DISKUZE K ČLÁNKU Jak jsou vlastně týmové režie malicherné
Jestli něco hýbalo světem F1 v týdnu po Grand Prix Německa, pak to určitě byly tři body: Vettelova nehoda, týmová režie a prohřešek Lewise Hamiltona. Záhy se však ukázalo, jak nicotné jsou podobné záležitosti proti lidské tragédii...
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak jsou vlastně týmové režie malicherné
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 8 lidí)
25.07.2018 22:22
Paddock Line ale není a nikdy nebyl zpravodajství… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
odin
10:51 28.07.2018 77.240.103.XXX
Airware1939 co bys chtěl??? Paddock píše RoBertino, je to rubrika komentářů nad právě uplynulým závodem, tak snad logicky, představuje jeho pohled. To by se mělo pro "takové", jako jsi ty hned za dveřmi květinářství psát upozornění, že v této prodejně lidé mohou nakupovat květiny??? Vždyť to by snad mělo být lidem s průměrným IQ jasné.
Robert napsal svůj názor. A i když (podle mne) zcela nepostihuje všechno dění na Hockenhaimu 2018, nevinil bych ho z neserióznosti. Ono by mělo být také trochu na nás, abychom se dokázali "správně" orientovat v článcích a názorech, které jsou nám předkládány. Zde se řeší TR Mercedesu v souvislosti s jejich "chvástáním" že k ničemu takovému tak brzy nepřistoupí. Ale už se neřeší, že Ferrari jede na Vettela od začátku sezóny, co je též TR. Akorát jsme si na ni všichni nějak zvykli a považujeme to za normální a přirozené. Když pak obětují Kimiho, aby blokoval postupujícího Lewise, (protože undercut na Bottase se ukázal jako nesmysl), všichni to berou, jako připravenou strategii. A když pak rychlý Vettel na nových gumách nedokáže pomalého Raikkonena na starých pneu předjet, opět všichni berou příkaz k jejich výměně pozic, jako zcela logický krok a o TR ani zmínka. Ale když Bottas jednou za celý závod neúspěšně zaútočí na Lewise a tým oběma sdělí, aby neblbli a dovezli body, které si v závodě vyjeli, všichni to považují za TR. A proč? Protože na to u Mercedesu nejsme zvyklí.
Že nemá většina novinářů tvůj respekt, tvoje chyba není. Na druhou stranu, když mám pochybnosti o serióznosti novinařiny, tak to prostě nečtu. Např. já jsem si koupil Blesk pouze jednou v životě a stačilo mi to, abych věděl, že o tyhle informace klidně mohu přijít.
Novináři a média obecně, mají tu moc, že mohou manipulovat s veřejným míněním. Proto se je snaží vedoucí síla společnosti ovládat. A zatím co za socíku byly všechny články ve všech novinách stejné, tak dnes si přeci jen čtenář může vybrat a může volit mezi dobrou novinařinou a tou špatnou. Pokud máš pocit, že si tento server jen hraje na seriózní, pak máš možnost přejít jinam k serióznější konkurenci.
A když uvádíš konkrétní příklady špatné novinařiny, pak též uveď zdroj, kde jsi tu špatnou novinařinu četl. Protože já bych řekl, že se o všech těchto tématech psalo tak, či onak. A záleží na nás čtenářích, co čteme a čemu věříme.
Robert napsal svůj názor. A i když (podle mne) zcela nepostihuje všechno dění na Hockenhaimu 2018, nevinil bych ho z neserióznosti. Ono by mělo být také trochu na nás, abychom se dokázali "správně" orientovat v článcích a názorech, které jsou nám předkládány. Zde se řeší TR Mercedesu v souvislosti s jejich "chvástáním" že k ničemu takovému tak brzy nepřistoupí. Ale už se neřeší, že Ferrari jede na Vettela od začátku sezóny, co je též TR. Akorát jsme si na ni všichni nějak zvykli a považujeme to za normální a přirozené. Když pak obětují Kimiho, aby blokoval postupujícího Lewise, (protože undercut na Bottase se ukázal jako nesmysl), všichni to berou, jako připravenou strategii. A když pak rychlý Vettel na nových gumách nedokáže pomalého Raikkonena na starých pneu předjet, opět všichni berou příkaz k jejich výměně pozic, jako zcela logický krok a o TR ani zmínka. Ale když Bottas jednou za celý závod neúspěšně zaútočí na Lewise a tým oběma sdělí, aby neblbli a dovezli body, které si v závodě vyjeli, všichni to považují za TR. A proč? Protože na to u Mercedesu nejsme zvyklí.
Že nemá většina novinářů tvůj respekt, tvoje chyba není. Na druhou stranu, když mám pochybnosti o serióznosti novinařiny, tak to prostě nečtu. Např. já jsem si koupil Blesk pouze jednou v životě a stačilo mi to, abych věděl, že o tyhle informace klidně mohu přijít.
Novináři a média obecně, mají tu moc, že mohou manipulovat s veřejným míněním. Proto se je snaží vedoucí síla společnosti ovládat. A zatím co za socíku byly všechny články ve všech novinách stejné, tak dnes si přeci jen čtenář může vybrat a může volit mezi dobrou novinařinou a tou špatnou. Pokud máš pocit, že si tento server jen hraje na seriózní, pak máš možnost přejít jinam k serióznější konkurenci.
A když uvádíš konkrétní příklady špatné novinařiny, pak též uveď zdroj, kde jsi tu špatnou novinařinu četl. Protože já bych řekl, že se o všech těchto tématech psalo tak, či onak. A záleží na nás čtenářích, co čteme a čemu věříme.
jumpman
18:33 26.07.2018 178.255.168.XXX
FIA se snaží od roku 2014 pouze fixovat výhodu mercedesu, kdykoliv se kterýkoliv výrobce dostane na dostřel, okamžitě FIA koná a vydává pravidla a opatření na likvidaci konkurence mercedesu a nepotrestání hamiltona za naprosto jasné porušení pravidel je pouze poslední kapka
Situs
10:22 26.07.2018 217.31.62.XXX
Nejsem v roli šéfa Ferrari, ale přiznám se že kdybych byl šéfem jakéhokoliv týmu, tak ode mě dostanou týmový kolegové jediný příkaz na toto téma, ať ten kdo je předjížděn svým parťákem tak ať s ním nebojuje, nic víc. Srážka těch dvou je jediná nepřijatelná.
mi88ki
09:33 26.07.2018 217.31.62.XXX
Já jsem si článek pozorně přečetl a nenašel jsem tam nic, co by se dalo argumentačně rozporovat. Kdo nevidí to pokrytectví Mercedesu v jejich TR, tak to je jeho problém. Já jsem rád, že na to někdo upozornil.
Stejně tak vidím i neschopnost maršálů měřit všem stejným metrem. Ano i Sebastián udělal pár průšvihů, které mu prošly méně přísněji než jiným, nicméně co se týče Lewise, tak těch jeho napomenutí už bylo. Přitom se v posledním případě jednalo o zcela jasné porušení pravidel a silně pochybuji, že by to třeba takové Perézovi prošlo bez trestu. A to vysvětlení proč tak Lewis učinil, bylo jasně zcela účelové. Přijde mi to, jako by soudce neodsoudil zloděje, protože se přiznal, že byt vykradl proto, aby se měl lépe.
Stejně tak vidím i neschopnost maršálů měřit všem stejným metrem. Ano i Sebastián udělal pár průšvihů, které mu prošly méně přísněji než jiným, nicméně co se týče Lewise, tak těch jeho napomenutí už bylo. Přitom se v posledním případě jednalo o zcela jasné porušení pravidel a silně pochybuji, že by to třeba takové Perézovi prošlo bez trestu. A to vysvětlení proč tak Lewis učinil, bylo jasně zcela účelové. Přijde mi to, jako by soudce neodsoudil zloděje, protože se přiznal, že byt vykradl proto, aby se měl lépe.
mi88ki
09:19 26.07.2018 217.31.62.XXX
A on někdo ve Ferrari Kimimu přikazuje, aby téměř každou kvaldu podělal? Nemluvě o tom, že pravidelně i v závodě nejede zrovna nějaké super tempo.
Stačí se podívat i na minulý závod. Opět v kvalifikaci nevyužil potenciál vozu, protože neposkládal ideální rychlé kolo, což už se opakuje téměř pravidelně.
Jak víme, v závodě pak šel Kimi dřív do boxu než Seb, a přesto chvilku po Sebově zastávce už byli oba jezdci za sebou a to i přestože, nebyl Kimi do té doby nikým výrazně zdržován, že by se to dalo hodit na provoz. Prostě a jednoduše Kimi už pár na nic víc než na dvojku nemá. Nic proti Kimimu nemám, ale prostě je nutné si tohle přiznat. To že to Sebovi vyhovuje to také nepopírám. Je to prostě takový další Barrichello. Ten měl taky o sobě velké mínění ale když mohl zcela svobodně bojovat v roce 2009 o titul, tak zase skončil jako týmová dvojka a měl v závodech s Buttonem negativní skóre 5:11. Aby byl pilot v týmu jedničkou, tak v první řadě musí být rychlejší než kolega.
Stačí se podívat i na minulý závod. Opět v kvalifikaci nevyužil potenciál vozu, protože neposkládal ideální rychlé kolo, což už se opakuje téměř pravidelně.
Jak víme, v závodě pak šel Kimi dřív do boxu než Seb, a přesto chvilku po Sebově zastávce už byli oba jezdci za sebou a to i přestože, nebyl Kimi do té doby nikým výrazně zdržován, že by se to dalo hodit na provoz. Prostě a jednoduše Kimi už pár na nic víc než na dvojku nemá. Nic proti Kimimu nemám, ale prostě je nutné si tohle přiznat. To že to Sebovi vyhovuje to také nepopírám. Je to prostě takový další Barrichello. Ten měl taky o sobě velké mínění ale když mohl zcela svobodně bojovat v roce 2009 o titul, tak zase skončil jako týmová dvojka a měl v závodech s Buttonem negativní skóre 5:11. Aby byl pilot v týmu jedničkou, tak v první řadě musí být rychlejší než kolega.
daaviid23
09:14 26.07.2018 90.182.169.XXX
Nevím no, nepřijde mi, že by se mnou bylo manipulováno a že by autor arogantně prosazoval pouze svůj názor. Robertino to řekl bych dobře oargumentoval.
Četli jste někdy něco od jiného slavného redaktora/komentátora ? Tam je to teprve arogantní až běda
Jinak k tématu, osobně jim nerozporuju použití režie. Na to mají všechny týmy právo.
Problém pro mě osobně je, že po řečech na adresu Ferrari bych u nich TR nečekal na žádné úrovni.
Četli jste někdy něco od jiného slavného redaktora/komentátora ? Tam je to teprve arogantní až běda
Jinak k tématu, osobně jim nerozporuju použití režie. Na to mají všechny týmy právo.
Problém pro mě osobně je, že po řečech na adresu Ferrari bych u nich TR nečekal na žádné úrovni.
mi88ki
09:00 26.07.2018 217.31.62.XXX
Tady vůbec nejde jestli použili TR ale o ty jejich kecy, jak nechají své závodníky mezi sebou bojovat, protože jsou "jiní". Jenže je zřejmé, že to platilo jen do chvíle kdy skončila jejich dominance a rázem se bez skrupulí uchylují co do té doby kritizovali u jiných. To je oč tu běží.
jumpman
08:56 26.07.2018 178.255.168.XXX
pokud by mercedes nevykřikoval do světa, jak by bylo od ferrari nefér, kdyby už teď začali používat TR a hned v následujících 2 závodech to sami použijí, to je ke zvracení. Stejně tak jako naprosto bezprecedentní hamiltonovo nepotrestaní za jasné porušení pravidel od FIA. V mercedesu něco silně páchne....
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek