DISKUZE K ČLÁNKU Tak nám to skončilo, milý Watsone!

Výše uvedený citát by asi zazněl na 221B Baker Street, kdyby se jeden z nejslavnějších detektivů zajímal o Formuli 1. Letošní v mnoha směrech výjimečná sezóna je historií a my se na ni můžeme podívat hned z několika pohledů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Tak nám to skončilo, milý Watsone!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 23.12.2020 16:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 5 lidé) 17.12.2020 16:05
Ale vůbec ne. Když si přečteš právě Hughesovu… »
» RoBertino (Hlasovali 4 lidé) 16.12.2020 16:44
Samozřejmě jsem tuhle informaci zaregistroval a… »
» rock (Hlasovali 4 lidé) 17.12.2020 14:23
Kecy v kleci. Nemohl tehdy vyhrát hlavně proto,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.156.XXX
Možná se Schumi na ty dva závody vúbec neměl vracet. Eddie by titul tak jako tak nezískal, Ferrari by nemêlo PK a my bychom tu nemuseli debatovat 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Chělo se mi do Odina rýpnout. Jak jsi napsal pěkně, Eddie nebyl zrovna typ pro ponížené lezení do zádele, což se dá směle říct i o Webberovi nebo Kimim.
Jen bych dodal, že Schumi zajel ten poslední závod tak, že nadělil Eddiemu minutu a půl. Obviňovat ho tedy, že jel úmyslně pomalu je trochu zvláštní. Byť ten pocit, že Miku dát mohl tu může být pořád, těžko se mu to dá vyčítat. Byl to Eddieho boj. Měl v prní řadě porazit Miku on. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.156.XXX
Já se do tohoto vlákna připojil potom co jsi napsal že Irvine neměl podporu ani od týmu, ani od Schumachera, aby v roce 1999 získal titul. Můj názor je že v Malajsii odvedl Schumacher maximální podporu, v Japonsku nikoliv. Tím pádem ale není pravda že Eddieho nepodpořil. Navíc, to "nepodpoření" v Japonsku je spekulativní, protože Schumi nikdy otevřeně neřekl že nejel naplno. Možná jel, ale na Miku to nestačilo, nebyl to zas až tak špatný pilot 03
A ta nepodpora Ferrari. Říkáš že v prní půlce roku jeli na Schumiho, což nakonec bylo logické když byl jednička. Měli jezdit na dvojku? Nikdo nevěděl co se stane v Británii. Nicměně Irvine mu byl, jak už jsem psal, velmi blízko a nemám pocit že by někde ho Ferrari opravdu na sílu, jak třeba Rubense v Rakousku, zařízlo. Když se Schumi zranil, tak mêl Eddie logicky maximální podporu, nechceš snad tvrdit že Ferrari nepodporovalo svého jezdce v boji o titul mistra světa. Eddie rozhodně nebyl člověk který neříká co si myslí a nikdy jsem od něj neslyšel sebemenší výtku že by mu Ferrari, ať v 99 či jindy, nějak škodilo.
A co se týče spravedlnosti. F1 a spravedlnost jsou dva různé vesmíry, to přece vidíme pořád 03 Jeden malý příklad týkající se mého oblíbeného jezdce. Mansell v 89 potil krev, jezdil s autem které bylo nějaké čtyři měsíce opožděné ve vývoji, trápil se s poloautomatickou převodovkou. Přesto se držel dominantního McLarenu jako klíště, pomáhal vypiplávat ferrari a myslel si že v roce 1990 sklidí zasloužené ovoce. A buch, přišel Prost, Nigela odsunuli na vedlejší kolej a jelo se na Alaina. Spravedlnost žádná. Taková je F1. Mám kvůli tomu Mansella litovat? Mám kvůli tomu Prosta nenávidět? Proč? Tak to prostě v F1 chodí.
Jinak to jak vidíš Schumiho jsem zjednodušil, máš pravdu, za to se omlouvám. A teď navíc vidím že jsem ten příspěvek nešoupnul do správného vlákna, snad to nevadí 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
To jsi to hodně zjednodušil, ten můj pohled na Schumiho. 18 Já tvrdím, že Schumi neudělal a ani nechtěl udělat maximum pro zisk titulu svého týmového kolegy. Ale zároveň, že těžil z pomoci týmových kolegů.

Původně toto vlákno vzniklo, že jsem viděl podobnosti ve způsobech, jak získávali své úspěchy oba sedminásobní. Já se neztotožňuji s názory, že Hamilton to měl jednoduché, protože má nejlepší auto, ale Schumi musel tvrdě bojovat proti celému světu.
Jistě že Eddie si titul nevyjel sám. Ale pokud onen úspěch nakonec závisí na posledním závodě, potřebuje pilot ještě podporu týmu a to celého týmu. Ostatně, jak dopadl Lewis v roce 2007, když neměl podporu celého týmu? Znamená to, že je špatným pilotem a titul(y) si nezaslouží? Mně vadí vaše vnímání Schumiho dvojek (které pro jeho tituly mnohdy udělaly maximum), jako totálních looserů. Každý fanoušek Míchaela si přeje, aby Bottas dělal maximum pro ztížení Lewisových titulů, ale zároveň omlouvá konání svého idolu (např. v roce 1999). Kde máte nějakou konzistenci v chápání a názorech? 03 Jak to teda má být, aby to bylo podle vás spravedlivé?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.156.XXX
Tak šuškandu o tom že by Schumacher svůj návrat schválně oddaloval aby nemusel pomáhat Irvinovi jsem teda nikdy nikde nezaznamenal, asi máš lepší informace. Co já vím tak on sám si nebyl jistý jestli v roce 99 vůbec ještě nastoupí a nakonec se vrátil hlavně kvůli tomu aby pomohl ubránit pro Ferrari PK, což se podařilo. Zda mohl jet v Suzuce rychleji je spekulace. Já osobně si myslím že mohl, že měl na to Miku porazit. Ale rozhodl se to neudělat. Ty říkáš že Schumi nikdy nebyl tak rychlý jak se to prezentuje, že mu pomáhala TR a s ni spojená naprostá podřízenost týmových kolegů, kteří nesměli být rychlejší než on. OK. Ovšem na Suzuce Eddieho žádná TR nesvazovala, bojoval o titul, měl k dispozici maximální možnou podporu, k tomu čtyři body náskoku a přesto byl v kvaldě a v závodě o světelné roky pomalejší než Schumacher. Auto které řídil bylo, jak ukázal Schumacher, minimálně o 1,5 sekundy na kolo rychlejší a mohlo porazit Hakkinenův mclaren. Nic Eddiemu nebránilo získat tedy titul vlastními silami, vůbec nic.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano Irvine měl titul strašně blízko. V první půlce sezóny doplácel na fakt, že se jelo na Schumiho, protože klidně mohl mít některé Schumiho body on. A v posledních dvou závodech? V malajsii ho Schumi "dotlačil" k vítězství a kryl mu záda před Mikou. V Japonsku se to obrátilo. Tam Schumi hned na startu pustil Miku do vedení a kryl záda Mikovi.
A jak dalece nevyježděný Michael byl, můžeme pouze spekulovat. Šuškalo se tehdá, že byl zdráv už mnohem dříve a odmítal nastoupit a pomáhat Eddimu. Nejspíše pouze testoval. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím, jestli v tom Japonsku mohl Schumi vyhrát a získat Eddiemu titul, nebo ne. Ale vyčítat mu, že dal Eddiemu "jen" minutu a půl a ne 1:40? nebylo by férovější vyčítat Eddiemu, že nedojel před Mikou sám? 12
Sorry, ale tohle i to co píší kluci vypovídá jasně o tom, že si Eddie titul nezasloužil a celkem rozumím tomu, že šel Schumi Mikovi poblahopřát. Jen to ukazuje jeho úctu k soupeřům bez ohledu na blikanec v Jerezu. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.141.XXX
On Eddie ten titul měl strašně blízko. Dokonce podle současného bodování by byl tehdy mistr světa. A jeden takový postřeh. V první půli sezóny se Schumacherem perfektně držel krok, v kvaldách byl rozdíl jen kolem tří čtyř desetin pro Schumiho, myslím tedy že jako "dvojka" rozhodně nedostával horší techniku. Navíc první závod, ač to byla vcelku haluz, vyhrál. Ferrari obecně v té první půlce sezóny vcelku McLarenu stačilo. Po Schumacherově zranění se ovšem auto začalo oproti mclarenům pomaličku zhoršovat. Mnozí v tom viděli důkaz jak důležitý byl Schumacher ohledně zpětné vazby při vývoji auta. Eddie ho v tomhle prostě nahradit nedokázal. Přesto se držel, díky svým výkonům na trati, dobré strategii týmu (třeba v Rakousku) i technickým a jezdeckým chybám McLarenu. Když se Schumacher na dva poslední závody vrátil, tak Eddieho ovšem v kvalifikaci doslova vydrtil, v Malajsii sekunda, v Japonsku sekunda a půl. V první půli sezóny vyrovnaný souboj a najednou, po zranění se navracející a tedy nevyježděný Michael Irvina úplně vyřídil. Docela zajímavé

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Manselle fan a jumpmane, Schumiho respekt k rivalům mnohem lépe dokumentuje Adelaide 1994 a Jerez 1997, než oslava Hakkinenova titulu, který mohl být Irvinův a slavit se mohlo v garážích Ferrari. Ale v tomto případě mu byla bližší garáž McLarenu, než ta jeho "domovská" u Ferrari. Svým způsobem dokážu pochopit, že nechtěl pomáhat svému kolegovi získat titul, na který si brousil zuby on a pro který udělal hodně (rozhodně více, než Irvine). Ale někdy to tak holt vyjde, že jedni pracují a druzí sklízí výsledky jejich práce. Něco podobného jsem měl na mysli při srovnávání Lewise se Schumim a argumentací jejich kolegy. Však Barik mu několikrát k titulu též pomohl a je za to schumiho fanoušky pouze očerňován a považován za loosera. Já dokonce i souhlasím se Schumim, že každý si titul musí vyjet sám, ale pak mi uniká smysl oněch TR.
Eddie mi byl též sympatičtější, než Schumi, protože mi připomínal Jamese Hunta, kterému jsem po smrti Ceverta fandil.Ale je fakt, že na přelomu milénia už nestačil pouhý talent a právě Schumi byl příkladem (alespoň pro mne) nesmírné píle a pracovitosti, kterou talenty přebíjel.
A ještě jedna poznámka. Eddie dostal šanci na titul, ale pouze na druhou půli sezóny. Kdyby se na něho jelo celou sezónu, jak tomu pak bývalo v případě Schumiho a dalších šampiónů, titul s tím autem by dal také. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Když já těmhle povídačkám ať už Brawna, nebo Todta, moc nevěřím. Považuji je spíše za zdvořilostní fráze. Za jakousi obhajobu jejich kámoše a možná i sama sebe, když jim jejich spojenectví u Mercedesů nevyšlo, podle jejich představ. I nu, "nevstoupíš dvakrát do téže řeky".
Fakt, že po odchodu Schumiho a příchodu Hamiltona se složení na nejvyšších místech měnilo, (a tudíž i procesy, protože každý šéf je zvyklý pracovat trochu jinak), mě jaksi logicky nutí být k Schumiho zásluhám skeptický. Spíše mi to připadá jako trapný pokus přičítat veškeré zásluhy Schumimu, jak tomu bylo na sklonku milenia. Ne, s tím na mě nechoď. Je to stejné, jako když Todt prohlásí po návštěvě Schumiho, cosi ve smyslu, jak se jeho stav lepší a jakou radost z toho má, že s ním Schumi komunikoval...
Když si člověk reálně vyhodnotí, jak na tom asi Michael je, tak je každému (ať už fanouškovi, nebo odpůrci) smutno.
Co se týče politikaření. Nemyslel jsem to zas tak zle. Podle mne se v F1 politikaří jak na běžícím pásu a kdo chce být úspěšný, musí se většinou zapojit. Sám jsi vlastně popsal výsledky. Schumi měl na své straně tým a roli jedničky ošetřenou smlouvou. To musí být výsledkem nějaké "politické" práce. Věř, že na každého šampióna čeká vyzyvatel i pokořitel. Zdravý tým si těchto věcí je vědom a nechá prostor lepšími pilotovi. Ti, kteří mají vítězství ošetřeno ve smlouvách nemusí být (a většinou ani nejsou) ti opravdu nejlepší. Při vší úctě k jeho nesporným kvalitám.03
Ferrari já v těchto věcech (TR) příliš nevěřím, že by jen tak vyměnilo posty jedničky. V F1 jesou ty rozdíly mezi piloty většinou malé a pokud je dvojka lehce lepší, než jednička, tak se vše hned vrátí do starých kolejí strategií, týmovou režií, zvýhodněným výběrem součástek...Věř, že prosadit se proti takto silně "ošetřené pozici" jedničky, není vůbec jednoduché, navíc když ona jednička patří ke špičce. Viz 2007 Hamilton-Alonso. Ani Alonso se všemi svými schopnostmi nestíhal protěžovaného a chráněného nováčka Hamiltona. (Kdyby byla podpora opačná, neměl by Lewis nárok a McLaren by shrábl oba tituly. O tom jsem přesvědčen).

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Tak tvoje úvahy ohledně hamiltona působí logicky, ale musíš vzít v potaz to co řekl brawn - že jim schumacher pomohl nastavit procesy, které používá do dnes hamilton. Schumacher s brawnem zahájili přesun techniků od ferrari k mercedesu. Jestli tam šli za brawnem nebo za schumacherem, těžko říct. Hamilton v podstatě pouze slízl smetanu. Já ho nechci úplně hanět. Spíš mi jde o to, že z mého pohledu se o svoje tituly zasloužil pouze svojím talentem za volantem, kdežto ten schumacher se musel daleko víc snažit. Když čtu různé vzpomínky lidí, co se schumacherem pracovali, tak sice nikdo neřekl, že by neměl talent, ale v porovnání se sennou, prostem, alonsem, zkrátka byl spíš průměr. V čem ale všechny dokázal překonat byla jeho míra preciznosti a urputnosti s cílevědomostí. I z toho nejspíš pramení ty jeho prasárny, protože chtěl ten úspěch v podstatě za každou cenu a briatore ho v počátcích nejspíš také dost ovlivnil.
Schumacherovou největší devízou bylo testování. Ale ne proto, že jen pomáhal vyvíjet vůz, hlavně si dokázal ten vůz "osahat" ve všech možných situacích, které potom využil v kvalifikacích a závodech. To mu nejspíš nejvíc chybělo po jeho návratu.
A s tím politikařením nemůžu souhlasit. Když o schumacherovi mluví jeho bývalí kolegové, tak se většinou o něm nevyjadřují jako o někom kdo politikaří. Ano, tým měl na své straně, tak to nejspíš nepotřeboval, měl to ošetřeno smlouvou, ale jak si viděl po jeho návratu k mercedesu, když byl nico rychlejší, nikdy nebyl z pitwallu zastaven aby schumachera nepředjel. Myslím, že stejně by to bylo i u ferrari v okamžiku, kdy by nestačil.
A s tím prostem jsi to vystihl, ale ten schumacher dokázal přesvědčit vedení, že tam ty své lidi chce a dokázal přesvědčit ty nejlepší z benetonu, že oni chtěli do ferrari. Tohle nebyla práce nikoho jiného.

A k tomu roku 2018? Bohužel přesné údaje o výkonu aut se nikdy nedozvíme, můžeme jen spekulovat z průběhu sezony a tam zkrátka po letní přestávce ferrari přestalo mercedesu stíhat a vettel začal kupit chyby. Jestli to bylo špatným směrem vývoje, nebo to jenom vettel nedal mentálně, no kdo ví... 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak já mu to neberu, ale žil v době, kdy takový přístup nebyl na místě a bralo mu to kredit. V podstatě dostal šanci a promrhal ji...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Podobnost: O Schumim se tvrdí, jak se obklopil svými lidmi u Ferrari a společně vybudovali neporazitelný tým. Něco podobného klidně můžu tvrdit i o Hamiltonovi. Však jeho spojeectví s Wolffem je snad nabíledni. Po přestupu Lewise k Merglu, to jejich auto rozhodně nebylo nijak TOP. Klidně lze tvrdit podobné věci, které se tvrdily o Schumim, také o Hamiltonovi. To auto musí být pro něho stavěné, čili musí mít zpětnou vazbu. Pokud však to chceme vyvracet, nebo zpochybňovat, v tom případě musíme uznat, že Ham umí jezdit špičkově se vším. Což ho pak staví ještě výše, co do kvalit pilota.03
Víš, ono je to dost těžké posoudit opravdu objektivně, kdo z nich měl lepší podmínky a kdo z nich byl lepším pilotem. Mně se líbí, že dokážeš uznat i zásluhy Barika. (Mně například nesedí, řeči o Schumiho neustálém testování, zpětných vazbách a rychlosti, dokumentované jeho bilancí v kvalifikacích. A víš kdo držel do letoška rekord okruhu na kterém Ferrari testovalo a kde údajně najezdil Schumi nejvíce km a byl nejrychůlejší? Světe div se Barrichello!!!) Já mám Schumachera zařazeného, jako obrovsky pracovitého člověka, který se dokázal obklopit schopnými lidmi, ale dokázal také politikařit a intrikařit.

Prost u Ferrari pohořel, protože tam neměl "své" lidi, ale Italy. Schumi tohle zvládl nejlépe ze všech, kdo u Ferrari jezdili. 11
Dojmu, že Mergl nechal získat titul Rosbergovi jsem nepodlehl. To je fakt. Jistě, že tomu hodně pomohlo také Rosbergovo německé občanství, tak že mu nekazili závody a nechali ho porážet Lewise. U Ferrari tohle ale není. Tam klidně vymění pořadí obou pilotů v závodě, pokud se nenacházejí v pořadí, které měli v plánu. (Jinak tvoje myšlenky ohledně Rosberga, Vettela, Hamiltona, beru 03 11)
2018 úplně nesouhlasím. Jsem přesvědčen, že to bylo okruh od okruhu, kdy některé seděly Ferrari a jiné Mercedesům. Však i ty kvalifikace dokazovaly, že má Ferko hodně rychlé auto. Ale souhlasím, že druhá půle byla v režii Mercedesu. Ale do jaké míry tomu pomohly chyby Vettela a do jaké míry už měl Mergl lepší vůz, těžko říci. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.250.XXX
Tohle mi na něm bylo právě sympatické. Eddie byl stará škola, holky, večírky, pohoda a pak si prostě nasadil helmu a šel závodit. Byl jeden z posledních svého druhu. Asi mu to sebralo spoustu rychlosti, ale aspoň si to pořádně užil 04 Nevím jestli je ta historka pravdivá, ale prý po prvním testování ve Fioranu se Schumacherem mu Eddie řekl že by mohli zajit "na jedno" a trochu pokecat. Michael se vymlouval že musí za rodinou a kdesi cosi a Irvine mu řekl: "Hele, buď jsi têhotný a nebo nejsi normální". Myslím že to docela charakterizuje rozdíl mezi těma dvěma.
V sedmdesátkách by mu to sedlo víc, s Jamesem Huntem by si určitě rozumněli 14

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak on nedal ani ten přenos odpovědnosti za to, že ten tým má najednou táhnout. Jak o něm kdysi řekl Jordan, Irvine je velice talentovaný jezdec, ale mistrem by se stal jedině pokud by věnoval alespoň půlku energie co dával do večírků tak do svojí přípravy na závod

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.250.XXX
On Schumi tehdy po Suzuce řekl něco v tom smyslu že titul si musí každý vyjezdit především sám, bylo to určitě namířeno na Irvina a máš pravdu, taky se mu nedivím. Prostě Eddie ten víkend nedal, v tréninku havaroval a už se to s ním vezlo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Irvine nezvládl celkově ten tlak. Vždyť on se dostal do boje o titul jen díky tomu, že couthard vystrčil růžky a rozhodil hakinena a obírali se vzájemně o body. Když si tak matně vzpomenu, tak Irvine často nestačil ani na sala co zaskakoval za schumachera. A že schumacher nechtěl aby irvine byl ten kdo doveze po 20 letech titul do maranella? No, nedivím se mu. Navíc on mu neublížil, jenom ho nepodpořil v posledním závodě nějakou prasárničkou, kterou by mohl vytáhnout z rukávu, pokud by asi úplně chtěl. Těžko mohl Irvina teleportovat před hakinena, když irvine ztrácel 40s...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama