DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Markem: "Mercedes nedodržel slib." Co očekává od Renaultu?
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko v rozhovoru pro AMuS rozebírá letošní sezónu, schopnosti svých pilotů a chválí duo Toro Rosso i vůz, který dokázali ve Faenze postavit. Vysvětluje, jak se ocitli bez motorů a proč otevřeně kritizoval svého motorového partnera. Co příští rok od Renaultu očekává a dokážou ještě motivovat Adriana Neweyho?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Markem: "Mercedes nedodržel slib." Co očekává od Renaultu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001928
09:10 16.12.2015 88.101.190.XXX
Čtyři dobré jezdce, ale jeden bude muset ustoupit. Jak to vyřešíte?
Jak to mám chápat?
Jak to mám chápat?
odin
18:50 15.12.2015 77.240.103.XXX
Na demagoga Marka překvapivě střízlivý pohled. S mnoha jeho názory souhlasím, nebo minimálně to vidím podobně.
Přesto, by mne ale zajímalo, jak to myslel s rychlejším autem k ničemu, když na rovinkách má hendikep. Buď mají rychlejší auto, nebo mají henikep. Oni najdou jedno místo (odvětví, věc), kde si myslí, že jsou lepší než konkurence a už to prezentují jako jejich devízu a důvod proč by měli vítězit, kdyby je ostatní obory nepoškozovaly.
Ricciardo patří do první pětky? Kdo v té pětce podle Marka je? Máme tam pět mistrů světa, Rosberga, který podává slušné výkony s dominantním autem, opěvované Bottase a Hulkenberga, Kvjata, který o pár bodíků Ricciho porazil (což Marko vysvětlil a dá se s tím souhlasit) a Ricciarda. Tak kdo jde z kola ven?
Jaký slib Mercedes nedodržel mi není jasné. Marko řekl, že Mergl jim garantoval další jednání po rozvázání kontraktu s Renaultem. K těm jednáním přece došlo. Tak jaké sliby nedodrželi??? Je to stejná hra na kočku a myš, jakou používali u RedBullu v případě změny konstrukce pneu, ohebných křídel, měření průtoků paliva atd. atd. Prostě si pravidla, dohody vysvětlovali jinak, než ostatní. Když si totéž vysvětlí jinak někdo jiný, je to špatně?
Přesto, by mne ale zajímalo, jak to myslel s rychlejším autem k ničemu, když na rovinkách má hendikep. Buď mají rychlejší auto, nebo mají henikep. Oni najdou jedno místo (odvětví, věc), kde si myslí, že jsou lepší než konkurence a už to prezentují jako jejich devízu a důvod proč by měli vítězit, kdyby je ostatní obory nepoškozovaly.
Ricciardo patří do první pětky? Kdo v té pětce podle Marka je? Máme tam pět mistrů světa, Rosberga, který podává slušné výkony s dominantním autem, opěvované Bottase a Hulkenberga, Kvjata, který o pár bodíků Ricciho porazil (což Marko vysvětlil a dá se s tím souhlasit) a Ricciarda. Tak kdo jde z kola ven?
Jaký slib Mercedes nedodržel mi není jasné. Marko řekl, že Mergl jim garantoval další jednání po rozvázání kontraktu s Renaultem. K těm jednáním přece došlo. Tak jaké sliby nedodrželi??? Je to stejná hra na kočku a myš, jakou používali u RedBullu v případě změny konstrukce pneu, ohebných křídel, měření průtoků paliva atd. atd. Prostě si pravidla, dohody vysvětlovali jinak, než ostatní. Když si totéž vysvětlí jinak někdo jiný, je to špatně?
uzivatel000635
14:37 12.12.2015 178.209.152.XXX
Přesně tak, Renault byl dlouho rozhodnutý vstoupit do F1 převzetím Lotusu, ale nechtěl, aby byl spojován s RB. Proto čekal, až se dotáhnou jednání se sponzorem (TAG) a tím znemožnil další kydání hnoje na své jméno. Takto se vlk nažral a koza zůstala celá. Ovšem tím, kdo tahá za kratší konec je RB - a to je hlavně heLmutova zásluha. Teda takovýho poradce musí RB "závidět" všechny ostatní týmy
tom11
13:53 12.12.2015 193.86.205.XXX
netušil jsem, že budu moci někdy něco takového napsat. ale s panem rádcem Markem souhlasím! tedy jen v pár věcech, ale i to je pro mne velkým překvapením.
1) souhlasím zcela s jeho názorem, že jezdci by měli mít větší vládu nad řízením auta. pouze je otázkou, zda k tomu dojít přes "dvojí formuli"
2) TR mělo letos skvělou jezdeckou dvojici. jestli je nejlepší, co kdy v tomto týmu byla, je těžké určit. ale skvělí a velmi perspektivní bezpochyby jsou. ostatní ukáže čas.
jinak v největší letošní zápletce na scéně F1 - "motorstory" - to vidím stále trošku odlišně. stejně jako zatím většina zde přispívajících
1) souhlasím zcela s jeho názorem, že jezdci by měli mít větší vládu nad řízením auta. pouze je otázkou, zda k tomu dojít přes "dvojí formuli"
2) TR mělo letos skvělou jezdeckou dvojici. jestli je nejlepší, co kdy v tomto týmu byla, je těžké určit. ale skvělí a velmi perspektivní bezpochyby jsou. ostatní ukáže čas.
jinak v největší letošní zápletce na scéně F1 - "motorstory" - to vidím stále trošku odlišně. stejně jako zatím většina zde přispívajících
airwar1939
10:03 12.12.2015 176.74.128.XXX
Nějak jsem nepochopil kde Mercedes nedodržel slovo, jasně řekl že když b udou mít smlouvu s Renaultem, nehodlají s nimi jednat. To ale neznamená že pak s nimi jednat nutně musí, nedejbože že se s nimi musí dohodnout.
Nikita19
20:39 11.12.2015 46.229.123.XXX
Je to stále obehraná písnička. Marko jen pláče, jak se k nim všichni špatně zachovali. Proč stále něco rozebírají a svalují vinu na druhé. Můžou být rádi, že majitel F1 přesvědčil Renault, aby jim nechal motor i na sezonu 2016. Jinak mohli jen prodávat limču. A už vůbec bych jim nedovolil, aby motor Renaultu přejmenovávali dle libosti na TAG Heuer.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek