DISKUZE K ČLÁNKU Jak to vypadá s Hamiltonovým odchodem? Změní jen působiště nebo skončí?

Pro někoho to mohou být otázky vysloveně nesmyslné, protože Hamilton je v současné době na vrcholu výkonnosti, těší se nesmírné oblibě a pořád má před sebou výzvy, ačkoliv o nich až tak nehovoří.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak to vypadá s Hamiltonovým odchodem? Změní jen působiště nebo skončí?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 24.07.2017 11:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovali 2 lidé) 20.07.2017 12:01
Počítat takhle ušlé šance, tak by se ve stejných… »
» rock (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 09:16
Jak funguje Hamilton ve stáji, která se propadne… »
» RoBertino (Hlasoval 1 člověk) 20.07.2017 12:09
Přesně tak, Easy. Stačí vzpomenout na rok 1964 a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.155.XXX
    Hamilton to má jednoduché, teď v Mercedesu získávat Tituly co to dá, a na konec jezdeckou kariéru ukončit ve FERRARI, tak jako teď KIMI

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    37.188.183.XXX
    Jak funguje Hamilton ve stáji, která se propadne ze špičky na lepší střed, to už ukázal, v McLarenu. Byl na úrovni (a v dlouhodobém pohledu možná i jemně horší) důchodce-čekatele Buttona, chlápka za zenitem, o kterém se občas tvrdí, že je to nejslabší šampión poslední doby.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Tak 2011 mel smulu na Massu, ktery si v 10 z 10 pripadu jel svoji stopu a nereflektoval, ze je vedle nej dalsi auto a jine srovnani k dispozici prakticky neni. (nevinim za vsechny kolize Massu, obcas byl Hamilton prilis optimisticky, ale 2011 o titul Mcl stejne nemel sanci bojovat, takze to je v podstate jedno)
      2010 byl lepsi a sahal po titulu. 2012 v Singapuru, Abudhabi i Brazilii odstoupil nevlastni vinou z prvniho mista. V nemecku dostal defekt v prni zatacce z Massovych trosek na trati, takze K.O.opet nevlastni vinou. V Belgii horlivy Grosean K.O. na startu, ve Valencii na tretim miste do nej napral Maldonado, Nemit smulu na technicke lapalie a lidi, kteri ho vyradili vlastnimi chybami ze zavodu, tak mohl pro Mclaren ziskat v roce 2012 titul podobne jako v roce 2010.
      Neboli bodove to vypada podobne, dokonce v souctu tusim ziskal Button vice bodu, ale Hamilton byl jednoznacne lepsi a mel na to ziskat pro Mclaren tituly 2010 i 2012. Bohuzel mel smulu na techniku a 2012 i na jezdce na trati.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        46.135.137.XXX
        Počítat takhle ušlé šance, tak by se ve stejných letech mohli stát mistry i jiní piloti, viz např. Alonso. Proto nejsem zastáncem toho provádět takovou zpětnou inventuru, protože skutečnost byla jen jedna a zbytek už jen spekulace.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • RoBertino

          RoBertino

          83.208.82.XXX
          Přesně tak, Easy. Stačí vzpomenout na rok 1964 a Grahama Hilla, totéž můžeme říci o Regazzonim v roce 1974, Laudovi (1976), Pironim (1982), Arnouxovi a Prostovi (1983), Damonu Hillovi (1994) či Alonsovi (2010). Takových případů je opravdu hodně, takže v tomto směru byl se skutečně výčtem v jednom konkrétním případě nezabýval.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • achmed-cz

            achmed-cz

            212.24.138.XXX
            I Alonsovi 2012, tomu by k tituli tuším stačilo jen nesestřelení Grosjeanem. Tech "kdyby" má výrazně míň. Ale na kdyby se nehraje.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Alonso prave v sezone 2010 a 2012 nemel prakticky zadne technicke problemy. Smulu mel prakticky pouze v Belgii a to jak 2010 tak 2012, kdy 2010 do nej narazil Barik a 2012 se pripletl do te Grosjeanovyh havarie. Prave diky nejspolehlivejsimu autu mohl bojovat o tituly. Vettel 2010 2x odstooupeni z 1. mista kvuli technice a 2012 to same ve Valencii, v Monze by bral 4-5. misto, kdyby nemeli problem s tim rozdelovacem.
          Ja vim, ze se to neda takhle uplne brat, ale jsem chtel poukzat pouze na to, ze Hamilton byl v realu lepsi pilot, nez Button a mnohem vice technickych poruch a to casto kdyz bezpecne vedl, zatimco Button v tu dobu casto nebyl ani na bedne ho stalo spoustu bodu a nebyla to jeho vina. To je vse.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.183.XXX
        Hamilton měl několikrát smůlu, ale ani zdaleka ne jednou šel té smůle dost naproti. U Hamiltona je potřeba to brát jako nedílný balíček: možná je to největší talent dekády, ale k tomu patří, že se častěji než ostatní ocitá v nestandardních situacích (alespoň v McLarenu to platilo).

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          89.29.32.XXX
          Co se kolizi tyce, s tim bych souhlasil, kolize s Massou 2010 v Monze ho pravdepodobne stala titul. Ale to ze mu upadne kolo 2 kola pred cilem, kdyz jede na druhem miste, nebo mu odejde neco s motorem at uz v Singapuru, ci AbuDhabi, to snad neni jeho vina. Nebylo to ke konci zavodu, kde by se mohlo rict, ze na to nemusel tolik slapat atp.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama