DISKUZE K ČLÁNKU Erupce vášní aneb půjdete po červené, stříbrné nebo středem?

Jak se dalo očekávat, události v nedělí Grand Prix spustily lavinu dohadů a debat, ze kterých v podstatě vyplývá několik závěrů. Než se do nich pustíme, rád bych se pokusil čtenáře ubezpečit, že se pokusím být neutrální, jak to jenom půjde.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Erupce vášní aneb půjdete po červené, stříbrné nebo středem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 116, poslední 13.06.2019 09:49 Vložte komentář

Nejlepší názory

» RoBertino (Hlasovalo 8 lidí) 10.06.2019 22:31
Především děkuji za obsáhlý příspěvek. Věřte, že… »
» RoBertino (Hlasovalo 6 lidí) 10.06.2019 16:18
Přátelé, já si nestěžuji na nedodržování pravidel… »
» tomas012 (Hlasovalo 6 lidí) 10.06.2019 17:15
No, co dodat. V IndyCar by nikoho ani nenapadlo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tomas012

    tomas012

    77.48.140.XXX
    No, co dodat. V IndyCar by nikoho ani nenapadlo se tím jen zabývat. Dokoukal jsem to jen ze zvědavosti, co se bude dít po dojezdu. Pravidla ano, ale aby se z toho nestaly nedělní vyjížďky "slečinek", kdy se budou všichni bát jít do nějaké akce a radši to spořádaně a bezkonfliktně odkrouží v zabetonované formaci od startu do cíle.

    + 6 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    Osobně se mi pravidla tak jak jsou nastavena ve F1 nelíbí. Jen chcu napsat jiný poznatek, Vettl se už snad dvě sezony potýká s množstvím chyb, kterých se v závodě dopouští. Už to není tak čistá a razantní jízda jako v minulosti a těch chyb se dopuští čím dál víc.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Nádherně napsáno. 01

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      185.99.177.XXX
      to jednoznačně. a taky jakým fofrem! 03
      obvykle Paddocky bývají podstatně později, ale tohle téma je prostě jedinečné a ano Robertovi to prostě nedalo 01

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Minule v Monacu celý závod Verstappen naháněl Hamiltona . Na předjetí neměl ,ale soustavným tlakem čekal na chybu Hamiltona. Nedočkal se.
    Včera zase celý závod naháněl Hamilton Vettla . Na předjetí taky neměl nárok jediná jeho šance byla ,že donutí Vettla k chybě .
    Hezké závody a chtělo by to akorát aby se do takových soubojů zapojilo více pilotů.
    A jak píše Situs taky mne "mrzí co z toho vzniká."

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    RoBertino černá vlajka by byla hodně přísná, ale možná máš pravdu 18 To spíše v tom Baku si myslím že ji měl bez pardonu dostat, tam totiž o tom úmyslu opravdu nebylo pochyb a do sportu to nepatřilo. Ale to už raději nebudeme vytahovat.

    Tohle mě mrzí co z toho vzniká. Pravidlo o bezpečném návratu je jasná věc a padni komu padni. Konečně by se nemuselo o ničem spekulovat a chyba prostě někdy vyjde dotyčného draho. Já si ten souboj užil, ten tlak tam byl a nevěděl jsem jak to dopadne. Skončilo to chybou a trestem, ale ta chyba je také součástí tlaku při soubojích. Pravidlo jasný. Dobrej mač i tak.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Souhlasím se Situsem, pořád si stěžujeme že se nedodržují pravidla, ale teď když ty pravidla dodrželi a potrestali toho který ty pravidla porušil, tak se zlobíte (myšleno všeobecně)?
      Já jsem měl opravdu radost a byl jsem překvapen že komisaři nakonec měli ty koule a vettela potrestali, protože tohle se proti červeným (i Mercedesům) a při souboji o předek vždycky nedělá. Za rozhodnutí potlesk!

      Tvrdilo se že aby bylo rozhodnutí komisařů správné, tak se nemá brát v podtaz kdo kde a jak ... a tak to udělali tentokrát, a celý svět F1 brečí. 10 20

      Já naprosto chápu že to pro spoustu lidí ničilo ten závod, ale kdyby to pustili tak se zase nadržuje někomu, což není vůbec dobře.

      A co je myslím nejdůležitější, tak že i kdyby v tom nebyl žádný Sebův úmysl, a hama by zdžel/zablokoval neúmyslně, tak stejně tu pentli musí dostat!

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        178.17.4.XXX
        Přátelé, já si nestěžuji na nedodržování pravidel, ale na jejich nekonzistentnost. Nehoruji za to, aby byl Vettel omilostněn, ale chci vědět jasná pravidla. Posouzení nebezpečnosti je asi stejné jako spoléhat na umělecký dojem v krasobruslení. Navíc mi přišel jeden názor a rád se o něj podělím:
        Když je Hamilton tak fenomenální pilot a už v nájezdu do zatáčky 3 viděl, že je Vettel mimo trať, proč nezvolnil a nepočkal, co udělá? Pilot s jeho zkušenostmi by určitě odhadl, že po návratu na trať bude mít Němec problémy, pak ho mohl klidně zdolat. Místo toho se pokusil procpat dopředu za každou cenu... (konec citace).
        Jestli tedy od této chvíle dostane každý, kdo vyjede na trať a vrátí se zpátky ve chvíli, kdy někde kolem bude nějaké auto, pak vyfásne pět vteřin až průjezd boxy? No potěš koště. Buď bude v každé zatáčce maník s vlajkou, aby pilotovi dal pokyn, kdy se může na trať vrátit nebo bude možná lepší auto rovnou odstavit.
        A ještě jsem se nevěnoval odstavenému Norrisovu McLarenu - co na to řekne komise???

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nepřehánět! Návrat kdy druhého jezdce přimačkáváte ke zdi a on pak musí dupnou na brzdu je přece jednoznačně nebezpečný. Ano, každý návrat kdy druhého přinutíte k takovému kroku aby zabránil střetu je prostě proti pravidlům. Pravidlům trestem bylo učiněno za dost, nic víc.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Tak jen doufám, že se komisaři podívají na to jestli se na Hamově voze pracovalo. A jestli ano, tak snad přijde diskvalifikace i kdyby na něm jen přeleštili logo Mercedesu.
        Pravidla jsou pravidla. 03

        + 4 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          89.111.73.XXX
          jenže ty pravidla platí jen pro někoho. Odložení startu o 8 minut kvůli práci v rozporu s pravidly, to v F1 skutečně ještě nebylo

          + 4 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Travolta

            Travolta

            185.73.103.XXX
            Nevím, jaký závod si sledoval, ale přesně ve 20.10 našeho času se formule rozjeli do zaváděcího kola

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To je jedno. Buď se na voze dělat smí nebo nesmí. Jestliže se puntičkářsky dodržují pravidla u jednoho, je naprostá absence vyšetřování porušení pravdel u druhého značně podivná.
              Nahrává tak spekulacím, že je předem určený mistr světa. A to je myslím trochu špatně. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          To je snad jasný.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama