DISKUZE K ČLÁNKU Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu
Technický ředitel týmu Lotus Renault GP James Allison se ohlíží za rok starými událostmi a vysvětluje, proč se tehdy u vozu R31 rozhodli pro radikální řešení výfuků, které ústily vpředu pod bočnicemi.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Allison: Proč se Renault loni rozhodl pro výfuky vpředu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000324
19:49 19.12.2011 XXXHlavne ze "Bulterier" celu sezonu tvrdil akych maju jazdcov drevakov...
dodo -
Kapor
17:49 19.12.2011 XXXJednoducho treba sezónu 2011 hodiť za hlavu a neozerať sa. Veď nakoniec skončila pre tento tím nad očakávanie. Treba s chuťou postaviť nové auto pre sezónu 2012 a motivovať oboch jazdcov hneď od úvodných testov, aby splnili všetky úlohy a monoposty boli riadne pripravené na novú sezónu. -
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek