DISKUZE K ČLÁNKU Button a Dennis: Tým je základ úspěchu
Jenson Button a Ron Dennis o tom, jak se bude vyvíjet Formule 1 v příštích letech. Jedna věc zůstane stejná: vůle vítězit.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Button a Dennis: Tým je základ úspěchu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Kapor
13:58 19.06.2013 194.160.178.XXX
Cez to všetko je to veľmi zaujímavé,... ...čítanie, lebo ja si na prkotiny nepotrpím, sem tam mi nedoklepne klávesnica písmeno a preto na mňa bratia Češi často hromžia, čo som to zase zavesil. Ono preložiť niečo autenticky je veľmi hažké, pokiaľ človek aspoň trochu nepozná aktérov a nepohybuje sa v ich blízkom kruhu, preto to terba brať sprostredkovane a pre maličkosti sa zbytočne nezožierať. Ale ako vidieť, najhlavnejšie je to, že Ron a Jenson si rozumejú a to je dôkaz, že v tíme je všetko v poriadku, tak ako keď Jenson jazdil predtým pre Rossa a získal titul. Jenson je ideálny závodník a vie sa prispôsobiť nielen vedúcim osobnostiam v tíme, ktorým Ron ako vedúci predstavenstva v Mclarene je, ale aj Martinovi a všetkým s ktorými spolupracuje, lebo ešte som nepočul, že by niekto na neho povedal niečo zlé, alebo sa pohádal s mechanikom, ako je to obviklé v iných tímoch. Jenson je proste vzor pretekára gentlemana. Ron vstup žien nevidí moc ružovo do F1 preto, lebo najmä to brzdenie bez posilovača si vyžaduje enormné úsilie aj jazdcov mužov, ktorí musia za týmto účelom posilovať, aby celý závod zvládli, aj keď im v tom pomáha preťaženie. Formula E je budúcnosť, ktorá príde veľmi skoro po hybridoch, lebo tie sú veľmi drahé a sú neefektívne z dôvodu, že ak by sa použil pseudoadiabaticý spôsob, t.j. studené spaľovanie paliva, dosiahol by sa tým vyšší výkon aj krútiaci moment, nižšie opotrebenie dielov motora, ktoré je spôsobené práve vysokým tepelným zaťažením, pričom by tam systém MGUH nemal opodstatnenie a pôvodný KERS by úplne postačoval na rekuperáciu energie nie do ión-lítiových akumulátorov, ale kondenzátorových jednotiek, čo by bolo omnoho lacnejšie aj účelnejšie, ak uvážim, že spotreba paliva o 1/3 nižšia, by ostala realitou. Nie je totiž dobre ak kráľovná motoristického športu F1 sa pustí po ceste, z ktorj sa bude musieť po čase vracať na inú, tú správnu.