DISKUZE K ČLÁNKU Button a Dennis: Tým je základ úspěchu

Jenson Button a Ron Dennis o tom, jak se bude vyvíjet Formule 1 v příštích letech. Jedna věc zůstane stejná: vůle vítězit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Button a Dennis: Tým je základ úspěchu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 20.06.2013 13:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 20.06.2013 12:45
Lojzíku, při množství a délkách Tvých příspěvků… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
No jo,.. ...skoro jak ty, zralej na dúchod. 18

+ 25 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
Lojzíku, při množství a délkách Tvých příspěvků je jasné, že Ti klávesnice občas nedoklepne. Už je hodně opotřebovaná, viď18

+ 6 / − 23

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Jakub

178.209.143.XXX
hodně hezkej a zajímavej článek 01

+ 11 / − 22

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Cez to všetko je to veľmi zaujímavé,... ...čítanie, lebo ja si na prkotiny nepotrpím, sem tam mi nedoklepne klávesnica písmeno a preto na mňa bratia Češi často hromžia, čo som to zase zavesil. Ono preložiť niečo autenticky je veľmi hažké, pokiaľ človek aspoň trochu nepozná aktérov a nepohybuje sa v ich blízkom kruhu, preto to terba brať sprostredkovane a pre maličkosti sa zbytočne nezožierať. Ale ako vidieť, najhlavnejšie je to, že Ron a Jenson si rozumejú a to je dôkaz, že v tíme je všetko v poriadku, tak ako keď Jenson jazdil predtým pre Rossa a získal titul. Jenson je ideálny závodník a vie sa prispôsobiť nielen vedúcim osobnostiam v tíme, ktorým Ron ako vedúci predstavenstva v Mclarene je, ale aj Martinovi a všetkým s ktorými spolupracuje, lebo ešte som nepočul, že by niekto na neho povedal niečo zlé, alebo sa pohádal s mechanikom, ako je to obviklé v iných tímoch. Jenson je proste vzor pretekára gentlemana. Ron vstup žien nevidí moc ružovo do F1 preto, lebo najmä to brzdenie bez posilovača si vyžaduje enormné úsilie aj jazdcov mužov, ktorí musia za týmto účelom posilovať, aby celý závod zvládli, aj keď im v tom pomáha preťaženie. Formula E je budúcnosť, ktorá príde veľmi skoro po hybridoch, lebo tie sú veľmi drahé a sú neefektívne z dôvodu, že ak by sa použil pseudoadiabaticý spôsob, t.j. studené spaľovanie paliva, dosiahol by sa tým vyšší výkon aj krútiaci moment, nižšie opotrebenie dielov motora, ktoré je spôsobené práve vysokým tepelným zaťažením, pričom by tam systém MGUH nemal opodstatnenie a pôvodný KERS by úplne postačoval na rekuperáciu energie nie do ión-lítiových akumulátorov, ale kondenzátorových jednotiek, čo by bolo omnoho lacnejšie aj účelnejšie, ak uvážim, že spotreba paliva o 1/3 nižšia, by ostala realitou. Nie je totiž dobre ak kráľovná motoristického športu F1 sa pustí po ceste, z ktorj sa bude musieť po čase vracať na inú, tú správnu. 14

+ 31 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama