DISKUZE K ČLÁNKU Pět z pěti. Téma, které hýbe F1
Chtělo by to jiné téma, jenže ono se hledá těžko. Každý rok se těšíme na duel minimálně dvou týmů a pořád se to daří jen v náznacích, případně vůbec ne. A fanoušky tahle okolnost začíná poněkud unavovat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pět z pěti. Téma, které hýbe F1
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
10:22 20.05.2019 85.70.164.XXX
Prej trochu To je shození do ledového rybníka přímo z nejhlubšího spánku. Těšil jsem se na to, ale od prvního dne testů to nebylo dobré. Nedostali se z toho a naopak každý další výjezd či nevýjezd byl odstrašujícím příkladem, až to nakonec vůbec nedopadlo. Člověk by to ani nemohl vymyslet lépe, nejdříve jedno místo za postupem a pak taky, šílený. No možná je to lepší, trápení by určitě pokračovalo i v tom závodě. Takhle alespoň budu v klidu že se nezraní když stejně neměl šanci
daaviid23
10:17 20.05.2019 90.182.169.XXX
Naopak jsem naštvanej, protože tenhle těžce neslavnej odchod z něho dělá v podstatě mučedníka.
Naopak jsem ho chtěl vidět v silném autě aby se ukázalo, jestli jsou báje o něm pravdivé a nebo ne. A časem (nebo hned) jsem ho chtěl vidět prohrát s novou nastupující generací, jako se to stalo většině šampionů
Naopak jsem ho chtěl vidět v silném autě aby se ukázalo, jestli jsou báje o něm pravdivé a nebo ne. A časem (nebo hned) jsem ho chtěl vidět prohrát s novou nastupující generací, jako se to stalo většině šampionů
Situs
10:10 20.05.2019 85.70.164.XXX
Vědí že Alonso je nejlepší tak z něho mají strach Alonso měl smůlu že pro něj na přestup do Mercedesu nikdy nebyla vhodná doba. Jít tam po boji s Ferrari v roce 2012 by bylo hodně zvláštní a pak ho spárovat s Hamem by chtělo pořádný koule. Alonso má své vrtochy, ale ne v jezdeckém umění.
HellHogr
10:03 20.05.2019 37.48.50.XXX
Přidám komentáře mimo, je mi líto, že se Alo nedostal do závodu Indy 500, každopádně jsem rád, že to vzal McLaren na sebe, že nepřipravil dobré auto, otzáka je co ty signýly, že se vrátí příští rok? jinak mohl sis všimnou níže, že soudruh Dejvid, aircondition a Jon berou Alonsa jako neschopného pilota, kterého nikdo nechce, mohl by si mi vysvětlit tu logiku, když vyhrál tituly pro Renault, vyhrával za McLaren i Ferrari? že ho vzala Toyota do programu WEC? a Andretti pro Indy 500 2017? proč by brali ne tak úžasného pilota jako je Ham či Vettel, ale Alonsa, který podle nich nemá výkonnost jak dva zmiňovaní piloti, co tom, že Alonso táhl Ferrari i McLaren a Ham ho se stejným autem neporazil, i když měl podporu McLarenu že ano?
Situs
09:53 20.05.2019 85.70.164.XXX
Pirelli co by jediný dodavatel se mi nelíbí již dlouhou dobu, konkurence a přirozený výběr je lepší než "nestrannost" jednoho kterému nevěřím a možná to ani nejde. Ten lobbing na gumy zejména od špičkových týmů musí být značný.
Mercedes má svou éru, zaslouží si jí. Každý někdy táhne pilku a tak to v F1 chodí, postupně to má neblahé účinky na vše kolem. To srdce zmíněné v článku je sakra důležitá věc a sterilita s předvídatelností srdce postupně ničí. Auta jsou spolehlivá, prší málokdy, tratě vyasfaltované, souboje s DRS umělé atd atd. Loni a předloni měl Mercedes výkonově u sebe Ferrari, jezdci dělali rozdíl a popravdě větší blízkost týmů nemůžeme chtít. Bylo přesto hotovo dost brzo ale tam už se dá konkrétně ukazovat prstem kdo kde chyboval a proto to dopadlo jako to dopadlo, to je super. Letos to vypadá jednoznačněji, i když nutno dodat že Ferrari není schopno těžit svá maxima a mimo jiné o jedno přesvědčivé vítězství přišli pozlobením techniky, takže určitě by to nemělo být vždy jen o tom Mercedesu. Letos ale s přítlakem Ferrari na Mercedes mít nebude, to si myslím že už je jisté. Pak je pro ně extrémně důležité využívat svého lepšího nastavení u menšího přítlaku a tam vyhrávat. To se zatím díky technice a chybám nepovedlo takže to vypadá zatím tak jednoznačně a je to pro Ferrari rána, tohle využívat Ferrari prostě musí. RedBull potřebuje ještě čas, v šasi můžou být opět průkopníci jako v éře 10-13.
Co to chce je podle mě uzavírat jakoukoliv díru a šedou zónu která by mohla dělat rozdíly. Chce to nastavit rovnější podmínky a pak udržet kontinuitu v pravidlech. Chce to zaměřit se na káry a tratě kde DRS nebude potřeba. Chce to u tratí přirozené okraje tratí, pryč s asfaltem. Chce to nechat jezdce v týmu bojovat. Chce to návrat vysílání na neplacené televize (nejlepší způsob jak zasáhnout větší publikum a zpřístupnit to novému publiku). Zvyšovat atraktivitu a dostupnost pro diváka a pro týmy. Týmy musejí být ve frontě, současná síla týmů a jejich nenahraditelnost je extrémně nezdravá. Je potřeba hodně práce aby bylo líp
Mercedes má svou éru, zaslouží si jí. Každý někdy táhne pilku a tak to v F1 chodí, postupně to má neblahé účinky na vše kolem. To srdce zmíněné v článku je sakra důležitá věc a sterilita s předvídatelností srdce postupně ničí. Auta jsou spolehlivá, prší málokdy, tratě vyasfaltované, souboje s DRS umělé atd atd. Loni a předloni měl Mercedes výkonově u sebe Ferrari, jezdci dělali rozdíl a popravdě větší blízkost týmů nemůžeme chtít. Bylo přesto hotovo dost brzo ale tam už se dá konkrétně ukazovat prstem kdo kde chyboval a proto to dopadlo jako to dopadlo, to je super. Letos to vypadá jednoznačněji, i když nutno dodat že Ferrari není schopno těžit svá maxima a mimo jiné o jedno přesvědčivé vítězství přišli pozlobením techniky, takže určitě by to nemělo být vždy jen o tom Mercedesu. Letos ale s přítlakem Ferrari na Mercedes mít nebude, to si myslím že už je jisté. Pak je pro ně extrémně důležité využívat svého lepšího nastavení u menšího přítlaku a tam vyhrávat. To se zatím díky technice a chybám nepovedlo takže to vypadá zatím tak jednoznačně a je to pro Ferrari rána, tohle využívat Ferrari prostě musí. RedBull potřebuje ještě čas, v šasi můžou být opět průkopníci jako v éře 10-13.
Co to chce je podle mě uzavírat jakoukoliv díru a šedou zónu která by mohla dělat rozdíly. Chce to nastavit rovnější podmínky a pak udržet kontinuitu v pravidlech. Chce to zaměřit se na káry a tratě kde DRS nebude potřeba. Chce to u tratí přirozené okraje tratí, pryč s asfaltem. Chce to nechat jezdce v týmu bojovat. Chce to návrat vysílání na neplacené televize (nejlepší způsob jak zasáhnout větší publikum a zpřístupnit to novému publiku). Zvyšovat atraktivitu a dostupnost pro diváka a pro týmy. Týmy musejí být ve frontě, současná síla týmů a jejich nenahraditelnost je extrémně nezdravá. Je potřeba hodně práce aby bylo líp
HellHogr
09:31 20.05.2019 37.48.50.XXX
Vyhrál Hamilton titul s Mercedes 2013? Nebo Schumi a Ferrari 05 nebo 06? Co Hakkinen 2000? Nebo Senna 93? Odpovím ti, ne, čím to? Nebyli dost dobří? 🤔 Pochybuju, řekl bych, že ten ráz urcilo výkonnost auta, že jsi myšlenkově impotentni už jsi ukázal, ale s tou kombinaci hate na Alonsa je to pecka, tak mi dej vědět, až Ham vyhraje 24h Le Mans, půjde zkusit Indy a testovat Dakar
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek