DISKUZE K ČLÁNKU Todt nebude nadšen mým názorem, kritizuje práci komisařů Stewart
Posuzování závodních incidentů je často rozebíráno a kritizováno, především jeho nekonzistentnost a mnohdy učiněné závěry, ve kterých padly dokonce názory, že jde o logické rozpory. Nejstarší žijící mistr světa je také nespokojen a volá po změnách.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Todt nebude nadšen mým názorem, kritizuje práci komisařů Stewart
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002626
(Hlasovali 4 lidé)
29.06.2017 10:59
Souhlas. Je pravda, že skupina by rozhodovala v… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
07:48 30.06.2017 82.142.123.XXXNevím proč komisaře tolik kritizujete.
Nápad na jednotnou "skvadru" komisařů pro všechny závody je dobrý, ale jestli to
zkusí i provést je jiná věc.
Všichni před nějakou dobou nadávali jak se všechny kontakty trestají a že by měli nechat jezdci závodit.
V této sezóně myslím souboje pouštějí více bez trestu a trestají jen myslím závažnější prohřešky. Samozřejmě se nezavděčí všem, ale myslím že rozhodování je teď mnohem lepší než v předchozích letech a prospívá závodění.
Ale lidi si budou pořád stěžovat ... předtím se trestalo moc, a teš zase málo, že?
V případě Vettela měli myslím 2 možnosti, 10s stop@go nebo diskvalifikace, ... nakonec se těsně rozhodli pro první možnost a nebylo to špatné rozhodnutí.
S případnou diskvalifikací bych taky neměl problém, ale to by dost ovlivnili boj o titul, a to očividně nechtěli.
Následné další prošetřování FIA je myslím taky opodstatněné nejem kvůli tomu co se stalo v závodě, ale i kvůli předchozím prohřeškům Vettela a možná i kvůli jeho postavení se k celé situaci - neuznání viny ba právě naopak, popírání, osočování druhých, ignorování faktů, atd. Tím si Seb vůbec nepomůže. Připomíná mi to jeho pokrytectví při té aféře v Malajsii 2012. -
uzivatel001890
14:54 29.06.2017 213.226.251.XXXVespolek :)
Osobně mám radši jistou míru chaosu, než jakou mám důvěru v jakoukoli instituci, natoš komisi ... tj mě je to jedno a nečekám žádné zlepšení - spíš ještě zhoršení pokud budou něco měnit pod zámiňkou zlepšení "trestání"
(nedávno jsme tu přeci přetřásali to samé v celé historii - de fakto to k F1 patří - i soudy a ... ty "alce FIA v Paříži"
A tím zpět ke Stewartovi - možná že - napadlo mě to po komentu od jumpmana
Možná je Stewart z mého pohledu tak mimo, protože aplikuje jakési své pocity a zkušenosti na dnešní F1, která je ale s tou jeho málo stejná... hlavně v ohledu nebezpečnosti
.... Ale prostě - to by musel zhodnotit RoBertino - ale já si Stewarta pamatuju akorát s tím míčkem a pak tmavě modrý Tyrell elf jak krouží kdesi více méně plynule a bez boje??? - ale jinak ... mi jde trochu i na nervy vším, tím jak nosí stejný účes, tu debylní :))) prosím nemazat jen expresivní výraz :) skotskou čepici ... je to takový Imagista divný, prostě ... mám raději skutečné Rebely nebo hrdiny jako Laudu ... kteří mají své mouchy než takové divné "šprty, suchary"? nebo co jako je Stewart ....
((... Zvláštní ale, že Herbert, který jezdil v jeho týmu je mi v TV zas naopak sympatický ... :)) -
Pikaso
13:40 29.06.2017 77.104.216.XXXJá můžu jenom souhlasit a jsem zastáncem stejného modelu. První lze udělat je to, že komisaři prostě budou pořád stejní, nebo alespoň v omezeném počtu a budou tedy rozhodovat o mnoho konzistentněji. Jako vždy bych však doplnil, že by to rovněž chtělo jasný zásah do pravidel alespoň v tom směru, že prostě každý závodník v jaké koli pozici musí nechat soupeři na trati dostatek místa na dokončení manévru a konečně zcela jasně stanovit co je to změna směru nebo alespoň jasně stanovit nejsnazší limit od kterého už se to nesmí v metrech a ne při brzdění v brzdné zóně, kdy není jasně dáno co to vlastně znamená.-
Easy
14:45 29.06.2017 46.135.95.XXXS tím pravidlem "nechat dost místa pro soupeře" to není tak úplně jednoduché. Střelci typu Verstappen mohou přecenit situaci, někam vlítnout a ten vpředu aby pak dával nohu z plynu, aby se tam ten střelec vešel. To mi nepřijde úplně spravedlivé. Je zřejmé, že nelze aby jezdec vpředu agresivně zavřel dveře, ale musí to být oboustranně sladěno.
-
-
uzivatel002626
10:45 29.06.2017 89.202.41.XXXIncident nebyl mezi Ham a Bot ale Ham a Vet, opravte si to.. -
uzivatel001890
10:30 29.06.2017 213.226.251.XXXJá Stewarta nesnáším, horší bývalý mistr světa se fakt asi najít nedá
To je hroznej chytrák... Ale samozřejmě Hamilton ubral tak, že by míček z misky vypadl a tak to byla jeho chyba - správný komisař (třeba jako Stewart) by tohle všechno hned věděl a spravedlivě soudil)
(Pokud jde o "Stewarta a Hamiltona", tak jsem si už říkal, není li za tím snad rasismus ... vím zní to divně ... nebo jen chytrákova žárlivost, že už je tu Brit, který ho definitivně smázl (Mansel byl a je sice populární víc než Stewart, ale měl jem jeden titul, Buton zas tak velké eso nebyl... atd. Ale Ham je proti prostě borec jiného kalibru)
(PS: To jako kdyby se Fitipaldy pořád navážel do Senny :)))))-
RoBertino
10:45 29.06.2017 83.208.82.XXXEmerson Fittipaldi se do Senny navážet nepotřeboval - především to byly zcela jiné povahy, Emmo byl nesmírně vstřícný a komunikativní, Brazilec až úzkostlivě pečlivý. Jestli je Stewart natolik ješitný opravdu netuším, ale v něčem pravdu má, protože si stačí projít diskuse za poslední rok a najdeme těch nářků na rozhodování komisařů více než dost. -
jumpman
14:19 29.06.2017 178.255.168.XXXnechápu tvoji averzi, stewart udělal nejspíš absolutně nejvíc ze všech pilotů pro zvýšení bezpečnosti F1 a na protest proti nízké bezpečnosti i ukončil kariéru. Pokud by pokračoval, tak je otázkou, zda by on nebyl pilotem s největším počtem titulů v historii. A pokud tenhle člověk řekne, že se hamilton zachoval nebezpečně, tak na 100% ví o čem mluví, na rozdíl od někoho, kdo monopost F1 viděl max v televizi a moudře vypisuje co je to stewart za ko**ta když si dovolí kritizovot jeho modlu lujzíčka-
RoBertino
15:38 29.06.2017 83.208.82.XXXTěch důvodů, proč skončil, bylo víc. Bezpečnost určitě ano, ale spíš se na jeho odchodu podepsalo rodinné zázemí - matka a manželka byly nervově na limitu, Helen Stewartová se dokonce zhroutila v hotelu. Hodně Stewardových kamarádů (Siffert, Rindt, Cevert) zahynulo na trati, co toho ještě Courage a Williams. Cevert ho určitě dorazil, vždyť kvůli tomu nejel ani symbolicky poslední závod, který by byl jubilejní stou Grand Prix. Otázkou je, jak by to bylo dál, Tyrrell už nestačil, jedině že by předběhl Hunta u McLarenu, ale to by musel dva roky čekat... To jsou dohady, ale jak už jsme psali, na F1 si občas myslel a skutečně by mě zajímalo, jak by vypadal v roce 1979 u Brabhamu.
-
-
-
Pepan
10:18 29.06.2017 89.24.157.XXXKoukám že Stewart podkopává autoritu FIA, kterou FIA nemá. Problém je v tom, že kdyby FIA měla platit profesionální komisaře, zbylo by méně peněz pro senilní staříky ve vedení FIA a to se jim nelíbí. Jinak ale se Stewartem plně souhlasím. F1 je plně profesionální sport a proto by měl být profesionální na všech úrovních, tedy i co se týče rozhodování na trati.-
RoBertino
10:43 29.06.2017 83.208.82.XXXOn se de facto podobný problém řešil všude. Já vím, že srovnávat Formuli 1 s malým fotbalem je pro někoho pitomost, ale tam se také řešila otázka, zda by mu nepomohli placení sudí a ne ono známé "každý pes jiná ves". Odpůrci Stewartova návrhu (nikoli jeho osobně) mohou argumentovat, že pokud bude mít stálá komise třeba ne zrovna přijatelný názor na nějakou situaci, už bude vždycky hodnocená jen jedním způsobem. Je to slovo do pranice, za mě osobně by se mi ale taková eventualita - vytvoření stálé skupiny fungující dva až tři roky - rozhodně líbila.-
uzivatel002626
10:59 29.06.2017 89.202.41.XXXSouhlas. Je pravda, že skupina by rozhodovala v podobných případech stejně, ale o to přeci jezdci i fanoušci stojí. Nikdo není vševěd, takže názory na situace budou různé, skupina se samozřejmě může rozhodnout, dle některých, špatně. Ovšem pak by mohl mít pilot jakousi jistou. " Tohle se trestá, ok, příště si na to dáme pozor." A ne že jednou je nějaký manévr za hranou a jednou v pořádku..-
jon
11:10 29.06.2017 194.228.11.XXXZ osobni zkusenosti s FIA jsem zatim vsude zazil rozpravu s jezdci, kde minimalne reditel zavodu a hlavni tratovy komisar reknou, co bude a nebude tolerovano a podle toho by se jezdci meli chovat. Pochybuji, ze v F1 tomu bude jinak, ale pro fanouska u TV je tohle spatne, v tom se naprosto shodneme. Preci nebudu pred kvalifikaci koukat na hodinovou rozpravu a podle toho hodnotit, co se kde melo a nemelo resit. Melo by to byt jako u hokeje. Podtrzeni a crosscheck jsou proste fauly v kazdem pripade, ale nekdy je mohou rozhodci prehlidnout. Tu lidskou stranku bych tomu nechal, ale ten trest v pripade postrehnuti nepovoleneho musi byt konzistentni.
Osobne mi to prijde, ze jury nema ani povedomi o jednotlivych pravidlech, tak v ramci "under investigation" jeste prochazi potrebne kapitoly pravidel a zkoumaji, jestli to je nebo neni povolene.-
Pepan
11:17 29.06.2017 89.24.157.XXXProblém je v tom, že tolerance je v každém závodě jiná a pak aby se v tom prase vyznalo. Na některých tratích výjezd mimo trať je automaticky posuzován jako prohřešek, zatímco v Spa vidíme každý rok, že většina závodníků jezdí v Eau Rouge všemi čtyřmi koly mimo trať a nikoho to nepopuzuje. Systém by měl fungovat tak, že pravidla platí na všech okruzích stejně a komisaři mají dohlížet na to, aby se tato pravidla dodržovala.-
virtual
16:06 29.06.2017 193.165.236.XXXU těch hranic trati je to z mého pohledu složitější. Piloti hledají z principu nejkratší a nejrychlejší cestu, a pokud to jde říznout, tak to dělají (a těžko se tomu divit). Pak tedy jsou dvě možnosti, buď udělovat velké množství penalizací, nebo řezání znemožnit s vědomím, že případná chyba bude znamenat bouračku...-
Pepan
16:41 29.06.2017 89.24.157.XXXKdyž je jednou vytyčena trať, měli by i jezdci dodržovat. I za tu cenu, že chytnou pentli a nebo po havárii skončí. Systém, kdy jednou jezdec celou šíří vozu za hranici trati smí a jindy zase ne, je směšný a akorát ukazuje na neschopnost vedení FIA.
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek