DISKUZE K ČLÁNKU Vývoj Mercedesu MGP W01 od Austrálie po Čínu

Jak vyvíjel svůj monopost v předchozích dvou závodech Mercedes, který chystá na příští víkend velké změny? Přinášíme přehled změn, jež se na voze MGP W01 objevily v Austrálii, Malajsii a Číně a také pohled na systém pro oddělování vzdušných proudů na zadním křídle.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vývoj Mercedesu MGP W01 od Austrálie po Čínu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 07.05.2010 13:50 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Skuty

    XXX
    [citace user=x-o]Právě proto, že je monokok homologován se při změně rozvoru musí měnit geometrie, na to přijde i cvičená opice. Upřímně bych ti radil, abys tu převodovku už nerozebíral, protože si tím nepomáháš. Jen dokazuješ, že tak docela nevíš, o čem mluvíš. Nikdo nezpochybňuje vliv skříně na aero, ale ty jednou opravuješ článek a píšeš, že se nezkrátí a potom, že jen trošku skříň. Jaký význam by mělo zkrácení ústrojí ve stejné skříňí na rozvor, případně aero auta, jak sis to vysvětlil podle článku? Že tam nejsou extrémní rozdíly? Má to přímý vliv na prostor pro difuzor jako jednu ze zásadních aero součástí auta. V motorsportu jsem nedokázal vůbec nic, můžeš být klidný. Jen bych nerad, aby ti někdo baštil tvoje lži.[/citace/
    A jak změníš tu geometrii, když máš homologovaný monokok? To tam jako nějak navrtáš díry, abys upevnil ramena, nebo co? Ten rozvor se bude měnit pomocí zadní partie vozu. S tou převodovkou si myslíš, že je to opravdu tak jasné? Ze začatku (A-verze) nemohla být použita kratší skříň, i když by samozřejmě někde měla své výhody, protože by velmi narušovala aerodynamiku. Teď s B-verzí ji už můžem použít. Kratší ústrojí by samozřejmě nemělo žádný význam ani na aero, ani na rozvor. Ale co třeba na dynamiku jízdy? Ty si myslíš, že je například pro odpor zrychlení jedno, jestli má převodovka 10 cm anebo 2 m? Anebo si myslíš, že je jedno, jestli má ozubené kolo kolo šířku 10 cm nebo 7 mm? Ty rozměry jsem pochopitelně přehnal, jistě nejsou reálné(to jen abys s tím neměl další problém).

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama