DISKUZE K ČLÁNKU Revoluční Jean Todt

V rozhovoru pro italský deník Corriere della Sera, prezident FIA hodnotí uplynulý rok, představuje novou formuli 1 a hovoří o bývalém zaměstnavateli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Revoluční Jean Todt

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 9, poslední 19.11.2010 22:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 19.11.2010 11:18
prave ze to neni ani tech 300 litru na zavod,… »
» Duncan66 (Hlasoval 1 člověk) 19.11.2010 12:45
rozdil to je, ale hustota benzinu je cca 0,7-0… »
» uzivatel000374 (Hlasoval 1 člověk) 19.11.2010 16:44
Ta čísla jsou asi trochu přehnaná, proto jsem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Lahva

    Lahva

    XXX
    F1 HTP.. To to bude vypadat.. 02

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000374

    uzivatel000374

    XXX
    Ta čísla jsou asi trochu přehnaná, proto jsem znovu nalistoval noviny a skutečně je tam napsáno přesně toto: (originální text - basta usare 300 litri di benzina per fare 300 km di gara), ale jak je to myšleno nedokáži posoudit. Může to byt tak, že Todt to myslel na celý tým, nebo na celý závodní víkend, ale to by nepsal 300 km závodu, nebo prostě jen hodil nějaké číslo, nebo kdo ví jak to pochopil a hlavně napsal onen novinář co s ním ten rozhovor dělal. Těch faktoru, kde mohla nastat chyba je spousta.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • knak

    XXX
    motor V8 objem 2,4 l ma spotrebu cca 65-70 litru na 100km....takze tech 215 l by mohlo i stacit:) tak tak ale

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Duncan66

    Duncan66

    XXX
    prave ze to neni ani tech 300 litru na zavod, dyk maji nadrze na 150 litru a nemuzou tankovat, tak by me zajimalo, jestli to placl jen tak z fleku, nebo je tam preklep v originale, ci v prekladu. 14

    Jsem zvedav na modifikace trati jestli to v pristi sezone k necemu bude.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • knak

      XXX
      a nemaj nahodou nádrže na 150 kilogramu paliva...to uz je rozdil..

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        XXX
        rozdil to je, ale hustota benzinu je cca 0,7-0,75 kg/l takze to mas porad max. nejakych 215l, takze do 300 l je porad daleko. dyk by to nemeli kam dat, by to auto byla jedna velka nadrz. I ten sud nezinu schovany ve formuli mi prijde jako neco, co se tam snad ani nevleze, leda ze by to resili nejak specialne, ikdyz nas ucili, ze kapalina je prakticky nestlacitelna 13

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Jura

    XXX
    Dnešní F1 žerou 600 litrů na 300km ? 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Oudy

      XXX
      většinou je to kolem 3kg na kolo :D stačí zjistit kolik je kg litrů..600 litrů je asi moc ne..?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jura

        XXX
        eFjedničky tankujou zhruba 160kg paliva což je plus mínus autobus 200 litrů, ale v článku se píše že Todtova představa (s)potřeby je po padesátiprocentním snížení 300L na 300km ..

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama