DISKUZE K ČLÁNKU Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Chtělo by to jiné téma, jenže ono se hledá těžko. Každý rok se těšíme na duel minimálně dvou týmů a pořád se to daří jen v náznacích, případně vůbec ne. A fanoušky tahle okolnost začíná poněkud unavovat.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pět z pěti. Téma, které hýbe F1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 22.05.2019 12:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 09:12
jenže v té době záleželo víc nastavení vozu na… »
» Kevin (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 12:53
Další dodavatel, který by dělal Mercedesu pneu na… »
» airwar1939 (Hlasovali 3 lidé) 19.05.2019 14:19
Když na to pomyslím, tak bych brečel, poslední… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Letos to bude naposledy pokud vyhraje, takže asi tak, Alonso nic nepodcenil, šasi Calinu prostě není nejlepší no, v závodě může vyhrát kdokoliv 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Koukám, že Indy nerozumíš, i když se někdo kvalifikuje poslední, může klidně vyhrát, navíc pokud to letos nevýjde má dohodu s Adnrettim na příští rok 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Hmm,.. 05,..Dle kvaldy o poslední startovní místa, to vypadá, že Alonsa v této zámořské sérií vidíme naposledy. Jako by INDY Alonso dost podcenil, minulý rok to vynechal, a letos do toho jen tak skočit je velmi náročné,..Situsi se to moc líbit asi nebude 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak Indy je taková "šaškárna", že může vyhrát kdokoli, klidně i letos Alonso, pokud se kvalifikuje v závěrečném rozstřelu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.149.XXX
Letos a možná i v budoucnu už to Alonso v INDY nedá. I kdyby se kvalifikoval, tak stejně by na chvostu dostával jedno kolo za druhým.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
teda hrubek jsem tam nasekal, příště si to po sobě musím trochu přečíst...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Ne to nebylo podle toho co jel RB, RB už v Austrálii po FP žádal Pirelli o danou úpravu pneu, řekli, že není k tomu důvod, pak se ten důvod objevil, hlavně po Španělsku s jasnou úpravou, kterou RB stanovil křičel na FIA, tak to je pak těžký no, hlavně, že lotus nebo ferrari problémy nemělo 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Proč to týmy praktikovali si s odpověděl sám, každopádně FIA požadovala změnu a Pirelli asi o takový druh publicity nestála. Že puchýřky nejsou spektakulární delaminace pneu, na tom se snad shodneme. A jinak k zkusím zaargumentovat tak trochu jako Ty. Zaslechl jsem, že u Pirelli zvažovali, že postaví penumatiku podle plánků, kterou jim zaslalo RB, ale nakonec prý zvýtězila penumatika, kterou navrhl Alonso 13

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Podle toho, co žádal RB? Podle čeho soudíš? Jenom podle toho, že to pak jelo RB? V tom případě letos platí ty pneu pro Mercedes.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Taky se nestačím divit, tomu, že týmy neposlouchali Pirelli a tehda i přehazovali levou za pravou pneu z výkonnostního hlediska, navíc proč Pirelli neudělalo zasáh podle sebe, ale podle toho co žádal RB? nestačím se divit, že tohle obhajuješ 03

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Myslíš tu situaci, když Pirelli praskala jedna guma za druhou a šéf Fia po nich žádal okamžitou nápravu? Ještě štěstí, že ty odlétávající kusy nezasáhly přímo žádného pilota... Nestačím se divit, co dokáže někdo srovnávat...

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Když na to pomyslím, tak bych brečel, poslední třetinu sezóny si to na férovku rozdávali tři týmy. Motory se srovnal, neměnit aero a pneu měli bychom teď sezónu u které bychom chrochtali blahem. FIA místo toho rozdala znovu karty a jsme tam kde jsme. 05

A ta změna za dva roky bude ještě větší... minimálně sedmi týmům se nevyplatí vyvíjet nový vůz na rok 2020, a budou dělat auto rovnou na rok 2021. 05

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
RB 2013 - změna pneu přesně jak potřebovali během sezony a od té doyb vše chyráli, aha? 13

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.190.XXX
V tom máš naprostou pravdu. Loni spolu docela pěkně závodily tři týmy a byla zábava. Tak se honem změnila pravidla a zas je tu jeden dominátor. A za dva roky se změní zas. Je to k smíchu i pláči zároveň.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kevin

Kevin

80.250.28.XXX
Další dodavatel, který by dělal Mercedesu pneu na míru není třeba, to zastane Pirellli samo. Mercedes už přehřívání nemusí trápit, teď už jen stačí dořešit drobný vedlejší efekt, kdy dost týmů má problém dostat penu do pracovního okna.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Pomohlo... konečně bychom měli tým, co bude schoen vyhrát 21 double za sezonu. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já bych z toho srabu ven šel prvně zrušením všimného pro vybrané týmy (Ferrari, Mercedes, RB, McLaren a Williams)... a následně dlouhodobě stabilními pravidly - minimálně pět let stejné aero ... ti nejlepší na začátku utečou, ale jak narazí na strop nemají se už moc kam zlepšovat, respektive se zlepšují strašně pomalu a konkurence je snadno dožene... současný stav kdy se posledních 10 let změnilo aero co dva roky nahrává velkým týmům.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.59.XXX
Ano, pokud by byl další dodavatel pneu, co by dělal pneu na míru Mercedesu, tak by to určitě pomohlo, proboha 18

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.187.XXX
Rozpočtové stropy mi taky přijdou jako blbost která u těch nejbohatších půjde lehce obejít. Nevím jak z toho současného srabu ven. Jsem jenom fanoušek který chce o závodním víkendu vidět alespoň trochu sportovního zápolení. Pokud mi ho F1 dlouhodobě nenabízí, tak se na ní dívat prostě nebudu. A nezávidím Liberty jejich pozici, oni něco udělat musí protože takových fanoušků jako já bude za současné situace zákonitě přibývat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže v té době záleželo víc nastavení vozu na pilotovi, dnes je to o počítačové simulaci, současné práci v simulátoru v továrně, tam je největší rozdíl. Pochybuji, že by tým jako např. haas dokázal být stejně rychlí jako tovární ferrari, ikdyby provozoval jejich zákaznický vůz. Další věc je, neustálé míchání s pravidly, ty bohaté týmy mají mnohem lepší možnosti se přizpůsobit a najít nejlepší řešení, když je udržována stabilita pravidel, tak se postupně pole vyrovná. A mercedes? Tady je vidět, jak by dopadl rozpočtový strop. Přestože tvrdí, že mají rozpočet nižší než ferrari i než red bull tak dokázali dovézt na testy v podstatě "B" specifikaci vozu během týdne - tzn. že museli mít rozjeté dva projekty současně jak po stránce vývoje tak výroby a do barcelony dle vyjádření bottase v podstatě dovezli již "C" specifikaci. Něčeho takového nebude malá stáj nikdy schopná, protože nemá ty lidi a jejich práci kam schovat.
A ten vettelův úspěch? Uvědom si, že v té době sice jezdil za TR, ale měli motor ferrari a šasi shodné s red bullem, či-li navržené mistrem Neweyem a navíc celý víkend pršelo a na vodě se daný jezdec může projevit víc. A v dřívějších dobách to pole bylo ještě víc výkonnostně roztrhané, ale jak nebyly k dispozici tak dokonalé počítače a simulátory neexistovali vůbec, tak mnohem víc záleželo na pilotovi, jak si vůz nastaví a zároveň byla i mnohem větší technická úmrtnost v závodě, což v současné EKO formuli není a vytratila se tím podstatná část napětí

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama