DISKUZE K ČLÁNKU Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí
Racing Point pokračuje se svými plány vylepšit svůj letošní monopost o letošní specifikaci zavěšení a převodovky Mercedesu, přestože se to soupeřům ani trochu nezamlouvá. V čem spočívá problém?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
17:03 20.10.2020 178.255.168.XXX
a ty jsi upřímně myslíš, že by měl hamilton své tituly, kdyby zůstal u mcl? Rozhodně ne a stejně tak si nemyslím, že by svůj výkon byl schopen někde jinde opakovat. Zkrátka doba, kdy byl pilot výrazným jazýčkem na vahách je dávno pryč. Nejkrásnější příklad mi přišel když Kimi srovnal hamiltona s Huntem, to vypovídá o všem...
jumpman
16:58 20.10.2020 178.255.168.XXX
hm, jenže pokud RP to zavěšení změní, tak by holt měl ty žetony čerpat, protože je to jistý posun vpřed (mercedes odzkoušel) a konkurence to musí navrhnout, nemusí to fungovat a musí použít žetony. Je vidět, jak že tam skutečně rozum nevládne...
GRAHAM
16:42 20.10.2020 109.81.213.XXX
V klidu....každej ví, že vývojové tempo mají všichni nějaké, takže dohnat jednoduše nelze, takže když kratkodobě zmrazíš a teď je to na rok , tak se ušetří peníze, které by se jinak utratily zbytečně a mezera by byla stejná. Proti tomu fakt nic..... uvědom si, že letos bylo , je a ještě bude finančně zásadně jinak. Šetřit se musí.... dlohodobě to nepolatí, to je jasné.
Fanda.LH
15:55 20.10.2020 83.240.61.XXX
Díky za info o žetonech... Tak či tak je to kravina, protože vychází ze zmražení vývoje, ale nevěděl jsem, že je to jak říkáš, proto díky za info...
Krom toho, že tě dnes vyloženě irituji... Já nechci unifikovaný vůz F1... Ani nechci všechny srovnat na jednu čáru... Proto nemá smysl mi sem psát nesmysly, které tohle předpokládají... Já jen přemýšlím kam se pohnout dál... Současná F1 je přeregulovaná, to co tu píšu není v kontextu dnešních pravidel nic skandálního...
Obecně mi přijde jako nebetyčná kravina zmražení čehokoli... Buď máme konstruktérskou soutěž a těží z ní ten nejlepší nebo ji nemáme a měli by na tom být v dané oblasti všichni stejně... Zamrazit pohonné jednotky ve chvíli, kdy nejsou na stejné úrovni je nesmysl, protože pak z toho budou jedni těžit, druzí tratit a nikdo s tím nebude moc nic udělat... Z toho vychází můj koment...
Krom toho, že tě dnes vyloženě irituji... Já nechci unifikovaný vůz F1... Ani nechci všechny srovnat na jednu čáru... Proto nemá smysl mi sem psát nesmysly, které tohle předpokládají... Já jen přemýšlím kam se pohnout dál... Současná F1 je přeregulovaná, to co tu píšu není v kontextu dnešních pravidel nic skandálního...
Obecně mi přijde jako nebetyčná kravina zmražení čehokoli... Buď máme konstruktérskou soutěž a těží z ní ten nejlepší nebo ji nemáme a měli by na tom být v dané oblasti všichni stejně... Zamrazit pohonné jednotky ve chvíli, kdy nejsou na stejné úrovni je nesmysl, protože pak z toho budou jedni těžit, druzí tratit a nikdo s tím nebude moc nic udělat... Z toho vychází můj koment...
GRAHAM
15:45 20.10.2020 109.81.213.XXX
Co bereš nebo nebereš je mi jedno.....mluvíš neustále z cesty. Napsat o žetonech v této věci že to je kravina je prostě nesmyslné a hloupé.
Takže, protože Mclaren přechází na motory Mercedes má možnost (čti musí ) předělat zadek včetně zavěšení... a zavěšení se předělávat nesmí. Proto ostatní dostali žetony, aby Mclaren neměl výhodu, že on na autě které je v tomto zamražené pracovat může a oni ne. Aby byli podmínky "vyrovnané". Tak nepiš o těchto žetonech že to je kravina, když to tak není. Děkujeme...
Když něco trvá rok, tak logicky je to zavedeno a protože další rok už tak není, je to zrušené. Další rok už žetony nejsou....
Tohle jsi napsal : ( ano nevíš )
Žetony jsou kravina, nevím proč s tím zase někdo přišel... Viděli jsme to u PJ, zase to někdo dokonale využije a ostatní nebudou mít prostor ho dohnat.
Takže, protože Mclaren přechází na motory Mercedes má možnost (čti musí ) předělat zadek včetně zavěšení... a zavěšení se předělávat nesmí. Proto ostatní dostali žetony, aby Mclaren neměl výhodu, že on na autě které je v tomto zamražené pracovat může a oni ne. Aby byli podmínky "vyrovnané". Tak nepiš o těchto žetonech že to je kravina, když to tak není. Děkujeme...
Když něco trvá rok, tak logicky je to zavedeno a protože další rok už tak není, je to zrušené. Další rok už žetony nejsou....
Tohle jsi napsal : ( ano nevíš )
Žetony jsou kravina, nevím proč s tím zase někdo přišel... Viděli jsme to u PJ, zase to někdo dokonale využije a ostatní nebudou mít prostor ho dohnat.
Fanda.LH
15:25 20.10.2020 83.240.61.XXX
Místo zmražení vývoje je lepší unifikace... Sleduje někdo vývoj převodovky v F1 ?? Nesleduje ? Fajn, tak ať mají všichni stejnou atd. atd. Klidně bych standardizoval i volanty... Ať si na to dá každý svoje logo, ale ať mají všichni stejné ovládací schéma a je transparentní co se čím dělá...
Fanda.LH
15:21 20.10.2020 83.240.61.XXX
Takže o čem je tenhle článek?
"Jakmile odstartovala letošní sezóna, soupeřům Racing Pointu začalo být jasné, že s vylepšením vozu RP20 o letošní komponenty Mercedesu udělá stáj ze Silverstone další pokrok, stále přitom bude mít na rozdíl od nich potřebné žetony k dobru."
Covid, Mclaren neberu... Kde jsi vzal, že to zrušili ?
"Jakmile odstartovala letošní sezóna, soupeřům Racing Pointu začalo být jasné, že s vylepšením vozu RP20 o letošní komponenty Mercedesu udělá stáj ze Silverstone další pokrok, stále přitom bude mít na rozdíl od nich potřebné žetony k dobru."
Covid, Mclaren neberu... Kde jsi vzal, že to zrušili ?
Ferda
13:32 20.10.2020 46.174.58.XXX
Je to smutné, ale je to tak. Dnešní pravidla jsou tak striktní, že si nikdo nemůže udělat disky dle vlastního uvážení.
Přesto bych navrhl rozdělit F1 na dvě sekce. Konstruktéry s lepším finančním ohodnocením a Copy týmy, které za úplatu tyjou z práce druhých.
Přesto bych navrhl rozdělit F1 na dvě sekce. Konstruktéry s lepším finančním ohodnocením a Copy týmy, které za úplatu tyjou z práce druhých.
Fanda.LH
13:12 20.10.2020 85.162.8.XXX
Spíš stačí sledovat vývoj prakticky v jakémkoli odvětví na světě... Na začátku tápání, hledání cesty a postupně optimalizace, optimalizace až dojde téměř ke splynutí... Na začátku je hromada účastníků, ale postupně se vyprofiluje pár světovejch hráčů a zbytek buď paběrkuje nebo zkrachuje...
Když tady slyším takový kecy jako DNA F1... Dnes to není o tom, aby někdo přišel s revolučním umístěním motoru, vynalezl přítlačná křídla, prozkoumal slepou cestu 6ti kolek, zvažoval zda je lepší těžký 12ti válec vs lehký 8mi válec...
Dávno jsme za tímhle bodem... Dnes jsou všechny vozy prakticky stejné... Ta rozmanitost, o které píšete, když píšete cosi o konstruktérech, ta dávno prakticky neexistuje... Dnes jsou rozdíly kosmetické a stojí absurdní peníze...
Jinak nemluvím o jednom autě ale 3-4... Tovární týmy + jejich zákazníci...
Když tady slyším takový kecy jako DNA F1... Dnes to není o tom, aby někdo přišel s revolučním umístěním motoru, vynalezl přítlačná křídla, prozkoumal slepou cestu 6ti kolek, zvažoval zda je lepší těžký 12ti válec vs lehký 8mi válec...
Dávno jsme za tímhle bodem... Dnes jsou všechny vozy prakticky stejné... Ta rozmanitost, o které píšete, když píšete cosi o konstruktérech, ta dávno prakticky neexistuje... Dnes jsou rozdíly kosmetické a stojí absurdní peníze...
Jinak nemluvím o jednom autě ale 3-4... Tovární týmy + jejich zákazníci...
Aktuálně
Nadcházející závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (11:30 - 12:30)
- Kvalifikace (15:00)
-
Neděle
- Závod (14:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek