DISKUZE K ČLÁNKU Planou vášně, létají ostrá slova a Red Bull se směje
Mexická Grand Prix hlavně svým závěrem naznačila, že pokud se v ní bude nadále postupovat metodou náhodných přískoků a rozdílných hodnocení, bude opravdu zábavná, ale asi jinak, než si její dosavadní i budoucí majitelé přejí. Taková show se jim asi líbit nebude.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Planou vášně, létají ostrá slova a Red Bull se směje
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kik
19:18 01.11.2016 78.45.89.XXXMusím poctivě přiznat, že závod jsem neviděl a tak nemohu soudit první zatáčku. Po zhlédnutí videa ze souboje Vettel vs. Verstappen byl ten trest podle mého názoru oprávněný, u toho druhého Vettelova souboje si už nejsem až tak úplně jistý, bylo to na hraně. Tam bych viděl max. stejný trest jako dostal Max....
Co mě u Maxe nejvíc vadí, je to, že občas jezdí stylem "já jedu a vy mi uhněte". Když si vpomenu na některé legendární souboje (např. legendární Dijon 1979 či Monza 1971), tak ti piloti, i když jeli na hraně, přesně věděli, kde jsou soupeři a nikdy je neblokovali. A to je to co se Max ještě musí naučit - úcta k soupeři a trochu pokory. Dostal se do F1 podle mě až moc brzy a na jeho chování to je hodně vidět. Chová se často jako puberťák, který dostal drahou hračku. A Red Bull ho v tom bohužel ještě podporuje.
-
uzivatel002095
15:33 01.11.2016 85.237.234.XXXPáčia sa mi niektoré názory v článku.
Mne príde úplne choré krivenie reality ku ktorej dochadza zo strany FIA pri riešení priestupkov.
Najmä keď jazdci zostávajú nepotrestani za skracovanie trate a nebezpečné výjazdy na trať a ak prejdú kolesom cez nejakú bielu čiaru príde trest.
Diskutuje sa o tom kto získal výhodu a kto nie - každý predsa získa výhodu ak prechádza krížom cez zákruty.
Chceme vidieť tvrdé a férové súboje,ale vytlacenie mimo trať sa trestá iba niekedy prudkú zmenu smeru pri brzdení som nevidel ani jeden trest a tvrdé súboje ako v USA krát vš. Perez teraz Vettel vs. Ric sa trestaju a vždy inak / podľa môjho názoru sa jednalo o rovnaké súboje s iným trestom/
Nehovoriac o tom že evidentné blokovanie bolo doteraz u niektorých pilotov beztrestne. Potrebujú na to písané pravidlá? - sledujem f1 od 94teho, ale takýto bordel si nepamätám.
V F1 úplne absentuje zdravý rozum-
uzivatel002095
15:40 01.11.2016 85.237.234.XXXDrobná úprava: súboj v USA Kvyat vs. Perez /predikcia/
-
-
Adi
09:44 01.11.2016 176.74.140.XXXObhajovat sprosté nadávky řediteli závodu tím, že na to má právo, protože je přece plný adrenalinu je ta největší hovadina, kterou jsem na těchto sránkách kdy četl. Samozřejmě, všichni jsem lidi, i Vettel je. Ale řvát a nadávat a ulevovat si může jak chce, aniž by to kdokoliv slyšel! Nebo si snad opravdu autor článku myslí, že piloti mají v helmě mikrofon?! Ne Roberte, mají tam týmové rádio a když chce s týmem mluvit pilot, zmáčkne kouzelné tlačítko "radio" a mluví... takže ano, ať si v kokpitu nadává, hysterčí a adrenalinuje jak chce, ale NEMUSÍ to nikdo slyšet. V tom je obrovský rozdíl mezi rádie a mikrofonem.
Dále si myslím, že redaktor píšící do medií má rozhodně právo fandit komu chce a má právo na svůj názor, ale pak musí počítat s s tím, že když se bude zcela neprofesionálně a zcela emotivně pouštět do svých neoblíbených soupeřů a naopak velmi nekriticky obhajovat zhovadilé chování svých oblíbenců, musí v diskuzi počítat s adekvátní odpovědí. Tedy:
Hamilton byl v prvním kole úplně stejně vepředu jako Vestappen před Vettelem, puštění pozice byla hovadina a NEBYLA nařízena ředitelství závodu. Jeden pilot dostal 5s., druhý ne. Dle mě posouzeno citlivě a správně, protože následný SC eliminoval jakýkoliv Hamiltonův náskok. Vettel má problém v první řadě sám se sebou, protože nezvládá své emoce, nezvládá fakt, že Ferrari je slabé (takto špatné auto neměl od r. 2009), vždycky byl spratek, možná dokonce větší než Vestappen a jsem přesvědčenej, že kdyby to nebyl jezdec Ferrari, mluvil by autor o jeho osobě úplně jinak, předpokládám velmi podobně jako o Maxovi.
Jediná dobrá část tohoto článku je o historii a o tom, proč Mexico přišlo o GP, to ostatní je velmi slabé!-
RoBertino
12:34 01.11.2016 83.208.82.XXXVážený Adi - kdyby byli všichni neutrální, nemáte o čem diskutovat. Dočtete se pouze suchý popis situace a budete říkat, že to píšou stroje. A já nejsem robot, pokud ho požadujete, musíte se obrátit jinam. Navíc, tohle není report ze závodu, ale moje osobní ohlédnutí za ním, proto jsem ho napsal tak, jak byl zveřejněn. Pročetl jsem si článek několikrát a necítím žádnou nevraživost vůči nikomu. Pokud by se Verstappen neprovinil, tak proč pak dostal penalizaci? Přečtěte si názor Hülkenberga, který na rozdíl od nás má k věci říci podstatně víc. O nekonzistentnosti rozhodování komisařů víme svoje. Že je Vettel na nervy kvůli svému postavení u Ferrari jsme psali. A ještě jedna věc, která vám asi unikla. Napsal jsem, že Vettela za jeho jednání neobhajuji, ale chápu. Samozřejmě, že si podobné extempore v jeho pozici nemůže dovolit, ale jako člověk prostě vybuchl a velice záhy si to uvědomil. Což na věci nic nemění.-
VáclavI
13:01 01.11.2016 176.74.128.XXXTo, že preferujete určitého jezdce není ničím závadným, jen se k tomu četně přihlašte, ale nedělejte to pod rouškou objektivity.
Totálně se vytrácí jakékoliv ponaučení. Neměl by se spíše řešit okruh samotný, aby nebylo možno si to klíďopíďo říznout přes golfový trávník a vrátit se na první pozici s náskokem?
Porušení pravidel: 1) Hamilton - neoddiskutovatelné - měl přijít trest - nepřišel, 2) Max - neoddiskutovatelné - měl přijít trest - přišel, 3) Vettel - neoddiskutovatelné - měl přijít trest - přišel.
Vettel to celý víkend přeháněl - o tom se ale moc nepíše. Škoda, redaktor by se měl zeptat co je důsledek a co je příčina. Posléze by dospěl k závěru, že příčina není Max, jeho jízda, ale příčina je situace ve Ferrari, resp. tlak, který je vyvíjen na celý tým ze strany vedení.-
RoBertino
13:13 01.11.2016 83.208.82.XXXVáclave, o příčinách týkajících se situace ve Ferrari jsme psali samostatný článek. A vlastně dva, i o tom, jak Arrivabene prohlásil, že Vettel si bude muset pozici pro rok 2018 vybojovat. Situace ve Ferrari je dobře známá a když si vzpomenete na Vettelův "pláč" v Brazílii, když se po startu otočil a vypadalo to, že má po titulu, tak není divu, že se nedokáže hlídat. Pro pořádek, opět to chápu, ale neomlouvá ho to. Jak se asi chovají lidé, když se nad nimi vznáší nějaký Damoklův meč?
-
-
-
Mike17
12:54 05.11.2016 93.99.87.XXXOsobně jsem si nevšiml, že by Robert Vettelovo chování obhajoval. Jen vyjádřil pochopení. Nadávky na CHW jsou určitě nesprávné, ale pokud jde o nadávky a urážky do radia, můžeš mi jmenovat nějakého mistra světa, co je neměl?
Abys mi rozumněl. Nemyslím si, že je nadávání správné, ale dokážu to pochopit. Když jse hrával fotbal, taky jsem často nehledal korektní slova a vlídné oslovení.
-
-
Pavel A.
09:34 01.11.2016 94.199.40.XXXJá jsem přesvědčený, že při jízdě nadávají všichni jezdci. Jen u toho nemají zapnutou vysílačku. Všechny komentáře jsou pouštěny ze záznamu a FIA vybírá, které pustí. Pokud pustí ty, které by se měly vysílat až po 22 hodině, měla by být potrestána FIA že je zveřejní a ne ten, kdo je řekl. -
-
Lord Mystic
08:17 01.11.2016 79.110.38.XXXze začátku jsem chtěl zatleskat za super článek, bohužel od cca. poloviny se silně "neutrální" autor článku jasně vyprofiloval jako zarytý fanda vettela a zásadní odpůrce verstapena. pokud autorovi přijde normální že vettel se chová již několik závodů jak imbecil, nadává na všechny, vynucuje si předjetí tak aby ho zadarmo soupeři pouštěli a to pravidelně a ze všech týmů a nadává jako smyslů zbavený - jak malé dítě - pak ano, je to jen člověk, má emoce a s tím souhlasím ať si zanadává, ale tohle ufňukané chování není hodno mistra světa, dělá to z něho ufňukanou neschopnou ženskou. a to je to hlavní co ho shazuje v očích ostatních.
a max nebyl vytvořen jen díky PR jak si autor mylně namlouvá, max je prostě dravec který jezdí srdcem a souhlasím s ním že max tu není proto aby poslušně uhýbal slavnějším jménům jen proto že je mladší. pokud se staří veterání naučili nezáživně kroužit a předjíždět jen na DRS zónách pak je to špatně, buďme všichni rádi za svěží vítr od maxe. co je špatného na tom že to max zkouší tam kde to ostatní piloti nečekají? vždyť to je safra závodění a bohužel spousty lidí už ani neví co to je bojovat kolo na kolo mimo DRS zóny. já jsem za to rád. a kdo z pilotů na to nemá ať vypadne, je dost takových kteří to umí a půjdou do toho!-
RoBertino
12:46 01.11.2016 83.208.82.XXXMožná byl onen termín nepříliš šťastně zvolen - Max má opravdu velmi silnou PR podporu, hodně pro něj dělá i Jos Verstappen a ten se do historie F1 také zapsal zajímavými činy (viz jeho kolize s Montoyou). Jestliže s ním už ale opakovaně hovořil Whiting o jeho chování na trati, tak to není jenom o něčím dojmu, že se na trati chová místy nepřístojně a nejde jenom o dravost a neúctu k veteránům. My se ale pořád dohadujeme o něčem, co si vysvětlujeme každý jinak. Max se rozhodl, že půjde do zatáčky později na brzdy a pak nezvládl situaci, byla to chyba a on ji eliminoval tím, že si zkrátil trať. Je to asi tak, jako kdyby dálkař skočil devět a půl metru, ale o 30 cm přešlápl. A řekl - ale já se snažil a vlastně žádnou výhodu nemám, tak mi těch třicet čísel odečtěte a započítejte mi 9,20.
Vettelův zarytý fanda opravdu nejsem. Nelíbí se mi, jak se chová, nelíbí se mi jeho vysílačkové výlevy, jen jsem si dovolil napsat, že ho chápu. Stejně jako u Adiho říkám, že mu to hodně ublíží a toto jednání neschvaluji, ale dokážu ho pochopit jako člověka, který v tu chvíli má pocit, že je celý svět proti němu. Viz Hamilton v Malajsii, ten jenom nevolil sprosté výrazy. Takže aby bylo jasno - Vettel si udělal spoustu nepřátel a bude-li takhle pokračovat, tak jeho kredit limitně dosáhne nuly. Na trati chci vidět piloty, kteří opravdu bojují kolo na kolo, ale také berou ohled na soupeře a nechovají se, že jsou na trati jenom oni a všechno musí být podle nich. A zkuste si představit, až se v přímém souboji sejdou takoví dva Verstappenové, co by z toho vzešlo. Závody nejsou jen o bezohledném prodírání vpřed, ale také toleranci k soupeřům. A to, z mého osobního pohledu, Maxovi zatím dost chybí (myšleno na trati, v zákulisí je k oněm "seniorům" určitě patřičně uctivý).-
Lord Mystic
13:29 01.11.2016 79.110.38.XXXwhiting by s maxem ani nemluvil kdyby ho k tomu nedotlačili šéfoté týmů kteří vidí že jejich piloti si nevědí rady s jeho dravým stylem. co já bych za to dal být na trati 20 maxů, to by byla podívaná! ohledně zkrácení šikany - bylo to sporné zda-li získal prokazatelnou výhodu a on je prostě bojovník, radši riskne penalizaci než přenechat pozici. a trest přijmul a bylo to tak správně. ale pachuť v nekonzistentním posuzování FIA tam zůstává. a vettel - je to jen jeho ostuda a slabost jeho výlevy do vysílačky i mimo trať, ztrácí tímto hodně své pověsti a respektu.-
uzivatel001889
13:44 01.11.2016 178.255.168.XXXKdyby bylo na trati 20 fracků, tak by po prvních pár kolech zůstalo kroužit jenom pár z nich, jelikož ten zbytek by se vzájemně vyřadil. -
RoBertino
14:28 01.11.2016 83.208.82.XXXV tom, že si Vettel uřízl ostudu a ztratí určitě část příznivců se shodneme. Hlavně proto, že nadával poslední dobou moc. Verstappen se taky občas do vysílačky nevyjadřuje jak profesor Higgins, ale má výhodu v tom, že je mladší a bere se ještě jako velký plašan. U čtyřnásobného mistra lze čekat určitou sebereflexi, ale jak říkám, i ten největší kliďas má jen jedny nervy.
Ohledně Whitinga a Maxe. Charlie nikdy F1 nejezdil, takže si myslím, že podněty ostatních pilotů žádajících domluvu asi mají něco do sebe. O nich se určitě nedá mluvit jako o jedincích neznalých situace. Ad 20 Maxů na trati, asi bychom v pátém kole vypadali jak v Imole 1982.-
Lord Mystic
15:20 01.11.2016 79.110.38.XXXproč si myslíte že by 20 maxů nebylo schopno dokončit víc jak 5 kol? kolik max způsobil nehod? kolikrát byl za ně potrestán? naopak max na to jak je mladý je totální mazák, dokáže jezdit na hraně bez toho aby způsobil kolize/vyřezení jiných aut. ano občas je to na ťukanec ale on se dokáže v bojích kolo na kolo orientovat narozdíl od spousty ostatních kteří teď pláčou že neví co s ním. max mi hodně připomíná hamiltona, ti dva jsou schopni bojovat kolo na kolo velice tvrdě a ostatní co toho schopni nejsou často kolidují a pláčou. ale tohle odpůrci maxe slyšet nechtějí, ale já to prostě nechápu - max nezpůsobuje kolize, jezdí jen tvrdě a libově pro oko fanouška. znovu zopakuji přání být takových vícero.-
uzivatel001889
16:07 01.11.2016 178.255.168.XXXSPA například? Ale o to tu teď nemá smysl rozebírat, jelikož každý tu situaci už tenkrát viděl jinak. Jinak v ostaních soubojích nedošlo k nehodě jen díky tomu, že ostatní piloti měli respekt a nechtěli se sami vyřadit. Pokud by proti sobě stál Verstapen a Verstapen, oba dva absolutně bez respektu k tomu druhému, tak skončí oba dva s rozbitou formulí...
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek