DISKUZE K ČLÁNKU Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně
Redaktoři F1News se rozhodli využít volného víkendu v sérii zimních testů k utužení týmového ducha. Neoficiální F1News Velká cena České republiky se jela na motokárové dráze v Havířově.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Redakce F1news.cz dováděla na motokárách v MZ Kart Areně
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000026
(Hlasoval 1 člověk)
02.03.2011 07:15
No ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000290
20:41 02.03.2011 XXXJeště jednou bych chtěla poděkovat celé redakci za velmi přijemně strávené odpoledne, bylo to super. Největší dík patří Petrovi, který tento výlet celý vymyslel a naplánoval. Motokáry byly super, všem, kteří ještě neměli tu příležitost si tenhle druh zábavy vyzkoušet, radím, ať už dál na nic nečekají a jdou do toho Kdyby to šlo, tak je ze mě motokárový štamgast! -
-
Pepeto
09:35 02.03.2011 XXXPěkný PR článok. Meli jste to diky nemu zadarmo? Pojezdeni v MZ Kart Arene je naprd. Kratka draha zpusobuje ze jste vecne nekomu nalepeny na prdeli a mechanici jeste k tomu neradi vidi jakykoli tukanec, na ktery prece tyto motokary, naproti formuli 1, vubec nejsou staveny!
Kazdy spravny soutěžák vi, ze jedine Pražský Radotín je ta správná volba. A kdyz nepatrite mezi normalni verejnost, ktera to chce mit co nejlevneji, obuji vam misto odchazejících "Pirelli" vysoce kvalitní a jeste vetsi randal delajici "Bridgestony", ktere vydrzi cely zavod v nedegradujici forme (to samozrejme v pripade ze mate firemni akci / drahu pro sebe).
Ale jinak vam rozumim, take obcas musim napsat PR clanek, ktery je sice skvely textem, ale jejich pravdivost je na nule. -
-
Petr
07:41 02.03.2011 XXXO časy nám zas tak moc nešlo, byl to hlavně team-building. Ona meta ale překonána byla. (Někteří členové redakce jsou navíc bývalí polo-profi závodníci).
Jinak abychom časy mohli porovnávat, museli bychom jezdit se stejnou károu a přidávat na ní závaží. Páč proti redakčním bývalým závodníkům, kteří váží 60 kg i s postelí, bych se svou váhou kolem 90 kg byl ve velké nevýhodě (10 kg = cca 0,15 sec).
Za tímto účelem tam pořádají onu soutěž - Racemanii (všichni se stejnou károu + dovažování + 5 min sám na dráze).
-
-
-
-
pepino
23:42 02.03.2011 XXXOk,to možná ne,ale co se týče zázemí a rovnosti kár,lepší jsem zatím nenašel.
Pokud mohu doporučit,tak v sezoně je super dráha na Brněnském okruhu.Loni jsem tam odjel pár povedenejch závodů a potom ještě Rychnov nad kněžnou.Dráha má asi 900m a po dosažení určitého limitu,lze jet na káře 340ccm!!Tam se dostanete třeba na rovince skoro na 100km/h!!To je adrenalin!!
-
-
uzivatel000026
07:15 02.03.2011 XXXNo ja nevim, v M-palaci jsem byl naposledn tak pred 7-8 rokama a zarekl se, ze naposled - byl to hrozny upadek. Kary v hrozonem stavu, obsluha arogantni a lenosna a draha byla taky mene zajimava nez driv - hlavne po presunuti klopenky vedle baru, kde to uz oproti puvodnimu - protejsimu - koutu nebyl zadny adrenalin.-
pepino
23:28 02.03.2011 XXXPřed 7-8 rokama je pravda jsem tam nejezdil,jezdím tam zhruba 3-4 rok a určitě nemohu souhlasit,že každá kára jede jinak!!!Tohle považuji až za urážku.Pokud tam zajdem spolu,sednu si pokaždé do jiné káry a zajedu čas v rozmezí 0,3!!Na to dám krk.Tohle jsem slyšel už mockrát a většinou je to jezdcem.-
Petr
07:43 03.03.2011 XXXŽel nebyl jsem sám, kdo měl z M-paláce podobný dojem jako abusklibi: dráha je lepší (díky délce), ale technika ve špatném stavu.
(V Havířově jsme všichni, kdo měli něco odježděno, jezdili s rozdílem 0,1 sec, káry jsme si přitom mezi sebou různě měnili).
Venkovní okruhy jsou super (musí však vyjít počasí), do Rychnova tedy musím někdy zavítat!-
pepino
03:07 04.03.2011 XXXV Havířově jsem nejel,ale pokud beru v potaz,že kolo trvá 15sec.a na každé káře máš rozdíl 0,1,jseš na stejném rozdílu jako já v M-paláci0,3,Protože kolo trvá 33-34sec.
Jen mě zajímá např. čas na kolo v M-p.?Je obrovskej rozdíl,pokud někdo zajede např.kolo za 34sec.a někdo za 32,5sec,pak ten první sedne do jiné káry a zajede34,5 a v další 33,5.Pak to není károu,ale jezdcem,protože ten druhej to vtěch kárách dá vždy pod 33,5.
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek