DISKUZE K ČLÁNKU Rozhovor s Markem: "Mercedes nedodržel slib." Co očekává od Renaultu?
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko v rozhovoru pro AMuS rozebírá letošní sezónu, schopnosti svých pilotů a chválí duo Toro Rosso i vůz, který dokázali ve Faenze postavit. Vysvětluje, jak se ocitli bez motorů a proč otevřeně kritizoval svého motorového partnera. Co příští rok od Renaultu očekává a dokážou ještě motivovat Adriana Neweyho?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Rozhovor s Markem: "Mercedes nedodržel slib." Co očekává od Renaultu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001928
09:10 16.12.2015 88.101.190.XXXČtyři dobré jezdce, ale jeden bude muset ustoupit. Jak to vyřešíte?
Jak to mám chápat? -
odin
18:50 15.12.2015 77.240.103.XXXNa demagoga Marka překvapivě střízlivý pohled. S mnoha jeho názory souhlasím, nebo minimálně to vidím podobně.
Přesto, by mne ale zajímalo, jak to myslel s rychlejším autem k ničemu, když na rovinkách má hendikep. Buď mají rychlejší auto, nebo mají henikep. Oni najdou jedno místo (odvětví, věc), kde si myslí, že jsou lepší než konkurence a už to prezentují jako jejich devízu a důvod proč by měli vítězit, kdyby je ostatní obory nepoškozovaly.
Ricciardo patří do první pětky? Kdo v té pětce podle Marka je? Máme tam pět mistrů světa, Rosberga, který podává slušné výkony s dominantním autem, opěvované Bottase a Hulkenberga, Kvjata, který o pár bodíků Ricciho porazil (což Marko vysvětlil a dá se s tím souhlasit) a Ricciarda. Tak kdo jde z kola ven?
Jaký slib Mercedes nedodržel mi není jasné. Marko řekl, že Mergl jim garantoval další jednání po rozvázání kontraktu s Renaultem. K těm jednáním přece došlo. Tak jaké sliby nedodrželi??? Je to stejná hra na kočku a myš, jakou používali u RedBullu v případě změny konstrukce pneu, ohebných křídel, měření průtoků paliva atd. atd. Prostě si pravidla, dohody vysvětlovali jinak, než ostatní. Když si totéž vysvětlí jinak někdo jiný, je to špatně?
-
tom11
13:53 12.12.2015 193.86.205.XXXnetušil jsem, že budu moci někdy něco takového napsat. ale s panem rádcem Markem souhlasím! tedy jen v pár věcech, ale i to je pro mne velkým překvapením.
1) souhlasím zcela s jeho názorem, že jezdci by měli mít větší vládu nad řízením auta. pouze je otázkou, zda k tomu dojít přes "dvojí formuli"
2) TR mělo letos skvělou jezdeckou dvojici. jestli je nejlepší, co kdy v tomto týmu byla, je těžké určit. ale skvělí a velmi perspektivní bezpochyby jsou. ostatní ukáže čas.
jinak v největší letošní zápletce na scéně F1 - "motorstory" - to vidím stále trošku odlišně. stejně jako zatím většina zde přispívajících -
-
airwar1939
10:03 12.12.2015 176.74.128.XXXNějak jsem nepochopil kde Mercedes nedodržel slovo, jasně řekl že když b udou mít smlouvu s Renaultem, nehodlají s nimi jednat. To ale neznamená že pak s nimi jednat nutně musí, nedejbože že se s nimi musí dohodnout. -
Nikita19
20:39 11.12.2015 46.229.123.XXXJe to stále obehraná písnička. Marko jen pláče, jak se k nim všichni špatně zachovali. Proč stále něco rozebírají a svalují vinu na druhé. Můžou být rádi, že majitel F1 přesvědčil Renault, aby jim nechal motor i na sezonu 2016. Jinak mohli jen prodávat limču. A už vůbec bych jim nedovolil, aby motor Renaultu přejmenovávali dle libosti na TAG Heuer.
-
-
uzivatel000635
14:37 12.12.2015 178.209.152.XXXPřesně tak, Renault byl dlouho rozhodnutý vstoupit do F1 převzetím Lotusu, ale nechtěl, aby byl spojován s RB. Proto čekal, až se dotáhnou jednání se sponzorem (TAG) a tím znemožnil další kydání hnoje na své jméno. Takto se vlk nažral a koza zůstala celá. Ovšem tím, kdo tahá za kratší konec je RB - a to je hlavně heLmutova zásluha. Teda takovýho poradce musí RB "závidět" všechny ostatní týmy
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek