DISKUZE K ČLÁNKU Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny

K poškození pneumatiky Sebastiana Vettela v úvodním kole Velké ceny Abú Zabí dle Autosportu vedlo unikátní zahřívání Red Bullu pomocí výfukových plynů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 27.11.2011 10:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2011 18:44
skvělé! jsem hrdý na to, že jsme sledováním… »
» uzivatel000232 (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2011 21:23
Cha cha cha 12 Jsem to to říkal hned jak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • cox

    XXX
    Tak jestli to dobře chápu, všem ostatním za Sebem dnes bude stačit, aby se co nejvíce courali na start a Seb tam stál co nejdéle a Seb bude aut, ja?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    Když je to tak geniální vynález proč teda Mark nestává na startovním roštu hned za Sebem?
    Že nesoupeří spolu o první místo, to chápu - Markovi letos nejdou starty a tak vždy něco ztratí, ale proč není stejně dobrý jako Seb alespoň v kvaldě?
    Nemůžu si pomoct, ale připadá mi, že v letošní sezóně Mark nemá na voze stejné vychytávky jako Seb. Ale zase vyvýjet dvě různá auta je blbost ne?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Markovi ty plyny letos namířili na koule. Proto mu letos nefungují 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      XXX
      Nejspíš proto, že tenhle systém nepomáhá ani tak moc v kvalifikaci a přímo na startu, jako spíš v prvních kolech po startu. Seb taky nemá zrovna nejlepší starty. 03
      Ale jestli myslíš, že RBR utrácí miliony na horší systémy pro Marka, aby měli míň bodů... 20

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      XXX
      Možná je chyba přímo v Markovi. Přece jenom je starší než Vettel a je docela možné, že si ho RB nechává jako jezdce pro vývoj, ale priorita je upřena na Vettela. A je taky docela možné, že pravda je uprostřed, něco dělají Markovy chyby a něco třeba elektronika, která dokáže jedno auto zrychlit a druhé zpomalit. Jenom si vzpomeňte na loňský rok, kdy Vettel rozbil přední křídlo a RB u okamžitě namontoval řídlo z Markova vozu, protože třetí exemplář téhle modifikace neměli. Paradox byl, že ten závod vyhrál Mark. Tak se asi pro letošek pojistili jinak.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        XXX
        Chyba bola v nastavení termostatu u Seba aj Marka, preto chudáčkovi neubližujte, Mark sľúbil, že sa v budúcej sezóne polepší ! 11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000232

    uzivatel000232

    XXX
    Cha cha cha 12
    Jsem to to říkal hned jak to Vettelovi bouchlo a nikdo nevěřil. A vida.

    No ale je to normál takové různé vyfik****** jsou v F1 od jejího začátku. RedBuláci jsou holt chytří kluci co se nebojí 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Aspoň skončí geniální teorie, že si to Vettel zavinil sám moc malým, nebo moc velkým vyjetím na záhadný žlábek. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    problém je so zahriatím predných pneumatík. Je známe, že predné krídlo priblížili k zemi zdvihnutím zadku auta a tým zvýšili prítlak a prítlakom aj teplotu predných gúm. O zadné gumy sa príliš nemusia starať, lebo ich zahrievajú z výfuku.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Majky

    XXX
    Nejlepší vůz ze startovního pole. Zcela bezkonkurenční.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wezel

    XXX
    hevětší tajemství RB je Vettel, kdyby on nebyl, tak RB bojuje o 3-4 místo a všichni by přemýšleli co je za to tajemství u Mc Laren

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    skvělé! jsem hrdý na to, že jsme sledováním videozáznamu na zdejších stránkách odhalili obrovské tajemnství red bullu, které až doposud střežili, jako oko v hlavě 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kotrba

    XXX
    zároven končí ale teorie Vettelových bleskových prvních kol 01, prostě měl výfuky nejvíce zahřáté gumy, díky tomu ikdyž nestartoval z PP se v prvním kole dostal do čela, viz Korea letos

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      XXX
      V pořádku, s tím problém nemám. 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Je překvapivé,že i když je F1 v moderní době dost sešněrovaná přísnými pravidly objevují se stále zajímavé věci!Docela by mě zajímalo,jak by si počínal dnes Colin Chapman! 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Podle mě to dělaji všichni ,kterym jde plyn na kola.Autor tady nevysvětluje to o co je to jine. Pokud byla myšlena nějaka agresivni chvilkova mapa tak by to mělo smysl takhle je to nedomyšlene.Jinak jsem se mrknul na rozdil mezi Markem a Sebem v kvalifikacich 2009 a Mark tedy děsivě prohral zazrak ,že v prostřed 2010 držel krok.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      XXX
      A co třeba hned první odstavec? Nebo ilustrace?
      Všichni to tak určitě nedělají.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Speed

        XXX
        No jo ,ale ono se piše hlavně o plynech přesto ,že tam jsou kroužky je to nějak zamotane dohromady.Nema to logiku defekt objasněn ten se připisuje ,ale plynum.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          XXX
          To, že jsi to z toho nepochopil neznamená, že to nemá logiku. Ale kdo chce psa bít..
          Ty kroužky se před nasazením kola sundávají, poté už to je hlavně o těch výfukových plynech a jejich směrování. Že se defekt pneumatiky připisuje jim, je podle mě z článku jasné.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    To řešení ohřívání pneumatik pomocí výfuků mne už napadlo kdysi. Ale říkal jsem si, že v tom bude asi nějaký háček, když to nepoužívají. A hle, on to používá RB :D. Ještě mě napadlo foukat těsně před kola, čímž by se i čistila trať, případně odváděla část vlhkosti v případě mokra. Měl jsem ten nápad kdysi poslat do Ferrari, třeba by měli o nějaký ten titul více a já za odměnu nějakého férko v garáži. 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama