DISKUZE K ČLÁNKU Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Racing Point pokračuje se svými plány vylepšit svůj letošní monopost o letošní specifikaci zavěšení a převodovky Mercedesu, přestože se to soupeřům ani trochu nezamlouvá. V čem spočívá problém?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 21.10.2020 22:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasovali 4 lidé) 20.10.2020 07:57
Fia uz by to mela zatrhnout. Je to zabijeni staji… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 14:30
RP zase dělá nelegální věc? proč to překvapuje,… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 16:58
hm, jenže pokud RP to zavěšení změní, tak by holt… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Myslel jsem ta tak, jak jsem to napsal, to ty jsi si naběhnul na vlastní vidle. 😁 A řeším stejně jako článek příští rok, což je rok 2021, kdy McLarenu přechází na PU Mercedes a logicky by dávalo smysl koupit kromě motoru i zavěšení a převodovku, což by zjednodušilo a zlevnil integraci nové PU do letošního šasi, plus přineslo lepší vykonnost. A pak je tu Williams, který sice v minulosti kupoval jen motor, a vše ostatní si konstruován, ale teď má nové majitele, od kterých lze očekávat, že zvolí levnější a úspěšnější strategii, a půjdou podobnou cestou jako RP. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jo tak ty jsi to myslel takhle.....hmm, tak ještě hůře, tyhle dva týmy od Mercedesu podvozek nekupují. To by letos museli mít starej podvozek Mercedesu z roku 2019. 12 Pak by to šlo....takhle o tom nejde ani uvažovat, ale zasnil jsi ses hezky. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
V roce 2021 budou úplně jiné monopost? Měl jsem za to, že ty budou až v sezóně 2022, a že v sezóně 2021 se pojede s letošními vozy, s tím že jim bude snížen přítlak. Každopádně díky za uvedení do správného obrazu, je fajn, že sem chodí takový odborník jako ty. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

46.254.64.XXX
Ano, a jelikož má mercedes takovej náskok, tak u něj i 2 roky starej podvozek muže být o hodně lepší než podvozek co by si na danej rok RP vyvinul sám a ještě za to dal žetony. Proto je nespravedlivé, že za to žetony nedá.
Bude zaveden finanční stop. A ten by měl vést k vyrovnání startovního pole. Konstruktéři budou dumat kde se věnovat vývoji, kam dát žetony a finance a RP, nebo i jiné týmy koupí za nižší peníze než by byl vývoj část auta, auto si tím vylepší a ještě jim zbydou žetony a peníze na další vývoj. To není správné.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No podle toho jak "dědí" díly po Mercedesu tak se obávám že budou ještě silnější další rok než jsou tuto sezonu. A ještě k tomu když využijí data od medvědů a ještě si poleší káru těma vývojovýma žetonama .... 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

45.159.116.XXX
Aston Martin ještě neohlásil ani jednoho pilota a přitom má obě sedačky obsazené takže bych se nebál, že budou někoho ohrožovat. Počkat toho ohrožování bych se vlastně bál, ale z jiného důvodu než, že by byli nejrychlejší 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Brání dominanci Mercedesu? 18 02
No nevím, každopádně v porovnání s Ferrari International Assistance to je nic! 13 11
Končím asi diskuzi s tebou, Schumi fanboy a hejtra Hama nemá cenu řešit ...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
najdi si fakta, nebyla to kontrola trakce. To pouze zdejší "specialisté" tvrdí že se jednalo o kontrolu trakce.
Kdo se nepohybuje na hraně pravidel, nemá šanci být na špici, ovšem to jakým způsobem FIA brání dominanci mercedesu je bezprecedentní
Na zbytek nemá cenu reagovat

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Schumimu našli v benettonu program na kontrolu trakce, ale vyhráli soud tím že argumentovali že jim nikdo nedokáže že ten program použili, .... 18 takže tak.
U Coultharda myslím telemetrie ukázala že nebrzdil, ale jen ubral plyn, což se běžně při pouštění soupeřů dělá!
A ano, podle tvých vyjádření jsi proti Hamovi zaujatý.
Souhlasím že v r2007 to nezvládlo vedení McL, piloti se tomu jen přizpůsobili, no a pak Alonso doplatil na své ego když vyhrožoval týmu ....
K Mercedesu a pravidlům - určitě nejsou nevinní, už jen to testování pneu s piloty vybavenými černými přilbami ... to bylo na DSQ ... ale politika, a "bezvýznamný trest, že. Ale mnohem horší je to co FIA upekla teďka s Ferrari ohledně motoru!
A Dennis měl lepší pozici s FIA??? 18 Myslíš jak se nenáviděl s Mosleym, jo? 13
A pokuta 100 mega ikdyž dokázali že nic z těěch dat nepoužili? A nakonec byl vytlačen z McL? Zase politika ....

No mercedes je prostě teď nejlepší v F1. ikdyž taky nemají úplně čistý štít, ale kdo ho má v F1, že? Třeba RB s ohebnými křídly, podlahou, atd? Nebo ferrari s motory? McL a spygate? renault a crashgate? BrownGP a dvojité dufuzory (to je ještě dost čisté), atd atd.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Toho ňoumu si laskavě odpusť, víš ono se to řešilo a byla k dispozici data zda Coluthard brzdil ....no a rozhodnutí komisařů bylo , závodní incident. Mne tady vyučuješ z fyziky a neumíš si sehnat informace a číst. 11 Ale jak tě znám bude spiknutí Mclarenu....

Kajícný Schumacher připustil: „Je jasné, že v Spa neudělal nic špatného. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
já se neptám, hamilton mě skutečně jako pilot nezaujal ničím jiným než kvikotem ve vysílačce. Takže ano, nejspíš jsem zaujatý.
Telemetrie dokázala právě to, že coulthard na těch brzdách stál a je to jasné i z pouhého pohledu na vůz a jeho chování, jenže denis měl vždy lepší pozici u FIA a tohle se holt zametlo pod koberec.
Ano schumacher byl svině, stejně jako senna a je dost s podivem, že lidi co fandí sennovi nesnáší schumachera a naopak (včetně mě) jenže dost přeceňuješ některé kauzy a nevíš dost o čem mluvíš. Schumacherovi v autě nikdy nenašli nic co bys mohl nazvat kontrolou trakce, to co našli byla podpora startu a ještě dost diskutabilní, protože si neumím představit jak kdokoliv zvládne tu sekvenci co by musel udělat aby to aktivoval, na volantě to prostě nešlo. Něco si k tomu najdi. Zase takovej "bůh" schumacher opravdu nebyl...
V roce 2007 bylo alonsovo chování přesným zrdcadlem chování denise k němu a možná by sis mohl uvědomit i tu věc, že hamilton celou sezonu 2006 intenzivně pro mcl testoval, kdežto alonso přešel především na pneumatiky od bridgestonu, které ovšem hamilton velice dobře znal. Nic není tak černobílé, jak to může vypadat na první pohled

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to není dobou, ale lidma, kteří nestojí o rovnou soutěž... Nemyslím si, že mercedes je tak čistej, jak se navenek tváří a dost kroků FIA mi přijde, že jsou dělány jen za účelem udržení dominance mercedesu. A když se podíváš na jiné serie, tak silná politika a především získání podpory od rozhodčích je standartem mercedesu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak to by jsi měl mít stejný přístup i k loňskému motoru ferrari 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Jj, jak píše graham. S tím Coulthard vs Schumi jsi mimo, tam to bylo objektivně chyba asi na obou stranách. Schumi to do Davida narval zbytečně, mohl ho objet a nebyla by kolize. David naopak se mohl přesunout mimo závodní stopu ... ale celkově více asi Scumiho chyba, ten co předjíždí nesmí vrazit do toho před ním. A Dave nebrzdil, je to dokázané telemetrií.

Ohledně Seba vr Hama, tak mnoho odborníků v F1 se myslí, že by Ham dal ty tituly (např. r.2018 i ve Ferrari), takže nesouhlasí s tím co tvrdíš.
Ohledně Ham vs Alonso, tak tam Alonso v průběhu sezony měl to samé jako Ham, ale taky kvůli chování a vydírání Alonsa byl nakonec odříznut, něco jak je Seb teď ve ferrari nebo i Checo v RP. Jsi očividně zaujatý proti Hamovi! Enge byl dobrej, protože jak píšeš byl stejně dobrý nebo lepší než Webber ... ale F1 je taky o politice a penězích .... proto tam taky není ani Pepa král (který si to podle mě taky zaslouží). O to jak jsi psal o Schumim a Hamovi že Ham ho nepředjel ani s rychlejším autem, tak to jen ukazuje tvoji zaslepenost, protože to bylo na Monze a tak Schumi prásácky blokoval Hama (jak to mimojiné dělal velmi nesportovně po celou kariéru ), a proto pak vyšlo v platnost to pravidlo o změnách směru při bránění .... a kvůli Maxovi to ještě pak přitvrdili. Nechápej mě špatně, Schumi byl skvělý, ale taky dost prase a protekčňák, jak u týmu, tak výrobce gum, tak u FIA. těch titulů mohl získat víc, ale i míň. , Alonso určitě víc, Vettel míň, Kimi víc, i ten Massa by si jeden titul zasloužil. Ze všech těch vícenásobných mistrů svět se mi zdá že je Ham velmi slušný (charakterně, ježděním, atd) pilot. Naopak Schumi a takový Ayrtom byly dost svině. Alonso taky žádný svatoušek. Jenson mistr gentleman. Mika taky, atd. Dál do historie nepůjdu, protože jsem začal u dob Schumi vs Mika.
A co třeba Schumi a zakázaná kontrola trakce u Bennetonu a přesto titul? Podle mě lidé tohle přehlížejí protože je Schumi v tom stavu v jakém je. Každopádně mu přeju uzdravení.

Ještě k hamovi, tam i to nešťastné vyjetí do štěrku v nájezdu v boxech bylo kvůli tomu že ho tým nechal dlouho na trati. On měl slabý jen ten rok kdy ho rozhazovala ta jeho buchta a měl smůlu na bourače massu, ale kromě toho si nepamatuju rok kdy by byl jiný než velmi nadprůměrný až naprostý top. tituly Hama (když se ptáš) mohli být tedy 2007, 2012, 2016, možná i jindy ...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Zde to je filmově..... JT jde za Mclarenem na zídku ať Michaela pust´i.... David dostane info ze zídky, pusť Michaela, jenže zpomalí ve stopě, Michael to nevidí a najede do něj, misto aby ho předejel.... takže bez scifi hoši.....

[odkaz na stránku]
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Psal jsem na začátku že se spravedlnosti nedobereme. Kdyby Mercedes neměl takovej náskok , respektive ostatní mu byli konkurenece schopný, tak to tu neřešíme. Bohužel, doba je taková na prd no...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Coulthard ho nesundal nelži. To snad není pravda....jo blbě se mu uhnul, myslel si že ho Michael objede. No neviděl a neobjel ho...... tak nepiš scifi. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
To se mýlíte, Formule 1 se dlouhodobě vyvíjí, v prvních cca. 20 sezónách jezdilo třeba jen 5-6 týmů, a ty největší nasazování 4-6 vozů, v pozdější době mnozí konstrukteri své vozy prodávali soukromníkům, nejznámější jsou March a Lotus. Současná situace je o tom co je lepší, zda nechat všechny tymy odkazané jen na své schopnosti, a s tím bude spojená tragická výkonnost méně schopných týmů, a nebo těm méně schopným umožnit části vozů, nebo celé vozy kupovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jistě brouku, týmy jsou známé tím, že vystavují svá technická data široké veřejnosti. 12
Tak je máš zveřejnit a ne sem házet "vědecký výzkum" nějakýho týpka z recafans. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama