DISKUZE K ČLÁNKU Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně
Redaktoři F1News se rozhodli využít volného víkendu v sérii zimních testů k utužení týmového ducha. Neoficiální F1News Velká cena České republiky se jela na motokárové dráze v Havířově.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000026
(Hlasoval 1 člověk)
02.03.2011 07:15
No ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
pepino
03:07 04.03.2011 XXX
V Havířově jsem nejel,ale pokud beru v potaz,že kolo trvá 15sec.a na každé káře máš rozdíl 0,1,jseš na stejném rozdílu jako já v M-paláci0,3,Protože kolo trvá 33-34sec.
Jen mě zajímá např. čas na kolo v M-p.?Je obrovskej rozdíl,pokud někdo zajede např.kolo za 34sec.a někdo za 32,5sec,pak ten první sedne do jiné káry a zajede34,5 a v další 33,5.Pak to není károu,ale jezdcem,protože ten druhej to vtěch kárách dá vždy pod 33,5.
Jen mě zajímá např. čas na kolo v M-p.?Je obrovskej rozdíl,pokud někdo zajede např.kolo za 34sec.a někdo za 32,5sec,pak ten první sedne do jiné káry a zajede34,5 a v další 33,5.Pak to není károu,ale jezdcem,protože ten druhej to vtěch kárách dá vždy pod 33,5.
Petr
07:43 03.03.2011 XXX
Žel nebyl jsem sám, kdo měl z M-paláce podobný dojem jako abusklibi: dráha je lepší (díky délce), ale technika ve špatném stavu.
(V Havířově jsme všichni, kdo měli něco odježděno, jezdili s rozdílem 0,1 sec, káry jsme si přitom mezi sebou různě měnili).
Venkovní okruhy jsou super (musí však vyjít počasí), do Rychnova tedy musím někdy zavítat!
(V Havířově jsme všichni, kdo měli něco odježděno, jezdili s rozdílem 0,1 sec, káry jsme si přitom mezi sebou různě měnili).
Venkovní okruhy jsou super (musí však vyjít počasí), do Rychnova tedy musím někdy zavítat!
pepino
23:42 02.03.2011 XXX
Ok,to možná ne,ale co se týče zázemí a rovnosti kár,lepší jsem zatím nenašel.
Pokud mohu doporučit,tak v sezoně je super dráha na Brněnském okruhu.Loni jsem tam odjel pár povedenejch závodů a potom ještě Rychnov nad kněžnou.Dráha má asi 900m a po dosažení určitého limitu,lze jet na káře 340ccm!!Tam se dostanete třeba na rovince skoro na 100km/h!!To je adrenalin!!
Pokud mohu doporučit,tak v sezoně je super dráha na Brněnském okruhu.Loni jsem tam odjel pár povedenejch závodů a potom ještě Rychnov nad kněžnou.Dráha má asi 900m a po dosažení určitého limitu,lze jet na káře 340ccm!!Tam se dostanete třeba na rovince skoro na 100km/h!!To je adrenalin!!
pepino
23:28 02.03.2011 XXX
Před 7-8 rokama je pravda jsem tam nejezdil,jezdím tam zhruba 3-4 rok a určitě nemohu souhlasit,že každá kára jede jinak!!!Tohle považuji až za urážku.Pokud tam zajdem spolu,sednu si pokaždé do jiné káry a zajedu čas v rozmezí 0,3!!Na to dám krk.Tohle jsem slyšel už mockrát a většinou je to jezdcem.
uzivatel000290
20:41 02.03.2011 XXX
Ještě jednou bych chtěla poděkovat celé redakci za velmi přijemně strávené odpoledne, bylo to super. Největší dík patří Petrovi, který tento výlet celý vymyslel a naplánoval. Motokáry byly super, všem, kteří ještě neměli tu příležitost si tenhle druh zábavy vyzkoušet, radím, ať už dál na nic nečekají a jdou do toho Kdyby to šlo, tak je ze mě motokárový štamgast!
Pepeto
09:35 02.03.2011 XXX
Pěkný PR článok. Meli jste to diky nemu zadarmo? Pojezdeni v MZ Kart Arene je naprd. Kratka draha zpusobuje ze jste vecne nekomu nalepeny na prdeli a mechanici jeste k tomu neradi vidi jakykoli tukanec, na ktery prece tyto motokary, naproti formuli 1, vubec nejsou staveny!
Kazdy spravny soutěžák vi, ze jedine Pražský Radotín je ta správná volba. A kdyz nepatrite mezi normalni verejnost, ktera to chce mit co nejlevneji, obuji vam misto odchazejících "Pirelli" vysoce kvalitní a jeste vetsi randal delajici "Bridgestony", ktere vydrzi cely zavod v nedegradujici forme (to samozrejme v pripade ze mate firemni akci / drahu pro sebe).
Ale jinak vam rozumim, take obcas musim napsat PR clanek, ktery je sice skvely textem, ale jejich pravdivost je na nule.
Kazdy spravny soutěžák vi, ze jedine Pražský Radotín je ta správná volba. A kdyz nepatrite mezi normalni verejnost, ktera to chce mit co nejlevneji, obuji vam misto odchazejících "Pirelli" vysoce kvalitní a jeste vetsi randal delajici "Bridgestony", ktere vydrzi cely zavod v nedegradujici forme (to samozrejme v pripade ze mate firemni akci / drahu pro sebe).
Ale jinak vam rozumim, take obcas musim napsat PR clanek, ktery je sice skvely textem, ale jejich pravdivost je na nule.
Petr
07:41 02.03.2011 XXX
O časy nám zas tak moc nešlo, byl to hlavně team-building. Ona meta ale překonána byla. (Někteří členové redakce jsou navíc bývalí polo-profi závodníci).
Jinak abychom časy mohli porovnávat, museli bychom jezdit se stejnou károu a přidávat na ní závaží. Páč proti redakčním bývalým závodníkům, kteří váží 60 kg i s postelí, bych se svou váhou kolem 90 kg byl ve velké nevýhodě (10 kg = cca 0,15 sec).
Za tímto účelem tam pořádají onu soutěž - Racemanii (všichni se stejnou károu + dovažování + 5 min sám na dráze).
Jinak abychom časy mohli porovnávat, museli bychom jezdit se stejnou károu a přidávat na ní závaží. Páč proti redakčním bývalým závodníkům, kteří váží 60 kg i s postelí, bych se svou váhou kolem 90 kg byl ve velké nevýhodě (10 kg = cca 0,15 sec).
Za tímto účelem tam pořádají onu soutěž - Racemanii (všichni se stejnou károu + dovažování + 5 min sám na dráze).
uzivatel000026
07:15 02.03.2011 XXX
No ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak pred 7-8 rokama a zarekl se, ze naposled - byl to hrozny upadek. Kary v hrozonem stavu, obsluha arogantni a lenosna a draha byla taky mene zajimava nez driv - hlavne po presunuti klopenky vedle baru, kde to uz oproti puvodnimu - protejsimu - koutu nebyl zadny adrenalin.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek