Automobilová federace ve svých pravidel nařizují, že týmy musí ve dvou ze čtyř testovacích dnů nasadit nováčky, konkrétně piloty, kteří absolvovali méně než dva starty v Grand Prix. Proto by se u Ferrari mohli při druhém sezónním testu po Grand Prix Maďarska rozhodnout pro někoho ze své trojice mladých pilotů, které mají k dispozici.
Jako poslední se objevil ve Ferrari při testech v Bahrajnu Antonio Giovinazzi, který už si v kokpitu Sauberu odbyl dva závody za potížemi stíhaného Pascala Wehrleina. V Maďarsku by se tak mohl objevit další nováček, podle jistých zdrojů by to měla být hvězda F2, rodák z Monte Carla Charles Leclerc. Co se týče dalších týmů poháněných motory Ferrari, ty v obou dnech využili stávajících závodních pilotů, takže u Haasu a Sauberu budou muset nasadit při maďarských testech nováčky.
Zmíněné týmy pochopitelně nemají povinnost nasadit jezdce spojené s Ferrari, například Haas by mohl oslovit amerického teenagera Santina Ferrucciho, ale je pravděpodobnější, že šanci dostane někdo z trojice Giovinazzi, Leclerc a Fuoco. Dává to smysl i v tom směru, že Giovinazzi a Leclerc mají ve smlouvách se Sauberem resp. Haasem položku, která umožňuje jejich nasazení v prvním volném tréninku. Kdy a kde budou piloti nasazeni nicméně je v rozhodovací kompetenci Ferrari.
Testy na Hungaroringu se pojedou bezprostředně po Grand Prix Maďarska, která je v kalendáři stanovena na 30. červenec. To znamená, že v úterý a středu (1. a 2. srpna) vybraná část pilotů na okruhu setrvá a absolvuje dvoudenní program. Hned po této akci bude následovat u Ferrari zkušební den pneumatik Pirelli v Barceloně, pro nějž má být připraven právě Antonio Fuoco.