DISKUZE K ČLÁNKU Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Racing Point pokračuje se svými plány vylepšit svůj letošní monopost o letošní specifikaci zavěšení a převodovky Mercedesu, přestože se to soupeřům ani trochu nezamlouvá. V čem spočívá problém?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 21.10.2020 22:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasovali 4 lidé) 20.10.2020 07:57
Fia uz by to mela zatrhnout. Je to zabijeni staji… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 14:30
RP zase dělá nelegální věc? proč to překvapuje,… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 16:58
hm, jenže pokud RP to zavěšení změní, tak by holt… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jenže ferrari nedokázalo mercedesu konkurovat během celé sezony a z toho pramenily vettelovi chyby. Myslet si, že ferrari bylo v posledních 10 letech někdy úplným TOP vozem je zcestné. Byli v dostřelu, ale nikdy se nedokázali doklapnout aby o ten titul mohli reálně bojovat. Pokud by byla situace obrácená a hamilton seděl ve ferrari a vettel v mercedesu, tak hamilton ten titul taky nedá. Ve ferrari zase panuje italský bordel a dokud nedostanou šéfa s myšlenkou a schopností udělat tam pořádek, tak na titul nedosáhnou. Podívej se na letošní sezonu. Vidí, že jsou v pytli, ale nasazují nějaké rozumné aero vyepšení? Nenasadí. Teď mluví, že budou na příští rok předělávat záď vozu, protože na předek jim nezbudou žetony, ale proč ten předek nepředělali letos, aby měli na příští rok na čem stavět? Zkrátka není tam v současné době nikdo kdo by tomu dal řád. Soustředí se na to, že do příští sezony vyladí motor (věřím že se jim to povede) ale po stránce aerodynamiky budou totálně v háji, protože ostatní týmy si tu práci rozložili.
A k tomu schumacherovi, uvědom si, že jemu také protekli minimálně 3 tituly mezi prsty. Ten 94 je problém v tom, že si všichni vybaví jen tu ránu s hillem, ale nikdo nebere v potaz, že byl naprosto nesmyslně zastaven na 3 závody. Pokud by v nich startoval, tak k tomu incidentu ani nemuselo dojít, protože by měl dostatečný náskok. Stejně tak v 98 kdy ho naprosto zákeřně sundal couthard z tratě v době, kdy vedel o víc jak minutu. Kdyby měl tyto body, tak ten titul dal i v 98. A v roce 2006 motor v suzuce? Pokud by dojel, taky alonso ten titul nedal. To jsou hry na kdyby. A když si uvědomíš, že Alonso v roce 2007 bojoval proti celeému týmu, protože si na něm denis opět začal budovat jméno své nové hvězdičky, jak už to udělal prostovi i couthardovi, tak by si hamilton těžko vůbec čuchnul a přestože měl hamilton totální podporu týmu, alonso nedostával od půlky sezony nové díly tak si ten titul projel jenom vlastní blbostí a neschopností. Tam nebyly žádné jiné vlivy. Takže nevím o jakých titulech navíc pro hamiltona mluvíš. Vettel to je kapitola sama pro sebe. Ono stačí jenom to, že měl problém s webberem a když si uvědomíš, že webber nebyl lepší než náš enge a tenkrát chtěl stodart do kokpitu engeho, ale charouz měl pocit, že by se enge v minardi zahodil, tak vzal teda webbera, tak to mi vysvětluje i vettelovi výsledky u ferrari.
Zase nechápej mě špatně, když jezdec bude dělat chyby, tak svými výsledky sráží tým, ale problém je v tom, že těžko svými schopnostmi dokáže dohnat to, co nedá vůz. Dřív to možné bylo, především proto, že nastavení a případný vývoj vozu mnohem víc záležel na jezdci a jeho zpětné vazbě týmu.Dneska jim počítač řekne, jak je to nastavení nejrychlejší, ozkouší si několik variant v simulátoru a pak to maximálně potvrdí na trati. A poslední kdo si to auto musel takto nechat postavit byl bohužel schumacher...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Dle mého jsi zaujatý proti Hamovi, on je sice nepopulární u některých kvůli politickým názorům (to chápu), a mnozí ho nemají rádi kvůli barvě pleti (no comment), a taky kvůli "brečení" do vysílačky (to dělá určitým způsobem, ale tady ho chápu) .... ale je prostě lepší než většina ostatních co jsou v F1. S Alonsem jel stejně ve své nováčkovské sezoně, byl lepší než podceňovaný Jenson, Kovalainena zajezdil, Rosberga těsně porážel, a Bottase docela drtí. je opravdu jedním z nejlepších v historii F1! I Ham neměl vždy skvělé auto (některé roky s McL), ale pořád byl na skvělé úrovni. Navíc u týmu protěžuješ lepšího pilota, tak to prostě je (a je to logické). A ikdyž byl třeba takový Senna fantastický, tak si vzpomeň na Prosta vedle něj, a pak uvidíš že i "negloroffikovaný" Prost byl skvělý! Vedle Scumiho si dej nejen Sennu, ale i Miku, ale i Alonsa, Kimiho, atd. Naštěstí tedy jsme neměli v F1 jendoho boha který by všechny porážel, ale vždy to bylo o jezdci + káře, atd. Máš pár příběhů kdy statečně vzdoroval skvělý pilot proti lepší technice (např. Alonso 2012, Senna vr dominantní Williamsy, atd.), ale stejně většinou technika vždy zvítězila. Ale stále platí, že nej týmy si mohou vybrat nej piloty.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
a to je špatně. Pokud je omezení, tak má být pro všechny stejné. Nechápej mě špatně, já jsem proti všem těmto restrikcím, pokud chtějí aby F1 byla i soutěží konstruktérů, tak jakékoliv omezení jde proti této soutěži a když už to omezení dají, tak pokud to některý tým nemusí dodržet, tak má obrovskou nesportovní výhodu oproti konkurentům. To musí dojít snad i těm troubům u FIA

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Myslím že nemáš pravdu, v některých sezonách bylo Ferrari s Mercedesem tak blízko, že tam rozhodoval pilot .... a právě rozdíl mezi skvělým Hamem a chybujícím a "nemastným" Sebem byl docela očividný. A souboje Hama a Rosberga byly taky zajímavé a vyrovnané. Hamovi i u McL uteklo pár titulů taky zbytečně, a to kombinací jeho pár chyb (nováček 2007) a hlavně chyby týmu (2007, 2012, atd.). Vidím to tak, že mu pomohla velká dominance Mercedesu, ale i tak Ham mohl mít těch titulů víc .... naopak např. Vettell jich asi nasbíral maximum co mohl, a taky Schumi jich nasbírali dost (např. 1994 je velmi pochybný), ale taky měl Schumi dost vyrovnaných s Mikou, a jednou pomáhal zase Irvinovi .... ikdyž tady se říká, že opravdu ten titul pro Irvina nechtěl, protože ten by ten titul získal pro Ferrari dřív než on.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
No jo, hodně mě to štve. A to McL se i soustředí na nasazování novinek aby to na 2021 vychytal, a to se zároveň ale okrádá a možnosti v této sezoně. Doufám že karma bude fungovat a RP to projede v letošní sezoně a nový Aston Martin si nepolepší ani v sezoně další.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Další rok jsou úplně jiné monoposty a tam logicky nepůjde mít rok starý podvozek. 18 To nesleduješ viď 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Od RP je to celkem logicky krok. Celkem jsem zvědavý, zda zvolí stejně řešení příští rok i McLarenu a Williams, což by bylo maximálně logické, a oběma by to značně usnadnil vývoj vozu a zvýšilo výkonnost.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Bude to těžké když McLaren a Renault nemůže vyvíjet kdežto RP/AM může přebírat vylepšení od Mercedesu, a víme že to vylepšení od Mercedesu je velký skok.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To je pravda ...ale to co dělají dělat dle pravidel dělat mohou.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

83.240.61.XXX
Případné pokoření růžové kopírky v PK nebude pouze vítězství Renaultu a věřím ze i McLarenu, ale hlavně to bude vítězství DNA F1!!!

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.245.XXX
Co? Data ze sezóny 2012 dávali i týmy, ale ty to kompletně ignorujes 11

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nikdo je to nenutí používat, mohou si vyvinout vlastní podvozek...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Kluci v F1 dva roky staré věci standartně moc konkureneceschopné nejsou a vy je nutíte to ty týmy používat. Nečestné a nesportovní.... 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
V pravidlech je ale to, jak to dělá RP a je to povoleno. A dělá to i Alpha Tauri.....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
no hamilton určitě je top pilot, ale asi bych jej neřadil ani mezi top 10 pilotů (vettela už vůbec ne) co v F1 kdy jezdili. Myslím si, že pokud by mercedes nejel jen a pouze na hamiltona, tak to vypadá taky jinak. On není příliš psychicky silný, pokud mu začne týmový kolega stačit. Rosberg ho dokázal rozhodit, neváhal jít do tvrdých soubojů a i když si myslím, že jej mercedes uměle brzdil také, tak dokázal hamiltonovi řádně zatopit. Bottas sice má určitou rychlost, ale on je takový poslušný ňouma, který zkrátka couvne a pořád je určitě raději, když mu mercedes občas milostivě dovolí vyhrát, než by se plácal s williamsem na konci startovního pole a doufal, že aspoň jednou v sezoně odpadne dost pilotů, aby získal alespoň bod. To je zkrátka realita dnešní F1. Podle mě, průměrná kvalita současného pilota F1 je asi nejvyšší co kdy byla v historii F1, ale současně je vliv pilota na absolutní výkon asi nejmenší co kdy v historii byl. Když se podíváš, že senna dokázal bojovat o titul s mansellem, který měl k dispozici podstatně výkonější vůz, ale tenkrát to zkrátka bylo reálné, protože technika selhala častěji a ten pilot zkrátka dal větší procento na misku vah.
A tahat do toho schumachera mi nepřijde úplně fér. Ten udělal s tím svým návratem velkou chybu. Šel do toho spíš s tím, že pomůže ten mercedes vyhrabat ze středu pole. Ono se mu to v podstatě povedlo, jenže to už neseděl v kokpitu. Podle slov brawna to byl schumacher, kdo donutil tým fungovat a nastavit procesy tak, že je to doveslo až k současné dominanci. A že nebyl výsledkově tak efektivní? Pamatuji si závody, kdy hamiltona školil jak malého kluka, ten brečel do vysílačky jako placená plačka a nebyl schopen předjet ikdyž měl vůz víc jak o vteřinu na kolo rychlejší. Když se podíváš na schumachera a jeho největší éru, tak jemu stavěli celé auto přesně dle jeho požadavků, on stanovil novou míru profesionality jezdce. A když se po 3 letech vrátil, tak co on dělal ve své době jako jediný dělali najednou všichni piloti, vozy měli standartizované vyvážení, pneumatiky co on sedřel během jednoho kola a pravidla, že když na to zatačil v kvalifikaci, tak neměl na čem startovat v závodě. V podstatě přišel do jiné serie než ze které odešel. Ralfa varoval, aby nechodil do DTM, že to není nic pro něj, protože tam se musí přizpůsobit jezdec vozu a ne naopak. Ralf neposlechl a neuspěl. Jenže on defacto udělal to samé, když se do F1 vrátil...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Poky

Poky

89.24.40.XXX
Ano u mercedesu to je podvozek 2020. Ale pro RP to je podvozek 2021. I kdyz bych montoval od nekoho podvozek 10 let starej, tak pro me je to porak novej podvozek. Jak ospravedlnis pred ostatnima to, ze oni diky tomu zrychli treba o 0.2 s, a zetony nemusi pouzit a muze je utopit jinde. Takze vylepsuje zadarmo.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to není logické. Pro RP je to podvozek pro rok 2021. Pokud by si ho měli navrhnout sami tak nebudou mít ani to...
Já nemám potřebu jim to zakázat, ale ať potom FIA buď tyto díly vyjme ze žetonového systému všem, nebo ať RP čerpá žetony. Ty žetony nejsou o modelovém roku, ale změně a změna u RP zkrátka proběhne...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Hamíka s někkým srovnávat, především s jeho jízdním stylem sice vypadá hodně bláznivě, ale ač by to v začátcích jeho kariéry nikdo neřekl, ale Hamík je skutečně až nezvykle hodně přizpusobivý.
Jen si vzpomeň jak Hamík začínal. Dravec a trhač gum. To byla jeho pravá parketa. Pak přišly na řadu (řydké) Pirelli a vedle něj jemnostylař a stratég Jenson. V jednom roce vedle Jensona sice zaváhal, ale svůj dravý styl dokázal poměrně lehce změnit z dravosti na jemnocit. Celkem nevídaný to jev, třeba Schumi tohle nedokázal. Pravda předtím v pravý čas kariéru ukončil, ale vrátil se, ale už se zpátky na špičku nikdy nedostal. Nebylo by správné poukazovat pouze na gumy o kterých říkal, že jsou to koláče, ale velký díl na neúspěchu měly i knoflíky na volantu. Ty prostě do jeho slavné éry nepatřily.
No a po Scumim přišel do Merglu Hamík a kromě jediného roku sbírá titul za titulem i když se po kousíčkách pravidla mění. Prostě dar od boha někde přidal a jinde ubral.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
jj to je otázka k diskuzi...co píšeš má logiku. Jsou tam ale jistá ale....a asi se nedobereme úplné spravedlnosti.

Oni nedostanou podvozek roku 2021, ale podvozek roku 2020. To jest v roce 2021 rok starý. Dělají to tak každý rok..... to mne nepřijde zase tak nespravedlivé. Ano je to podvozek Mercedesu,,,,,což je pro osttaní problém....ale jinak je rok starý. Takže je dobré říci že RP nemůže za to, jaký náskok Mercedes má. Myslím že je to logické.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Kaša

Kaša

82.142.123.XXX
Přesně! 01

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama