DISKUZE K ČLÁNKU Tak nám to skončilo, milý Watsone!

Výše uvedený citát by asi zazněl na 221B Baker Street, kdyby se jeden z nejslavnějších detektivů zajímal o Formuli 1. Letošní v mnoha směrech výjimečná sezóna je historií a my se na ni můžeme podívat hned z několika pohledů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tak nám to skončilo, milý Watsone!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 23.12.2020 16:47 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.156.XXX
    Já se do tohoto vlákna připojil potom co jsi napsal že Irvine neměl podporu ani od týmu, ani od Schumachera, aby v roce 1999 získal titul. Můj názor je že v Malajsii odvedl Schumacher maximální podporu, v Japonsku nikoliv. Tím pádem ale není pravda že Eddieho nepodpořil. Navíc, to "nepodpoření" v Japonsku je spekulativní, protože Schumi nikdy otevřeně neřekl že nejel naplno. Možná jel, ale na Miku to nestačilo, nebyl to zas až tak špatný pilot 03
    A ta nepodpora Ferrari. Říkáš že v prní půlce roku jeli na Schumiho, což nakonec bylo logické když byl jednička. Měli jezdit na dvojku? Nikdo nevěděl co se stane v Británii. Nicměně Irvine mu byl, jak už jsem psal, velmi blízko a nemám pocit že by někde ho Ferrari opravdu na sílu, jak třeba Rubense v Rakousku, zařízlo. Když se Schumi zranil, tak mêl Eddie logicky maximální podporu, nechceš snad tvrdit že Ferrari nepodporovalo svého jezdce v boji o titul mistra světa. Eddie rozhodně nebyl člověk který neříká co si myslí a nikdy jsem od něj neslyšel sebemenší výtku že by mu Ferrari, ať v 99 či jindy, nějak škodilo.
    A co se týče spravedlnosti. F1 a spravedlnost jsou dva různé vesmíry, to přece vidíme pořád 03 Jeden malý příklad týkající se mého oblíbeného jezdce. Mansell v 89 potil krev, jezdil s autem které bylo nějaké čtyři měsíce opožděné ve vývoji, trápil se s poloautomatickou převodovkou. Přesto se držel dominantního McLarenu jako klíště, pomáhal vypiplávat ferrari a myslel si že v roce 1990 sklidí zasloužené ovoce. A buch, přišel Prost, Nigela odsunuli na vedlejší kolej a jelo se na Alaina. Spravedlnost žádná. Taková je F1. Mám kvůli tomu Mansella litovat? Mám kvůli tomu Prosta nenávidět? Proč? Tak to prostě v F1 chodí.
    Jinak to jak vidíš Schumiho jsem zjednodušil, máš pravdu, za to se omlouvám. A teď navíc vidím že jsem ten příspěvek nešoupnul do správného vlákna, snad to nevadí 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Chělo se mi do Odina rýpnout. Jak jsi napsal pěkně, Eddie nebyl zrovna typ pro ponížené lezení do zádele, což se dá směle říct i o Webberovi nebo Kimim.
      Jen bych dodal, že Schumi zajel ten poslední závod tak, že nadělil Eddiemu minutu a půl. Obviňovat ho tedy, že jel úmyslně pomalu je trochu zvláštní. Byť ten pocit, že Miku dát mohl tu může být pořád, těžko se mu to dá vyčítat. Byl to Eddieho boj. Měl v prní řadě porazit Miku on. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama