DISKUZE K ČLÁNKU Na McLaren čeká velká výzva. Něco mu do karet hraje, něco ale nikoliv

McLaren patří historicky k těm nejúspěšnějším týmům formule 1. Celkově si připsal téměř 500 pódií, získal 182 vítězství v závodech, 8 Pohárů konstruktérů a 12 jezdeckých titulů. Pro všechny fanoušky McLarenu byly poslední sezóny poněkud smutné, avšak zdá se, že ve Wokingu svítá na lepší časy. Po protrápených sezónách s Hondou (2015-2017) se McLaren zlepšil. Prvním náznakem byly stupně vítězů Carlose Sainze z loňského závodu v Brazílii, ale opravdový zlom pro McLaren nastal až v této sezóně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Na McLaren čeká velká výzva. Něco mu do karet hraje, něco ale nikoliv

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 30.12.2020 16:51 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • Adi

    Adi

    37.188.138.XXX
    Tak oslavny článek na McLaren. Ok. Ale napsat takovou hloupost, že McLaren přechází z nejslabšího a nespolehlivého Renaultu, to chce velkou dávku Renault "haterovství"! 3. Místo v PK jim rozhodně nezajistilo pouze šasi a piloti, ale samozřejmě taky velmi spolehlivá a 2. Nejsilnější PJ Renault! Dost špatná práce redaktora! 02

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Bejt tebou vychladnu, protože Renault byl imho slabší než Honda v race módu. Bavíme ale o pár kW. Mám na mysli když se určilo, že bude jen jedna mapa. Před tím byl Renault lehce silnější v kvalda módu.

      Za druhé a to motor nehaním konstatuji, že Mclaren letos neměl žádnou závadu, vše byla závada vždy za kterou mohl Renault. Konstatuji...

      Nejslabší jednotku mělo prý Ferrari..... v tom jediném máš asi pravdu. Renault byl však třetí....pokud jde o kW.

      Jinak věta v článku je :

      Ve prospěch McLarenu ale hraje fakt, že přecházejí ze zřejmě nejslabšího motoru na ten nejsilnější a nespolehlivější ( ano zde jim chybí J )

      Nikde tam není slovo nespolehlivého..........a ty tady útočíš a sám tam máš více chyb, než je v jedné nevinné větě, kde je jedna chyba. A nemám na mysli pravopis. 12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        37.188.156.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Letos Ferrari ano, ale za jakou cenu. 12 Na druhou stranu, Ferrari bylo tuším vždy tak nějak spolehlivé. Mercedes taky, až na letošek....ale pořad za mne dobrý, žadnej velkoproblém Dlouhodobě poměr výkon spolehlivost špička. Letos s tím ERS šli na hranu asi, respektive kopirovači na tlačili asi fest.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Miroslav D.

            Miroslav D.

            194.228.59.XXX
            Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Jako myslíš že po 5 létech "chcankařiny" Hondy si z toho sednu na zadek. 18 Určitě ne...ale ano byla letos nejspolehlivější. Jenže ostatní taky byli v pohodě.... 8 motorů na monopost co sezóna a skoro 4 roky po sobě, to už nikdo netrumfne. 13

              Apropo nakonec RB byl ten kdo tahal za nitky aby nebyl kvalifikační mód....( už loni to chtěli prosadit) Teď se to šiklo i Ferrari, tak udělali. 12 No co už, kapitola Honda končí....kapku je nechápu, jejich strategii. Jdou do F1 s tím že nic neumí a všechno dělají na zelené louce, pak se to EXTERNĚ naučí a když už to funguje a jde jim to, tak odejdou. Zase za mne chcankařina ...ať už se ani nevrací. Přínos nula....

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Já si myslím že vliv motoru pořád příliš precenujes.

        Mercedes asi v prvních letech hybrid éry jasné převyšoval konkurenci...poslední roky je ale vidět jak ani nejlepší motor v poli (souhlasím že Mercedes je nejspíš stále opravdu nejlepší) není nic platný když nemáš top i zbytek auta.
        Naopak...letošní růžová kopie mercedesu jasně ukázala v čem všem Mercedes převyšuje konkurenci.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Ale no tak, jen reaguju na to co psal Adi, takže řeš vlákno...a nepodsouvej mne co jsem nenapsal.... to za prvé

          Za druhé třeba 50 HP Ferrari vs Mercedes znát je..... a ne že ne.

          Přečti se dnešní Amus, tam to vysvětlené je....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Podle mě se motory hodně vyrovnaly...a všechna ta srovnání jsou jen odhady.
            Kromě toho počítání koní u hybridních motoru je ještě míň vypovídající než u klasických motoru. Faktorů které dávají dohromady skutečný potenciál motoru je několik.
            A k tomu ještě musíme především přidat fakt že dávno je pryč doba kdy dodavatel motoru poskytl zákazníkovi instalační data a zástavby motoru byly vlastně takřka identické. Dnes je monopost navrhován (v případě továrních týmů) komplexně a motoráři těsně spolupracují s konstruktéry šasi a aerodynamiky.
            Ta komplexnost právě přesně sedla Mercedesu, zatímco Redbull jako zákazník Renaultu musel dělat spoustu kompromisů...a pak nebyl nic platný ani Newey.
            V okamžiku kdy Redbull začal úzce spolupracovat s Hondou, odsunul Ferrari až na třetí kolej...a je škoda že to Honda vzdala...podle mě měli našlápnuto k tomu Mercedes porazit.
            Motory jsou přirozeně důležité, ostatně bavíme se o motorsportu...ale dnes nestačí mít jednu špičkovou část monopostu, musí být špičkové všechno...včetně pilotů.
            Mercedes dal dohromady perfektně šlapající tým...a sype do F1 taky odpovídající peníze. Konkurovat mu může jen Ferrari...a Redbull. Renault sice obnovil tovární tým...ale nesype zdaleka takový peníze...takže jezdí druhou ligu.
            A zbytek pole je jen kompars...letošní triumfy Gaskyho a Péreze jdou z velké části na vrub netradiční sezóně.
            Za současného stavu se nic nezmění...uvidíme jestli se podaří opravdu omezit náklady.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama