DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou vlastně týmové režie malicherné
Jestli něco hýbalo světem F1 v týdnu po Grand Prix Německa, pak to určitě byly tři body: Vettelova nehoda, týmová režie a prohřešek Lewise Hamiltona. Záhy se však ukázalo, jak nicotné jsou podobné záležitosti proti lidské tragédii...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak jsou vlastně týmové režie malicherné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 8 lidí)
25.07.2018 22:22
Paddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
22:25 25.07.2018 217.31.62.XXX
Samo že pro Ferrari bylo prospěšné nechat Kimiho pustit Vettela, Seb pak nebyl brzděn a Kimi měl klid, ale hlavní důvod proč k tomu došlo vidím v tom že byly maximalizovány body pro jejich jedničku (i když to nakonec jeho chybou nedopadlo), troufám si tvrdit že obráceně by ten příkaz nepřišel.
Mansell_fan
22:22 25.07.2018 37.188.135.XXX
Paddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství. Je to klasický autorský komentář a ten vždycky vyjadřuje názor svého tvůrce.
RoBertino
22:18 25.07.2018 46.13.171.XXX
Vážený diskutére, jako všechny seriózní zpravodajské i specializované servery mají rubriku KOMENTÁŘ, existuje stejný útvar i na F1NEWS.cz a jmenuje se PADDOCK LINE. Psal jsem ho pro jiný web 15 let a poté na vyslovené přání fanoušků pokračuji díky F1NEWS.cz pátým rokem zde. Proto nechápu Vaší kritiku, nejspíš sem tak často nezavítáte a uniká Vám podstata věci. Pokud se Vám tento léty prověřený model nelíbí, bude mít PADDOCK o jednoho čtenáře méně... Víc pro Vás opravdu udělat nemohu
Easy
22:14 25.07.2018 178.209.132.XXX
Pod článkem po závodě jsem reagoval pro Icewoman, kde jsem stručně popsal mou snahu zjistit, jak jezdil Kimi vs. Lewis. Vycházel jsem z kompletního přehledu časů na kolo obou jezdců a v tabulce jsem experimentoval s různými úseky závodu pomocí průměrných časů na kolo (z toho lze zhruba spočítat získaný náskok během daného počtu kol). Počty, které mě vedou k závěru, že Kimiho strategie mu mohla zajistit dostatečnou pěrinu před Lewisem, který startoval se svobodnou volbou pneumatik do závodu.
airwar1939
22:06 25.07.2018 176.74.141.XXX
Na první věc je jednoduchá odpověď, já jsem diskutér, mohu tedy předložit jen jednu "pravdu", seriozní novinář by měl zmínit všechny "pravdy".
Ta druhá věc, ano Raikonen mohl sloužit i jako brzda proti Bottasovi, každopádně stal se součástí strategie Ferrari která jasně zněla Seb je jednička, Kimi je dvojka. A stále si trvám na tom, že právě tuhle věc redaktor nezmínil, když nám předložil správnost TR od Ferrari.
Ta druhá věc, ano Raikonen mohl sloužit i jako brzda proti Bottasovi, každopádně stal se součástí strategie Ferrari která jasně zněla Seb je jednička, Kimi je dvojka. A stále si trvám na tom, že právě tuhle věc redaktor nezmínil, když nám předložil správnost TR od Ferrari.
Mansell_fan
21:51 25.07.2018 37.188.135.XXX
Kritizuješ tady jiné za "jediný správný názor" a potom nám tady napíšeš že Kimi stavěl brzo kvůli tomu aby blokoval Hamiltona. Šmitec, hotovka. Jak to víš? Znáš snad detailně strategii Ferrari? Ta jeho brzká zastávka mohla být klidně součástí rozdělení strategie proti Bottasovi který byl hlavní soupeř (nikoliv Hamilton startující z hloubi pole), vyprovokovat Bottase podseknutím také k brzké zastávce aby uhájil druhé místo. Nikdo z nás neví jaký byl plán.
airwar1939
21:42 25.07.2018 176.74.141.XXX
Kdyby to byl Váš soukromý blog, tak Vám právo předkládat Váš názor neberu. Tento server si ale hraje na seriozní zpravodajství, takže by jeho novinář měl být schopen se povznést nad své předsudky a informovat objektivně a pokud nějaká situace nabízí více pohledů, měl by je zmínit všechny, né jen ten, který je mu osobně sympatický.
Zmíním jen tu TR, u Ferrari se podle Vás o ni nejednalo, přitom všichni co Formuli 1 sledujeme víme, že jediná správná strategie v Německu byla jedna zastávka v cca. 25 kole. Ferrari vyměnilo Kimimu pneu v 14 kole proč? Jednoznačná odpověď je aby z něj na novějších pneu udělali zeď která zablokuje postupujícího Hamiltona až bude třeba. Takže Ferrari udělalo z Kimiho dvojku už ve 14 kole, použilo ho pro svou TR, ale to jste jaksi nezmínil.
Naproti tomu Mercedes podle Vás jednoznačně použil špatnou TR... faktem ale je že Bottas se o předjetí pokusil, a neuspěl. Až teprve pak přišla TR. A z toho co víme, neumatiky které měli jak Lewis tak Valteri degradovali o 0,1 sekundy na kolo. Tedy Valteri měl v závěru o 1 sekundu rychlejší pneu, a tak malý rozdíl na předjetí fakt nestačí, což by Vám jisto potvrdil i Vettel, který měl rovněž o 10 kol mladší a tedy o sekundu rychlejší pneu, a ani on předjet Kimiho nedokázal.
Píšete že "Nikde jsem nepsal, že předkládám jediný a definitivní názor." Sorry ale tohle neberu, pokud píšete na seriózním serveru, jako by jste psal svůj blog, nejedná se o seriozní novinařinu. Pak je tedy vhodné na to odkázat přímo v hlavičce článku třeba nadpisem tipu "Pohled Roberta Pavelky".
Zmíním jen tu TR, u Ferrari se podle Vás o ni nejednalo, přitom všichni co Formuli 1 sledujeme víme, že jediná správná strategie v Německu byla jedna zastávka v cca. 25 kole. Ferrari vyměnilo Kimimu pneu v 14 kole proč? Jednoznačná odpověď je aby z něj na novějších pneu udělali zeď která zablokuje postupujícího Hamiltona až bude třeba. Takže Ferrari udělalo z Kimiho dvojku už ve 14 kole, použilo ho pro svou TR, ale to jste jaksi nezmínil.
Naproti tomu Mercedes podle Vás jednoznačně použil špatnou TR... faktem ale je že Bottas se o předjetí pokusil, a neuspěl. Až teprve pak přišla TR. A z toho co víme, neumatiky které měli jak Lewis tak Valteri degradovali o 0,1 sekundy na kolo. Tedy Valteri měl v závěru o 1 sekundu rychlejší pneu, a tak malý rozdíl na předjetí fakt nestačí, což by Vám jisto potvrdil i Vettel, který měl rovněž o 10 kol mladší a tedy o sekundu rychlejší pneu, a ani on předjet Kimiho nedokázal.
Píšete že "Nikde jsem nepsal, že předkládám jediný a definitivní názor." Sorry ale tohle neberu, pokud píšete na seriózním serveru, jako by jste psal svůj blog, nejedná se o seriozní novinařinu. Pak je tedy vhodné na to odkázat přímo v hlavičce článku třeba nadpisem tipu "Pohled Roberta Pavelky".
RoBertino
21:40 25.07.2018 46.13.171.XXX
Já v tom rozpor nevidím. S TR je nutno se smířit a zároveň nás může štvát, že se někde spekuluje už v polovině sezóny. Stejně tak mě to štvalo u Ferrari a Schumachera vs. Barichella, Lotusu a Fittipaldiho vs. Petersona nebo Williamsu a Mansella vs. Patrese. Ať tým buď řekne: u nás mají piloti zelenou a pak to dodržuje nebo U nás to budeme řešit podle momentální situace. A rudé brýle? To mi kdysi otloukal o hlavu jistý Hogo Fogo blahé paměti...
Lord Mystic
21:22 25.07.2018 79.110.37.XXX
nejprve autor píše že se musíme smířit s týmovou režií a následně píše o krádeži vítězství bottase :). každý kdo to viděl, tak by věděl, že bottas měl šanci pouze cca. půl kola kdy měli všichni studené pneu. předjet se mu nepovedlo a pak jak začali fungovat pneu hamilton ujel rozdílem třídy. ať si tu nadává na týmové příkazy kdo chce co chce, ale za tak těžkých podmínek by jen blázen dovolil oběma jezdcům pár kol před cílem bojovat kolo na kolo - a ham by určitě nebyl ten kdo by složil zbraně. na kluzku byl nejrychlejší ať se to autorovi s ferrari brýlemi líbí nebo ne...
airwar1939
21:09 25.07.2018 176.74.141.XXX
Přiznám se, že tuhle novinařinu, kdy je člověku podsouván jen jeden správný názor, fakt nemusím. Soudruzi, svět není fakt černobílý.
A stejně tak musím souhlasit s názorem pana Zemana na novináře, byť jinak toho pána fakt nemusím.
A stejně tak musím souhlasit s názorem pana Zemana na novináře, byť jinak toho pána fakt nemusím.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek