DISKUZE K ČLÁNKU Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Racing Point pokračuje se svými plány vylepšit svůj letošní monopost o letošní specifikaci zavěšení a převodovky Mercedesu, přestože se to soupeřům ani trochu nezamlouvá. V čem spočívá problém?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 21.10.2020 22:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasovali 4 lidé) 20.10.2020 07:57
Fia uz by to mela zatrhnout. Je to zabijeni staji… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 14:30
RP zase dělá nelegální věc? proč to překvapuje,… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 16:58
hm, jenže pokud RP to zavěšení změní, tak by holt… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Záleží na tom kdo řídí. 18 12 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          To platí u všech, i u Mercedesu. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            No RB když neřídí MAX propadá skoro na úroveň těch tří "odpadlíků" co mají rok skluz ve vývoji. 12

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jo, tož vyvstává otázka. Je Max o tolik lepší, než piloti konkurence, nebo Albon o tolik horší? Nebo něco mezi? A teď babo raď. Tedy Grahame raď. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                86.49.245.XXX
                Max tlačí auto za hranu, to není nic co by F1 naviděla, například 2012 u Alonsa a jeho Ferrari, ale pardon, dle tvé teorie bylo Ferrari stejně rychlé 18

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já vím, psali to na racefans.es. 12
                  Ty aby sis nezahejtoval na téma VxA pod článkem s jakýmkoliv tématem. 20

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    86.49.245.XXX
                    Co? Data ze sezóny 2012 dávali i týmy, ale ty to kompletně ignorujes 11

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Jistě brouku, týmy jsou známé tím, že vystavují svá technická data široké veřejnosti. 12
                      Tak je máš zveřejnit a ne sem házet "vědecký výzkum" nějakýho týpka z recafans. 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Tohle se dá posuzovat z více pohledů.

    Žetony jsou nefungující kravina. Jednou už to tu bylo s motory a všichni viděli jak to nefunguje. Navíc tak nějak nevidím tu velkou krizi, která měla přijít, kvůli které se to zavádělo. 2021 je v podstatě úplně zbytečnej rok. Rozložení sil zůstane stejně nudné jako letos.

    Na druhou stranu pokud už to pravidlo platí, tak by mělo platit na všechny. Osobně jsem proti znevýhodňování takzvaných B týmů. Ta myšlenka je v současné realitě dobrá. Nicméně tady naopak dochází k velkému zvýhodnění a to není fér.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.96.XXX
    Já s tímto dlouhodobě nemám problém... Raději F1, kde budou 3-4 vozy a pak jejich klony, než 3 týmy na čele a pak dlouho dlouho nic...

    Žetony jsou kravina, nevím proč s tím zase někdo přišel... Viděli jsme to u PJ, zase to někdo dokonale využije a ostatní nebudou mít prostor ho dohnat.

    + 1 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      89.24.40.XXX
      Pak ale chces jinou soutez nez F1. Pak chces aby se z F1 stala nascar a podobne serie se stejnymi auty. F1 je o konstrukci ruznych aut ne o jednom aute.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Spíš stačí sledovat vývoj prakticky v jakémkoli odvětví na světě... Na začátku tápání, hledání cesty a postupně optimalizace, optimalizace až dojde téměř ke splynutí... Na začátku je hromada účastníků, ale postupně se vyprofiluje pár světovejch hráčů a zbytek buď paběrkuje nebo zkrachuje...

        Když tady slyším takový kecy jako DNA F1... Dnes to není o tom, aby někdo přišel s revolučním umístěním motoru, vynalezl přítlačná křídla, prozkoumal slepou cestu 6ti kolek, zvažoval zda je lepší těžký 12ti válec vs lehký 8mi válec...

        Dávno jsme za tímhle bodem... Dnes jsou všechny vozy prakticky stejné... Ta rozmanitost, o které píšete, když píšete cosi o konstruktérech, ta dávno prakticky neexistuje... Dnes jsou rozdíly kosmetické a stojí absurdní peníze...

        Jinak nemluvím o jednom autě ale 3-4... Tovární týmy + jejich zákazníci...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.174.58.XXX
          01 Je to smutné, ale je to tak. Dnešní pravidla jsou tak striktní, že si nikdo nemůže udělat disky dle vlastního uvážení.
          Přesto bych navrhl rozdělit F1 na dvě sekce. Konstruktéry s lepším finančním ohodnocením a Copy týmy, které za úplatu tyjou z práce druhých.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        To se mýlíte, Formule 1 se dlouhodobě vyvíjí, v prvních cca. 20 sezónách jezdilo třeba jen 5-6 týmů, a ty největší nasazování 4-6 vozů, v pozdější době mnozí konstrukteri své vozy prodávali soukromníkům, nejznámější jsou March a Lotus. Současná situace je o tom co je lepší, zda nechat všechny tymy odkazané jen na své schopnosti, a s tím bude spojená tragická výkonnost méně schopných týmů, a nebo těm méně schopným umožnit části vozů, nebo celé vozy kupovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Hele ty kravino, když nevíš proč s tím přišli tak je to těžké...aby jsi tady s náma diskutoval a měl na to nějaký názor. Sleduješ to vůbec ? 13

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        Důvod je pokaždé stejný a dopadne to vždy stejně... Zrušením žetonů, takhle svět nefunguje...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Žetony jsou kvůli Covidu ale HLAVNĚ kvůli Mclarenu a už když je nastavily, tak je zrovna zrušily. Pořád nevíš viď.... 13 Hlavně že máš názor. 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            83.240.61.XXX
            Takže o čem je tenhle článek?

            "Jakmile odstartovala letošní sezóna, soupeřům Racing Pointu začalo být jasné, že s vylepšením vozu RP20 o letošní komponenty Mercedesu udělá stáj ze Silverstone další pokrok, stále přitom bude mít na rozdíl od nich potřebné žetony k dobru."

            Covid, Mclaren neberu... Kde jsi vzal, že to zrušili ?

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Co bereš nebo nebereš je mi jedno.....mluvíš neustále z cesty. 11 Napsat o žetonech v této věci že to je kravina je prostě nesmyslné a hloupé.

              Takže, protože Mclaren přechází na motory Mercedes má možnost (čti musí ) předělat zadek včetně zavěšení... a zavěšení se předělávat nesmí. Proto ostatní dostali žetony, aby Mclaren neměl výhodu, že on na autě které je v tomto zamražené pracovat může a oni ne. Aby byli podmínky "vyrovnané". Tak nepiš o těchto žetonech že to je kravina, když to tak není. Děkujeme... 11

              Když něco trvá rok, tak logicky je to zavedeno a protože další rok už tak není, je to zrušené. 12 Další rok už žetony nejsou....

              Tohle jsi napsal : ( ano nevíš )
              Žetony jsou kravina, nevím proč s tím zase někdo přišel... Viděli jsme to u PJ, zase to někdo dokonale využije a ostatní nebudou mít prostor ho dohnat.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                hm, jenže pokud RP to zavěšení změní, tak by holt měl ty žetony čerpat, protože je to jistý posun vpřed (mercedes odzkoušel) a konkurence to musí navrhnout, nemusí to fungovat a musí použít žetony. Je vidět, jak že tam skutečně rozum nevládne...

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama