DISKUZE K ČLÁNKU Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny

K poškození pneumatiky Sebastiana Vettela v úvodním kole Velké ceny Abú Zabí dle Autosportu vedlo unikátní zahřívání Red Bullu pomocí výfukových plynů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 27.11.2011 10:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2011 18:44
skvělé! jsem hrdý na to, že jsme sledováním… »
» uzivatel000232 (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2011 21:23
Cha cha cha 12 Jsem to to říkal hned jak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • cox

    XXX
    Tak jestli to dobře chápu, všem ostatním za Sebem dnes bude stačit, aby se co nejvíce courali na start a Seb tam stál co nejdéle a Seb bude aut, ja?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • PC

    XXX
    Když je to tak geniální vynález proč teda Mark nestává na startovním roštu hned za Sebem?
    Že nesoupeří spolu o první místo, to chápu - Markovi letos nejdou starty a tak vždy něco ztratí, ale proč není stejně dobrý jako Seb alespoň v kvaldě?
    Nemůžu si pomoct, ale připadá mi, že v letošní sezóně Mark nemá na voze stejné vychytávky jako Seb. Ale zase vyvýjet dvě různá auta je blbost ne?

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Anonym

      XXX
      Markovi ty plyny letos namířili na koule. Proto mu letos nefungují 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      XXX
      Nejspíš proto, že tenhle systém nepomáhá ani tak moc v kvalifikaci a přímo na startu, jako spíš v prvních kolech po startu. Seb taky nemá zrovna nejlepší starty. 03
      Ale jestli myslíš, že RBR utrácí miliony na horší systémy pro Marka, aby měli míň bodů... 20

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      XXX
      Možná je chyba přímo v Markovi. Přece jenom je starší než Vettel a je docela možné, že si ho RB nechává jako jezdce pro vývoj, ale priorita je upřena na Vettela. A je taky docela možné, že pravda je uprostřed, něco dělají Markovy chyby a něco třeba elektronika, která dokáže jedno auto zrychlit a druhé zpomalit. Jenom si vzpomeňte na loňský rok, kdy Vettel rozbil přední křídlo a RB u okamžitě namontoval řídlo z Markova vozu, protože třetí exemplář téhle modifikace neměli. Paradox byl, že ten závod vyhrál Mark. Tak se asi pro letošek pojistili jinak.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        XXX
        Chyba bola v nastavení termostatu u Seba aj Marka, preto chudáčkovi neubližujte, Mark sľúbil, že sa v budúcej sezóne polepší ! 11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000232

    uzivatel000232

    XXX
    Cha cha cha 12
    Jsem to to říkal hned jak to Vettelovi bouchlo a nikdo nevěřil. A vida.

    No ale je to normál takové různé vyfik****** jsou v F1 od jejího začátku. RedBuláci jsou holt chytří kluci co se nebojí 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    XXX
    Aspoň skončí geniální teorie, že si to Vettel zavinil sám moc malým, nebo moc velkým vyjetím na záhadný žlábek. 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wrt

    XXX
    problém je so zahriatím predných pneumatík. Je známe, že predné krídlo priblížili k zemi zdvihnutím zadku auta a tým zvýšili prítlak a prítlakom aj teplotu predných gúm. O zadné gumy sa príliš nemusia starať, lebo ich zahrievajú z výfuku.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Majky

    XXX
    Nejlepší vůz ze startovního pole. Zcela bezkonkurenční.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • wezel

    XXX
    hevětší tajemství RB je Vettel, kdyby on nebyl, tak RB bojuje o 3-4 místo a všichni by přemýšleli co je za to tajemství u Mc Laren

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    XXX
    skvělé! jsem hrdý na to, že jsme sledováním videozáznamu na zdejších stránkách odhalili obrovské tajemnství red bullu, které až doposud střežili, jako oko v hlavě 18

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kotrba

    XXX
    zároven končí ale teorie Vettelových bleskových prvních kol 01, prostě měl výfuky nejvíce zahřáté gumy, díky tomu ikdyž nestartoval z PP se v prvním kole dostal do čela, viz Korea letos

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      XXX
      V pořádku, s tím problém nemám. 04

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    XXX
    Je překvapivé,že i když je F1 v moderní době dost sešněrovaná přísnými pravidly objevují se stále zajímavé věci!Docela by mě zajímalo,jak by si počínal dnes Colin Chapman! 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Speed

    XXX
    Podle mě to dělaji všichni ,kterym jde plyn na kola.Autor tady nevysvětluje to o co je to jine. Pokud byla myšlena nějaka agresivni chvilkova mapa tak by to mělo smysl takhle je to nedomyšlene.Jinak jsem se mrknul na rozdil mezi Markem a Sebem v kvalifikacich 2009 a Mark tedy děsivě prohral zazrak ,že v prostřed 2010 držel krok.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      XXX
      A co třeba hned první odstavec? Nebo ilustrace?
      Všichni to tak určitě nedělají.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Speed

        XXX
        No jo ,ale ono se piše hlavně o plynech přesto ,že tam jsou kroužky je to nějak zamotane dohromady.Nema to logiku defekt objasněn ten se připisuje ,ale plynum.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          XXX
          To, že jsi to z toho nepochopil neznamená, že to nemá logiku. Ale kdo chce psa bít..
          Ty kroužky se před nasazením kola sundávají, poté už to je hlavně o těch výfukových plynech a jejich směrování. Že se defekt pneumatiky připisuje jim, je podle mě z článku jasné.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Anonym

    XXX
    To řešení ohřívání pneumatik pomocí výfuků mne už napadlo kdysi. Ale říkal jsem si, že v tom bude asi nějaký háček, když to nepoužívají. A hle, on to používá RB :D. Ještě mě napadlo foukat těsně před kola, čímž by se i čistila trať, případně odváděla část vlhkosti v případě mokra. Měl jsem ten nápad kdysi poslat do Ferrari, třeba by měli o nějaký ten titul více a já za odměnu nějakého férko v garáži. 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama