DISKUZE K ČLÁNKU Newey: Při vývoji jsme naslouchali spíše Webberovi, změnou výfuků můžeme ztratit nejvíc my
Designér Red Bull Adrian Newey v rozhovoru pro AMuS přiznává, že při vývoji naslouchali spíše Markovi Webberovi, který byl vůči aerodynamickým změnám citlivější. Vysvětluje, proč zúžení předního křídla představuje obrovskou změnu a proč s novými pravidly může jeho tým ztratit nejvíce ze všech.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey: Při vývoji jsme naslouchali spíše Webberovi, změnou výfuků můžeme ztratit nejvíc my
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001385
(Hlasovalo 8 lidí)
05.12.2013 10:35
Newey Pevně věřím, že se mu opět povede postavit… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Jens
11:54 05.12.2013 109.81.245.XXXAha, ty jsi napsal, že "to" na předsezónních testech neobjevíme, ne že se "oni" neobjeví, proto jsem tě špatně pochopil. Ale to si nemysli, že by si oni dovolili zrovna příští rok vynechat předsezónní testy. A ano, vypadáš z příspěvků, že si chytřejší než on. No skutečnost může být jiná. -
-
-
-
-
-
uzivatel001385
10:35 05.12.2013 89.103.251.XXXNewey Pevně věřím, že se mu opět povede postavit velice dobré auto. On, a jeho tým je asi to nejlepší, co Formule 1 momentálně má. Pokud někdo dokáže z nových pravidel vymáčknut i tu poslední kapku, tak to bude právě Newey.-
-
uzivatel001385
13:05 05.12.2013 89.103.251.XXXTaké bych si přál, aby bylo startovní pole co nejvyrovnanější.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek