Skuty
19:39 05.05.2010 XXXA jak změníš tu geometrii, když máš homologovaný monokok? To tam jako nějak navrtáš díry, abys upevnil ramena, nebo co? Ten rozvor se bude měnit pomocí zadní partie vozu. S tou převodovkou si myslíš, že je to opravdu tak jasné? Ze začatku (A-verze) nemohla být použita kratší skříň, i když by samozřejmě někde měla své výhody, protože by velmi narušovala aerodynamiku. Teď s B-verzí ji už můžem použít. Kratší ústrojí by samozřejmě nemělo žádný význam ani na aero, ani na rozvor. Ale co třeba na dynamiku jízdy? Ty si myslíš, že je například pro odpor zrychlení jedno, jestli má převodovka 10 cm anebo 2 m? Anebo si myslíš, že je jedno, jestli má ozubené kolo kolo šířku 10 cm nebo 7 mm? Ty rozměry jsem pochopitelně přehnal, jistě nejsou reálné(to jen abys s tím neměl další problém).