DISKUZE K ČLÁNKU Todt nebude nadšen mým názorem, kritizuje práci komisařů Stewart
Posuzování závodních incidentů je často rozebíráno a kritizováno, především jeho nekonzistentnost a mnohdy učiněné závěry, ve kterých padly dokonce názory, že jde o logické rozpory. Nejstarší žijící mistr světa je také nespokojen a volá po změnách.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Todt nebude nadšen mým názorem, kritizuje práci komisařů Stewart
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002626
(Hlasovali 4 lidé)
29.06.2017 10:59
Souhlas. Je pravda, že skupina by rozhodovala v… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
rock
09:39 30.06.2017 37.188.147.XXXU hranic trati je to naopak to úplně nejjednodušší. Celá trať už je dneska pokrytá kamerami, které mají komisaři k dispozici. Buď dají vysoký obrubníky a piloti si budou dávat pozor, nebo je nedají - a piloti si budou dávat taky pozor, jinak chytnou penalizaci. Ale nebylo by jich nijak moc. Dneska vyjíždějí z tratě, protože můžou a protože je to výhodnější, než kdyby na ní zůstali. V okamžiku, kdy to výhodnější nebude, tak budou traťové limity ještě rádi dodržovat.-
virtual
10:33 30.06.2017 193.165.236.XXXJá ty elektroniký hračky-bonzáky nemám z principu rád. Navíc viděl jsi někdy Jestřábí oko v tenise, které např. ukáže neskutečnou elipsu (jakou jsem na antuce nikdy neviděl) a ukáže míč nejtěsnějším možným způsobem jako dobrý? Já tomu nevěřím a aby komisaři zkoumaly např. v prvním kole detailně 20 jezdců jestli o 1 mm nepřejeli hranici čáry mi přijde nedůstojné. Vidím to jako nedokonalost trati, nikoliv nedokonalost FIA nebo hlídací techniky. Ať je tedy za obrubníkem tráva nebo kačírek a kdo se netrefí, poletí ven. Hotovo.
-
-
-
jon
01:23 30.06.2017 194.228.11.XXXTa jízda mimo trať ... To je trochu složitější. Nemůžeš přejet vetší půlkou vozu bílou čáru vymezující trať. Ale platí to jen pro případ, že by sis s tím zkrátil trať.
Dle standardní regule FIA musí soutěžící splňovat minimální předepsanou váhu (vůz + jezdec) po celou dobu závodu. Jezdec potom musí ujet minimální předepsanou vzdálenost, kterou se rozumí počet kol X přesná délka okruhu (ta se většinou bere podle obecné závodní stopy). Jestli mě paměť nešálí, tak v dokumentu o Sennovi tohle řeší s Belestrem, který Ayrtona diskvalifikoval z VC Japonska.
Ale s tou konzistencí pravidel máš pravdu, s tím souhlas. F1 nemá problém přepravovat vzduchem konvoje kamionů a tisíce lidí, tak by se tam těch pár lidí z jury určitě vešlo také. :-) Jenže to by se pak pořád nemohlo zmiňovat, která okruhová celebrita tam sedí ...
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek