DISKUZE K ČLÁNKU Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně

Redaktoři F1News se rozhodli využít volného víkendu v sérii zimních testů k utužení týmového ducha. Neoficiální F1News Velká cena České republiky se jela na motokárové dráze v Havířově.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 04.03.2011 03:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lahva (Hlasoval 1 člověk) 01.03.2011 23:12
» uzivatel000026 (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2011 07:15
No ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak… »
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 02.03.2011 09:52
Měl jsem specifické problémy s tvrdou směsí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000290

    uzivatel000290

    XXX
    Ještě jednou bych chtěla poděkovat celé redakci za velmi přijemně strávené odpoledne, bylo to super. Největší dík patří Petrovi, který tento výlet celý vymyslel a naplánoval. Motokáry byly super, všem, kteří ještě neměli tu příležitost si tenhle druh zábavy vyzkoušet, radím, ať už dál na nic nečekají a jdou do toho 04 Kdyby to šlo, tak je ze mě motokárový štamgast!

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Tak to je krize, hlavní redaktor f1 a nevyhrál... 02 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Měl jsem specifické problémy s tvrdou směsí pneumatik, nedařilo se mi je rychle zahřát na provozní teplotu a v rychlejších zatáčkách mi pak scházel grip. 04

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pepeto

    XXX
    Pěkný PR článok. Meli jste to diky nemu zadarmo? Pojezdeni v MZ Kart Arene je naprd. Kratka draha zpusobuje ze jste vecne nekomu nalepeny na prdeli a mechanici jeste k tomu neradi vidi jakykoli tukanec, na ktery prece tyto motokary, naproti formuli 1, vubec nejsou staveny!

    Kazdy spravny soutěžák vi, ze jedine Pražský Radotín je ta správná volba. A kdyz nepatrite mezi normalni verejnost, ktera to chce mit co nejlevneji, obuji vam misto odchazejících "Pirelli" vysoce kvalitní a jeste vetsi randal delajici "Bridgestony", ktere vydrzi cely zavod v nedegradujici forme (to samozrejme v pripade ze mate firemni akci / drahu pro sebe).

    Ale jinak vam rozumim, take obcas musim napsat PR clanek, ktery je sice skvely textem, ale jejich pravdivost je na nule.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    XXX
    Já mu dám rádio! Příště to vlastnoručně překontroluji a Karlovi donesu vlastní sluchátka! 04

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Honza

    XXX
    Docela by mě zajímaly vaše časy 04 Překonal někdo z redakce onu metu 15,3? 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      O časy nám zas tak moc nešlo, byl to hlavně team-building. Ona meta ale překonána byla. 03 (Někteří členové redakce jsou navíc bývalí polo-profi závodníci).

      Jinak abychom časy mohli porovnávat, museli bychom jezdit se stejnou károu a přidávat na ní závaží. Páč proti redakčním bývalým závodníkům, kteří váží 60 kg i s postelí, bych se svou váhou kolem 90 kg byl ve velké nevýhodě (10 kg = cca 0,15 sec). 04

      Za tímto účelem tam pořádají onu soutěž - Racemanii (všichni se stejnou károu + dovažování + 5 min sám na dráze).

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • pepino

    XXX
    Pěkně napsaná reklama,ale žádná dráha nemá na tu v Brně v M-paláci,kde se pořádá i setkání mistrů a každoroční zimní liga. 03

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      M-palác známe velmi dobře, jelikož redakce mám sídlo v Brně a většina z nás jsou Brňáci. Dráha je tam dobrá, ale že by na ní žádná neměla, to bych asi nesouhlasil.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • pepino

        XXX
        Ok,to možná ne,ale co se týče zázemí a rovnosti kár,lepší jsem zatím nenašel.
        Pokud mohu doporučit,tak v sezoně je super dráha na Brněnském okruhu.Loni jsem tam odjel pár povedenejch závodů a potom ještě Rychnov nad kněžnou.Dráha má asi 900m a po dosažení určitého limitu,lze jet na káře 340ccm!!Tam se dostanete třeba na rovince skoro na 100km/h!!To je adrenalin!! 11 11

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000026

      uzivatel000026

      XXX
      No ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak pred 7-8 rokama a zarekl se, ze naposled - byl to hrozny upadek. Kary v hrozonem stavu, obsluha arogantni a lenosna a draha byla taky mene zajimava nez driv - hlavne po presunuti klopenky vedle baru, kde to uz oproti puvodnimu - protejsimu - koutu nebyl zadny adrenalin.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • pepino

        XXX
        Před 7-8 rokama je pravda jsem tam nejezdil,jezdím tam zhruba 3-4 rok a určitě nemohu souhlasit,že každá kára jede jinak!!!Tohle považuji až za urážku.Pokud tam zajdem spolu,sednu si pokaždé do jiné káry a zajedu čas v rozmezí 0,3!!Na to dám krk.Tohle jsem slyšel už mockrát a většinou je to jezdcem.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          XXX
          Žel nebyl jsem sám, kdo měl z M-paláce podobný dojem jako abusklibi: dráha je lepší (díky délce), ale technika ve špatném stavu.
          (V Havířově jsme všichni, kdo měli něco odježděno, jezdili s rozdílem 0,1 sec, káry jsme si přitom mezi sebou různě měnili).
          Venkovní okruhy jsou super (musí však vyjít počasí), do Rychnova tedy musím někdy zavítat! 03

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • pepino

            XXX
            V Havířově jsem nejel,ale pokud beru v potaz,že kolo trvá 15sec.a na každé káře máš rozdíl 0,1,jseš na stejném rozdílu jako já v M-paláci0,3,Protože kolo trvá 33-34sec.
            Jen mě zajímá např. čas na kolo v M-p.?Je obrovskej rozdíl,pokud někdo zajede např.kolo za 34sec.a někdo za 32,5sec,pak ten první sedne do jiné káry a zajede34,5 a v další 33,5.Pak to není károu,ale jezdcem,protože ten druhej to vtěch kárách dá vždy pod 33,5.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Zpočátku je kára hodně přetáčivá, než se zahřejí pneumatiky. Pak se ale zase potýkám s nedotáčivostí. Ve vyšších rychlostech mi navíc chybí aerodynamický přítlak

    Celý Massa 11

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • XXX
    Na trati jsou si totiž všichni rovni. Nezáleží na věku, pohlaví nebo postavení v redakci.


    Jo, jasně a pak se ozvalo:

    Ok, Petr is faster than you, Can you confirm you understood that message?

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama