DISKUZE K ČLÁNKU Erupce vášní aneb půjdete po červené, stříbrné nebo středem?
Jak se dalo očekávat, události v nedělí Grand Prix spustily lavinu dohadů a debat, ze kterých v podstatě vyplývá několik závěrů. Než se do nich pustíme, rád bych se pokusil čtenáře ubezpečit, že se pokusím být neutrální, jak to jenom půjde.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Erupce vášní aneb půjdete po červené, stříbrné nebo středem?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» RoBertino
(Hlasovalo 6 lidí)
10.06.2019 16:18
Přátelé, já si nestěžuji na nedodržování pravidel… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tomas012
17:15 10.06.2019 77.48.140.XXXNo, co dodat. V IndyCar by nikoho ani nenapadlo se tím jen zabývat. Dokoukal jsem to jen ze zvědavosti, co se bude dít po dojezdu. Pravidla ano, ale aby se z toho nestaly nedělní vyjížďky "slečinek", kdy se budou všichni bát jít do nějaké akce a radši to spořádaně a bezkonfliktně odkrouží v zabetonované formaci od startu do cíle. -
stradalle
15:56 10.06.2019 95.140.241.XXXOsobně se mi pravidla tak jak jsou nastavena ve F1 nelíbí. Jen chcu napsat jiný poznatek, Vettl se už snad dvě sezony potýká s množstvím chyb, kterých se v závodě dopouští. Už to není tak čistá a razantní jízda jako v minulosti a těch chyb se dopuští čím dál víc. -
-
badys
14:57 10.06.2019 46.13.68.XXXMinule v Monacu celý závod Verstappen naháněl Hamiltona . Na předjetí neměl ,ale soustavným tlakem čekal na chybu Hamiltona. Nedočkal se.
Včera zase celý závod naháněl Hamilton Vettla . Na předjetí taky neměl nárok jediná jeho šance byla ,že donutí Vettla k chybě .
Hezké závody a chtělo by to akorát aby se do takových soubojů zapojilo více pilotů.
A jak píše Situs taky mne "mrzí co z toho vzniká." -
Situs
14:01 10.06.2019 85.70.164.XXXRoBertino černá vlajka by byla hodně přísná, ale možná máš pravdu To spíše v tom Baku si myslím že ji měl bez pardonu dostat, tam totiž o tom úmyslu opravdu nebylo pochyb a do sportu to nepatřilo. Ale to už raději nebudeme vytahovat.
Tohle mě mrzí co z toho vzniká. Pravidlo o bezpečném návratu je jasná věc a padni komu padni. Konečně by se nemuselo o ničem spekulovat a chyba prostě někdy vyjde dotyčného draho. Já si ten souboj užil, ten tlak tam byl a nevěděl jsem jak to dopadne. Skončilo to chybou a trestem, ale ta chyba je také součástí tlaku při soubojích. Pravidlo jasný. Dobrej mač i tak.-
Kaša
14:24 10.06.2019 82.142.123.XXXSouhlasím se Situsem, pořád si stěžujeme že se nedodržují pravidla, ale teď když ty pravidla dodrželi a potrestali toho který ty pravidla porušil, tak se zlobíte (myšleno všeobecně)?
Já jsem měl opravdu radost a byl jsem překvapen že komisaři nakonec měli ty koule a vettela potrestali, protože tohle se proti červeným (i Mercedesům) a při souboji o předek vždycky nedělá. Za rozhodnutí potlesk!
Tvrdilo se že aby bylo rozhodnutí komisařů správné, tak se nemá brát v podtaz kdo kde a jak ... a tak to udělali tentokrát, a celý svět F1 brečí.
Já naprosto chápu že to pro spoustu lidí ničilo ten závod, ale kdyby to pustili tak se zase nadržuje někomu, což není vůbec dobře.
A co je myslím nejdůležitější, tak že i kdyby v tom nebyl žádný Sebův úmysl, a hama by zdžel/zablokoval neúmyslně, tak stejně tu pentli musí dostat!-
RoBertino
16:18 10.06.2019 178.17.4.XXXPřátelé, já si nestěžuji na nedodržování pravidel, ale na jejich nekonzistentnost. Nehoruji za to, aby byl Vettel omilostněn, ale chci vědět jasná pravidla. Posouzení nebezpečnosti je asi stejné jako spoléhat na umělecký dojem v krasobruslení. Navíc mi přišel jeden názor a rád se o něj podělím:
Když je Hamilton tak fenomenální pilot a už v nájezdu do zatáčky 3 viděl, že je Vettel mimo trať, proč nezvolnil a nepočkal, co udělá? Pilot s jeho zkušenostmi by určitě odhadl, že po návratu na trať bude mít Němec problémy, pak ho mohl klidně zdolat. Místo toho se pokusil procpat dopředu za každou cenu... (konec citace).
Jestli tedy od této chvíle dostane každý, kdo vyjede na trať a vrátí se zpátky ve chvíli, kdy někde kolem bude nějaké auto, pak vyfásne pět vteřin až průjezd boxy? No potěš koště. Buď bude v každé zatáčce maník s vlajkou, aby pilotovi dal pokyn, kdy se může na trať vrátit nebo bude možná lepší auto rovnou odstavit.
A ještě jsem se nevěnoval odstavenému Norrisovu McLarenu - co na to řekne komise???-
Situs
17:27 10.06.2019 85.70.164.XXXNepřehánět! Návrat kdy druhého jezdce přimačkáváte ke zdi a on pak musí dupnou na brzdu je přece jednoznačně nebezpečný. Ano, každý návrat kdy druhého přinutíte k takovému kroku aby zabránil střetu je prostě proti pravidlům. Pravidlům trestem bylo učiněno za dost, nic víc.
-
-
-
-
-
Mike17
09:26 11.06.2019 185.149.130.XXXTo je jedno. Buď se na voze dělat smí nebo nesmí. Jestliže se puntičkářsky dodržují pravidla u jednoho, je naprostá absence vyšetřování porušení pravdel u druhého značně podivná.
Nahrává tak spekulacím, že je předem určený mistr světa. A to je myslím trochu špatně.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek