvků z minulého vozu. Každopádně je to škoda, ten jejich vůz mně moc neoslovil.
Rostislav M.
07:32 02.02.2012 XXX
Jako fanda McLarenu musím uznat, že je to krásné vozidlo :))) ještě aby i jelo tak, aby se vyrovnalo RB...nebo ideálně jej rychlostí překonalo.
Petr
22:52 01.02.2012 XXX
Díky za upozornění, opraveno.
Jenom pro jistotou (už jsem to tady párkrát kreslil):
[odkaz na stránku]
Jenom pro jistotou (už jsem to tady párkrát kreslil):
[odkaz na stránku]
uzivatel000718
22:40 01.02.2012 XXX
To nejde, protože:
A) teplota se ztrácí obrovsky rychle i ve výfuku, natož na volném "větru".
B) hlavním pohodem foukaných difuzorů není teplota ale hlavně rychlost výfukových plynů, která má přes 700km/h.
A) teplota se ztrácí obrovsky rychle i ve výfuku, natož na volném "větru".
B) hlavním pohodem foukaných difuzorů není teplota ale hlavně rychlost výfukových plynů, která má přes 700km/h.
uzivatel000190
22:27 01.02.2012 XXX
Pěkná práce.
Mimochodem napadla mě taková blbost co když někdo výfuk použije jako radiátor přes který požene vzduch z chladičů čímž ho ještě více ohřeje a následně tento vzduch požene do difuzoru? Výfuk by měl vyústění dle předpisu, ale ten vzduch by asi stejně pro "pohon" difuzoru neměl dostatečnou teplotu co?
Mimochodem napadla mě taková blbost co když někdo výfuk použije jako radiátor přes který požene vzduch z chladičů čímž ho ještě více ohřeje a následně tento vzduch požene do difuzoru? Výfuk by měl vyústění dle předpisu, ale ten vzduch by asi stejně pro "pohon" difuzoru neměl dostatečnou teplotu co?
uzivatel000324
21:32 01.02.2012 XXX
Dakujem redakcii ze dokaze 4 rozhovory napratat do jedneho clanku nie ako na jednej nemenovanaej SK stranke kde kazdy rozhovor daju do jedneho clanku
Inak auto zaujimave mozno som troska ocakaval ze bude "prevratnejsie" alebo agresivnejsie v tvaroch ale je dost konzervativne... az na tie vybulenia vzadu... Uvidime co sa vsak skryva pod kapotov v prvych testoch a hlavne v marci v prvej Q.
dodo
Inak auto zaujimave mozno som troska ocakaval ze bude "prevratnejsie" alebo agresivnejsie v tvaroch ale je dost konzervativne... az na tie vybulenia vzadu... Uvidime co sa vsak skryva pod kapotov v prvych testoch a hlavne v marci v prvej Q.
dodo