DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Markem: "Mercedes nedodržel slib." Co očekává od Renaultu?

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko v rozhovoru pro AMuS rozebírá letošní sezónu, schopnosti svých pilotů a chválí duo Toro Rosso i vůz, který dokázali ve Faenze postavit. Vysvětluje, jak se ocitli bez motorů a proč otevřeně kritizoval svého motorového partnera. Co příští rok od Renaultu očekává a dokážou ještě motivovat Adriana Neweyho?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Rozhovor s Markem: "Mercedes nedodržel slib." Co očekává od Renaultu?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 16.12.2015 09:10 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 17 lidí) 12.12.2015 12:21
Svalovat vinu na druhé? Renault se dušoval, že… »
» airwar1939 (Hlasovalo 15 lidí) 12.12.2015 10:03
Nějak jsem nepochopil kde Mercedes nedodržel… »
» Nikita19 (Hlasovalo 14 lidí) 11.12.2015 20:39
Je to stále obehraná písnička. Marko jen pláče,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001928

    uzivatel001928

    88.101.190.XXX
    Čtyři dobré jezdce, ale jeden bude muset ustoupit. Jak to vyřešíte?

    Jak to mám chápat?

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Na demagoga Marka překvapivě střízlivý pohled. S mnoha jeho názory souhlasím, nebo minimálně to vidím podobně.
    Přesto, by mne ale zajímalo, jak to myslel s rychlejším autem k ničemu, když na rovinkách má hendikep. Buď mají rychlejší auto, nebo mají henikep. Oni najdou jedno místo (odvětví, věc), kde si myslí, že jsou lepší než konkurence a už to prezentují jako jejich devízu a důvod proč by měli vítězit, kdyby je ostatní obory nepoškozovaly.
    Ricciardo patří do první pětky? Kdo v té pětce podle Marka je? Máme tam pět mistrů světa, Rosberga, který podává slušné výkony s dominantním autem, opěvované Bottase a Hulkenberga, Kvjata, který o pár bodíků Ricciho porazil (což Marko vysvětlil a dá se s tím souhlasit) a Ricciarda. Tak kdo jde z kola ven?
    Jaký slib Mercedes nedodržel mi není jasné. Marko řekl, že Mergl jim garantoval další jednání po rozvázání kontraktu s Renaultem. K těm jednáním přece došlo. Tak jaké sliby nedodrželi??? Je to stejná hra na kočku a myš, jakou používali u RedBullu v případě změny konstrukce pneu, ohebných křídel, měření průtoků paliva atd. atd. Prostě si pravidla, dohody vysvětlovali jinak, než ostatní. Když si totéž vysvětlí jinak někdo jiný, je to špatně?

    + 8 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    netušil jsem, že budu moci někdy něco takového napsat. ale s panem rádcem Markem souhlasím! tedy jen v pár věcech, ale i to je pro mne velkým překvapením.
    1) souhlasím zcela s jeho názorem, že jezdci by měli mít větší vládu nad řízením auta. pouze je otázkou, zda k tomu dojít přes "dvojí formuli"
    2) TR mělo letos skvělou jezdeckou dvojici. jestli je nejlepší, co kdy v tomto týmu byla, je těžké určit. ale skvělí a velmi perspektivní bezpochyby jsou. ostatní ukáže čas.

    jinak v největší letošní zápletce na scéně F1 - "motorstory" - to vidím stále trošku odlišně. stejně jako zatím většina zde přispívajících

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.128.XXX
    Nějak jsem nepochopil kde Mercedes nedodržel slovo, jasně řekl že když b udou mít smlouvu s Renaultem, nehodlají s nimi jednat. To ale neznamená že pak s nimi jednat nutně musí, nedejbože že se s nimi musí dohodnout.

    + 15 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nikita19

    Nikita19

    46.229.123.XXX
    Je to stále obehraná písnička. Marko jen pláče, jak se k nim všichni špatně zachovali. Proč stále něco rozebírají a svalují vinu na druhé. Můžou být rádi, že majitel F1 přesvědčil Renault, aby jim nechal motor i na sezonu 2016. Jinak mohli jen prodávat limču. A už vůbec bych jim nedovolil, aby motor Renaultu přejmenovávali dle libosti na TAG Heuer.

    + 14 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      194.228.11.XXX
      Ja si myslim, ze to nikomu nevadi. Alespon ted defacto budou kydat hnuj na nekoho jineho, pokud zase budou knourat.

      + 13 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        178.209.152.XXX
        Přesně tak, Renault byl dlouho rozhodnutý vstoupit do F1 převzetím Lotusu, ale nechtěl, aby byl spojován s RB. Proto čekal, až se dotáhnou jednání se sponzorem (TAG) a tím znemožnil další kydání hnoje na své jméno. Takto se vlk nažral a koza zůstala celá. Ovšem tím, kdo tahá za kratší konec je RB - a to je hlavně heLmutova zásluha. Teda takovýho poradce musí RB "závidět" všechny ostatní týmy 11

        + 11 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Svalovat vinu na druhé? Renault se dušoval, že výrazně stáhnou ztrátu Mercedesu. Co se stalo? Ztráta je minimálně stejná. Mají je za to chválit? Renault může být rád, že jim za ty šmejdy ještě někdo zaplatí. 20

      + 17 / − 16

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom11

        tom11

        193.86.205.XXX
        takže je všechno v pořádku a spokojeni jsou nakonec všichni 03
        Renault s tím, že vůbec někdo ty jeho motory chce a Marko, že není nezaměstnaný a může dále rozdávat své rozumy pod hlavičkou RB 03

        + 10 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama