DISKUZE K ČLÁNKU Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny

K poškození pneumatiky Sebastiana Vettela v úvodním kole Velké ceny Abú Zabí dle Autosportu vedlo unikátní zahřívání Red Bullu pomocí výfukových plynů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettelův defekt objasněn aneb unikátní zahřívání Red Bullu výfukovými plyny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 27.11.2011 10:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2011 18:44
skvělé! jsem hrdý na to, že jsme sledováním… »
» uzivatel000232 (Hlasoval 1 člověk) 24.11.2011 21:23
Cha cha cha 12 Jsem to to říkal hned jak to… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

cox

XXX
Tak jestli to dobře chápu, všem ostatním za Sebem dnes bude stačit, aby se co nejvíce courali na start a Seb tam stál co nejdéle a Seb bude aut, ja?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

XXX
Chyba bola v nastavení termostatu u Seba aj Marka, preto chudáčkovi neubližujte, Mark sľúbil, že sa v budúcej sezóne polepší ! 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Pepan

XXX
Možná je chyba přímo v Markovi. Přece jenom je starší než Vettel a je docela možné, že si ho RB nechává jako jezdce pro vývoj, ale priorita je upřena na Vettela. A je taky docela možné, že pravda je uprostřed, něco dělají Markovy chyby a něco třeba elektronika, která dokáže jedno auto zrychlit a druhé zpomalit. Jenom si vzpomeňte na loňský rok, kdy Vettel rozbil přední křídlo a RB u okamžitě namontoval řídlo z Markova vozu, protože třetí exemplář téhle modifikace neměli. Paradox byl, že ten závod vyhrál Mark. Tak se asi pro letošek pojistili jinak.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Nejspíš proto, že tenhle systém nepomáhá ani tak moc v kvalifikaci a přímo na startu, jako spíš v prvních kolech po startu. Seb taky nemá zrovna nejlepší starty. 03
Ale jestli myslíš, že RBR utrácí miliony na horší systémy pro Marka, aby měli míň bodů... 20

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Anonym

XXX
Markovi ty plyny letos namířili na koule. Proto mu letos nefungují 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

PC

XXX
Když je to tak geniální vynález proč teda Mark nestává na startovním roštu hned za Sebem?
Že nesoupeří spolu o první místo, to chápu - Markovi letos nejdou starty a tak vždy něco ztratí, ale proč není stejně dobrý jako Seb alespoň v kvaldě?
Nemůžu si pomoct, ale připadá mi, že v letošní sezóně Mark nemá na voze stejné vychytávky jako Seb. Ale zase vyvýjet dvě různá auta je blbost ne?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000232

uzivatel000232

XXX
Cha cha cha 12
Jsem to to říkal hned jak to Vettelovi bouchlo a nikdo nevěřil. A vida.

No ale je to normál takové různé vyfik****** jsou v F1 od jejího začátku. RedBuláci jsou holt chytří kluci co se nebojí 11

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
V pořádku, s tím problém nemám. 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

kotrba

XXX
zároven končí ale teorie Vettelových bleskových prvních kol 01, prostě měl výfuky nejvíce zahřáté gumy, díky tomu ikdyž nestartoval z PP se v prvním kole dostal do čela, viz Korea letos

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Mike17

XXX
Aspoň skončí geniální teorie, že si to Vettel zavinil sám moc malým, nebo moc velkým vyjetím na záhadný žlábek. 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wrt

XXX
problém je so zahriatím predných pneumatík. Je známe, že predné krídlo priblížili k zemi zdvihnutím zadku auta a tým zvýšili prítlak a prítlakom aj teplotu predných gúm. O zadné gumy sa príliš nemusia starať, lebo ich zahrievajú z výfuku.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Majky

XXX
Nejlepší vůz ze startovního pole. Zcela bezkonkurenční.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

wezel

XXX
hevětší tajemství RB je Vettel, kdyby on nebyl, tak RB bojuje o 3-4 místo a všichni by přemýšleli co je za to tajemství u Mc Laren

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

XXX
skvělé! jsem hrdý na to, že jsme sledováním videozáznamu na zdejších stránkách odhalili obrovské tajemnství red bullu, které až doposud střežili, jako oko v hlavě 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

David

XXX
Za to já nemůžu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Ali

XXX
Nemáte někdo odkaz na video ze startu, ten kouřící RB na roštu?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petr

XXX
To, že jsi to z toho nepochopil neznamená, že to nemá logiku. Ale kdo chce psa bít..
Ty kroužky se před nasazením kola sundávají, poté už to je hlavně o těch výfukových plynech a jejich směrování. Že se defekt pneumatiky připisuje jim, je podle mě z článku jasné.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Speed

XXX
No jo ,ale ono se piše hlavně o plynech přesto ,že tam jsou kroužky je to nějak zamotane dohromady.Nema to logiku defekt objasněn ten se připisuje ,ale plynum.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Petr

XXX
A co třeba hned první odstavec? Nebo ilustrace?
Všichni to tak určitě nedělají.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

1958MrLotus1994

XXX
Je překvapivé,že i když je F1 v moderní době dost sešněrovaná přísnými pravidly objevují se stále zajímavé věci!Docela by mě zajímalo,jak by si počínal dnes Colin Chapman! 04

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu