DISKUZE K ČLÁNKU Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny
K poškození pneumatiky Sebastiana Vettela v úvodním kole Velké ceny Abú Zabí dle Autosportu vedlo unikátní zahřívání Red Bullu pomocí výfukových plynů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
PC
08:26 25.11.2011 XXXKdyž je to tak geniální vynález proč teda Mark nestává na startovním roštu hned za Sebem?
Že nesoupeří spolu o první místo, to chápu - Markovi letos nejdou starty a tak vždy něco ztratí, ale proč není stejně dobrý jako Seb alespoň v kvaldě?
Nemůžu si pomoct, ale připadá mi, že v letošní sezóně Mark nemá na voze stejné vychytávky jako Seb. Ale zase vyvýjet dvě různá auta je blbost ne?-
Pepan
23:52 25.11.2011 XXXMožná je chyba přímo v Markovi. Přece jenom je starší než Vettel a je docela možné, že si ho RB nechává jako jezdce pro vývoj, ale priorita je upřena na Vettela. A je taky docela možné, že pravda je uprostřed, něco dělají Markovy chyby a něco třeba elektronika, která dokáže jedno auto zrychlit a druhé zpomalit. Jenom si vzpomeňte na loňský rok, kdy Vettel rozbil přední křídlo a RB u okamžitě namontoval řídlo z Markova vozu, protože třetí exemplář téhle modifikace neměli. Paradox byl, že ten závod vyhrál Mark. Tak se asi pro letošek pojistili jinak.
-
uzivatel000232
21:23 24.11.2011 XXXCha cha cha
Jsem to to říkal hned jak to Vettelovi bouchlo a nikdo nevěřil. A vida.
No ale je to normál takové různé vyfik****** jsou v F1 od jejího začátku. RedBuláci jsou holt chytří kluci co se nebojí -
-
Speed
16:32 24.11.2011 XXXPodle mě to dělaji všichni ,kterym jde plyn na kola.Autor tady nevysvětluje to o co je to jine. Pokud byla myšlena nějaka agresivni chvilkova mapa tak by to mělo smysl takhle je to nedomyšlene.Jinak jsem se mrknul na rozdil mezi Markem a Sebem v kvalifikacich 2009 a Mark tedy děsivě prohral zazrak ,že v prostřed 2010 držel krok.-
-
-
Petr
17:25 24.11.2011 XXXTo, že jsi to z toho nepochopil neznamená, že to nemá logiku. Ale kdo chce psa bít..
Ty kroužky se před nasazením kola sundávají, poté už to je hlavně o těch výfukových plynech a jejich směrování. Že se defekt pneumatiky připisuje jim, je podle mě z článku jasné.
-
-
-
-
Anonym
16:15 24.11.2011 XXXTo řešení ohřívání pneumatik pomocí výfuků mne už napadlo kdysi. Ale říkal jsem si, že v tom bude asi nějaký háček, když to nepoužívají. A hle, on to používá RB :D. Ještě mě napadlo foukat těsně před kola, čímž by se i čistila trať, případně odváděla část vlhkosti v případě mokra. Měl jsem ten nápad kdysi poslat do Ferrari, třeba by měli o nějaký ten titul více a já za odměnu nějakého férko v garáži.
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek