DISKUZE K ČLÁNKU Přední křídla - přeci jen flexibilní?
Velká cena Německa se vyznačovala dvěma aférami: týmovou režií Ferrari a příliš ohebnými předními křídly. My se ještě jednou nyní vrátíme k předním křídlům Ferrari a Red Bullu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Přední křídla - přeci jen flexibilní?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000286
(Hlasoval 1 člověk)
31.07.2010 08:50
Nebreč že to nemá McLaren, prostě jsou křídla v… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr
13:32 31.07.2010 XXXHakki, pominu to, ze zde neustale delas reklamu konkurenci, cimz nam vubec nepomahas Ba ne, linky na cizi weby nam nevadi, necenzurujeme to jako na jinych webech. Ale za trest tam budes muset udelat reklamu nam.
Jinak se nezlob, abych se priznal, clanky na domacich konkurencnich webech opravdu nemam cas cist (neni to tim, ze bych jimi pohrdal) - natoz si procitat sahodlouhe diskuse pomatencu. A uz vubec bych si nedovolil nekde delat poradek. To si tam musi usmernit slovensti kolegove. Omlouvam se.
(Dnes nebudu mit moc cas diskutovat uz ani u nas, po kvalifikaci mame spousta prace az do pozdniho vecera). -
uzivatel000286
08:50 31.07.2010 XXXNebreč že to nemá McLaren, prostě jsou křídla v pořádku takže neboj teť v maďarsku nebo další závod to budou mít u McLarenu taky. Budu zvědavej jak na to budeš reagovat, jestli je budeš proklínat když vlastně pravidla nejsou porušena. -
uzivatel000249
07:37 31.07.2010 XXXPetr, už včera večer som si pozrel diskusiu na tému krídla. Pozri tie posledné príspevky ..
[odkaz na stránku]
som si istý, že to dáš na pravú mieru ... -
uzivatel000249
11:36 30.07.2010 XXXkto pozeral 1. tréning na HUN, jasne bolo ukázané, ako sa krídla RB dotýkajú trate ... obávam sa, že v ostrom závode pôjdu bez krídel ... -
-
Adi
13:15 29.07.2010 XXXAno přizpusibme pravidla realitě a neprojdou a bude to v pořádku, JENŽE podle momentálně platných pravidel je jejich křídlo vyhovující, to je nepopiratelný fakt. Rozhodně flexi křídla neobhajuju ale dávám Red Bullu a Ferrari palec nahoru za to, že našli další skulinku v pravidlech FIA ... buďto FIA pravidla rychle změní, nebo jejich řešení okopíruje zbytek týmů...ale né hned, takže jistá výhoda v rámci pravidel tam je..stejně jako systém f - kanál, který Mclarenu doteď poskytuje určitou výhodu oproti konkurenci, byť né zdaleka tak velkou jak na počátku sezóny...v moderní Formuli 1 jde především o to, kdo umí najít skulinku a kdo se umí přiblížit co nejblíže hraně mezi legálností a podvodem... -
Petr
13:08 29.07.2010 XXXKlidně mi tykej - tyká mi tady kdekdo, aniž by se ptal, nemám s tím problém
Ptáš se na věci, které si týmy pečlivě střeží. Přesná čísla neznám, takže ti na to nedokážu odpovědět.
Podle mě jsou ty odchylky ale velmi malé (nejen ve spotřebě, ale i ve výkonu - obě věci ale nejsou u motoru v F1 vše), max. do 2-3%, což by při plné nádrži dělalo rozdíl kolem 1 desetiny. -
uzivatel000249
13:03 29.07.2010 XXXMôj názor je troška iný. podľa mňa pravidla porušili, aj keď tým smiešnym testom 50kg presli. Jednoznačne prispôsobiť pravidlá realite !
A čo sa týka používania flexibilných krídel až teraz, tiež nesúhlasím. skôr si myslím, že RB (a Ferr) sa snažia "vylepšovať" a prišli na to, ako sa to "korektne" dá ... krídla majú určite všetci ťažšie, ako na začiatku sezóny. Dokonca sa mi zdá, že RB má špeciálny tvar krídel, zložený z dvoch častí, kedy fakt tie kraje sú ako stvorené na to, aby sa ohýbali ... -
Benett
13:01 29.07.2010 XXXZřejmě se McL to okopírování nepovedlo úplně dokonale jako v roce 2006 (2007?), kdy se Ferrari taky povedlo vyvinout křídla, která byla při jízdě flexibilní, ale vyhověla všem zátěžovým testům FIA. A tak se pokouší použít stejnou strategii, kterou úspěšně použil tehdy, tj. nechat to zakázat. -
Adi
12:40 29.07.2010 XXXDíky za reakci, doufám, že tvoje prognózy (doufám, že není problém s tykáním, kdyby jo, tak se omlouvám) ohledně Renaultu se potvrdí, protože bych byl jako jejich fanda potěšen Kdyby Petrov v kvaldě prošel do Q3, tak by to mohl být silný víkend, no uvidíme již v sobotu. A pak mám ještě jednu otázečku, vypadáš jako člověk, který Formulím 1 rozumí jako málokdo... před sezńou se hodně mluvilo o menší spotřebě motoru RS27, okolik si myslíš, že mohou být monoposty Red Bull a Renault na startu lehčí, než konkurence? Slyšel jsem již plno názorů, ale nějak se z žádným nemohu ztotožnit... díky -
Petr
12:30 29.07.2010 XXXKřídla Red Bullu a pravidla - víceméně souhlas ;) Jen si nejsem jistý, jestli je taková flexibilita úplně v pořádku - trochu to totiž koliduje se zákazem pohyblivých aero-prvků, FIA by se na to měla podle mě ještě podívat..
K Renaultu: pokud si dobře vzpomínám, F-kanál má nasadit až v Belgii, v Maďarsku jej možná během tréninků vyzkoušejí. Pokud ano, nešli by podle mě s ním dále do kvalifikace a závodu.
Renaultu to na Hungaroringu půjde podle mě lépe než v minulém závodě. Zdá se, že charakteristika jejich monopostu umožňuje volit mnohem měkčí nastavení zavěšení než McLarenu, což bude v Maďarsku výhodou a nepřekvapilo by mě, kdyby Kubica byl před McLareny. Pokud použijí opožděný zážeh motoru v Q3, mohli by o pole soupeřit s Ferrari a Red Bully (podobně jako v Monaku). -
Adi
12:13 29.07.2010 XXXMoc pěknej článek Díky za něj. Jen jsem se chtěl zeptat, jak vnímáš vyjádření pravidel, kdy průhyb přítlačného křídla defakto vyhovuje do cca 250 Km/h, ale poté se prohne dřív. Můj názor je, že Red Bull pravidla opravdu neporušil. Protože zkouškou křídlo prošlo. Vinu bych viděl opět v pravidlech, kde se evidentně vyskytuje díra a je až pozoruhodné, že to týmy začaly využívat až v polovině sezóny.
Před nedávnem jsem četl informace z týmu Renault, že bymohli nasadit f-kanál již nyní do GP Maďarska, nevíte, co je na tom pravdy? A pak bych se rád zeptal, jaké šance týmu Renault vidíte na točivém a technickém Hungaroringu? Díky za odpovědi. -
uzivatel000156
07:30 29.07.2010 XXXRB to nepriamo potvrdzuje škemraním o zvýšenie výkonu Renaultu.
V automobilizme nie je najmúdrejšie plytvať peniazmi a úsilím na riešenie leteckých problémov (dvojité a ofukované difúzory, f kanál, ohybné krídlo..). -
Petr
07:08 29.07.2010 XXXKlasické fórum máme ( [odkaz na stránku] Je tam i vlákno pro tipy na vylepšení, připomínky piš prosím tam. Já s tím neudělám nic, předám to programátorům.
Krátké zprávy jsem navrhoval, žel to není můj web, vedení to zamítlo a mělo pro to vcelku logické důvody. -
Anonym
23:24 28.07.2010 XXXJeště mě zaujalo, že na fotce kde vůz zatáčí doprava je snížená pravá strana, která by mělá být odlehčená. To je dost divné když váha vozu se přenáší doleva. zajímalo by mne jak vypadá levá strana na originální fotce. Pokud by byla výš než pravá, tak to by znamenalo, že se auto nějak naklání do směru zatáčky a zajímalo by mne jak to dělaj a jestli to nebude ta vychytávka, která je drží před konkurencí ?-
-
Petr
07:18 29.07.2010 XXXA co video? A co ostatní snímky, které tady byly ve fóru min. týden (levé strana Ferrari)? A co ten poslední snímek těch RB a Merc na rovince?
S kroucením do zatáček to nemá nic společného - okraje křídel se pohybují při brzdění na rovnice (v přímém směru, kdy ještě nezatáčejí) směrem nahoru více, než je podle mne zdrávo.
-
-
-
Anonym
23:15 28.07.2010 XXXMohu se tedy zeptat, proč při změkčení zavěšení je nutné zvyšit světlou výšku vozu ? Nebude to tím, že při velkém aerodynamickém odporu se auto více "přitlačuje" k zemi než při tuhé zavěšení ? Takže pokud někdo zvolí tužší nastavení předního zavěšení bude mít logicky při vysoké rychlosti a při brždění přesun váhy mnohem větší než ten kdo má měkčí nastavení. Takže v určité místě může mít křídlo níže a jinde zase výše. Je také možné že má RB a možná i Ferrari nějakou vychytávku, která mu dovoluje použít měkčí zavěšení bez nutnosti zvyšovat světlou výšku a proto jsou rychlejší. Proto i když mají v klidu stejnou světlou výšku, tak při brzdění je měkké nastavení pustí blíž k zemi. -
uzivatel000190
23:12 28.07.2010 XXXS časem to chápu. Ještě když jsme u té chváli, nešlo by nějak vylepšit tu diskuzi? Dvě věci co mě zvednou ze židle:
- pokud se zapomenu přihlásit a odešlu post tak o něj přijdu což dokáže kolikrát hodně naštvat.
- to hrozně zdlouhavá odesílání postů a potřeba několik refreshů.
A dvě otázky neplánujete založit k webu klasické fórum? Případně spoustu newsek by šlo nahradit jen krátkou zprávou viz konkurence (která tam tedy píše občas blbosti) což by ti ušetřilo čas a naopak by jsme se toho dozvěděli více...
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek