DISKUZE K ČLÁNKU Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Racing Point pokračuje se svými plány vylepšit svůj letošní monopost o letošní specifikaci zavěšení a převodovky Mercedesu, přestože se to soupeřům ani trochu nezamlouvá. V čem spočívá problém?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 76, poslední 21.10.2020 22:31 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Poky (Hlasovali 4 lidé) 20.10.2020 07:57
Fia uz by to mela zatrhnout. Je to zabijeni staji… »
» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 14:30
RP zase dělá nelegální věc? proč to překvapuje,… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 20.10.2020 16:58
hm, jenže pokud RP to zavěšení změní, tak by holt… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.150.XXX
    Od RP je to celkem logicky krok. Celkem jsem zvědavý, zda zvolí stejně řešení příští rok i McLarenu a Williams, což by bylo maximálně logické, a oběma by to značně usnadnil vývoj vozu a zvýšilo výkonnost.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Další rok jsou úplně jiné monoposty a tam logicky nepůjde mít rok starý podvozek. 18 To nesleduješ viď 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.150.XXX
        V roce 2021 budou úplně jiné monopost? Měl jsem za to, že ty budou až v sezóně 2022, a že v sezóně 2021 se pojede s letošními vozy, s tím že jim bude snížen přítlak. Každopádně díky za uvedení do správného obrazu, je fajn, že sem chodí takový odborník jako ty. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Jo tak ty jsi to myslel takhle.....hmm, tak ještě hůře, tyhle dva týmy od Mercedesu podvozek nekupují. To by letos museli mít starej podvozek Mercedesu z roku 2019. 12 Pak by to šlo....takhle o tom nejde ani uvažovat, ale zasnil jsi ses hezky. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.150.XXX
            Myslel jsem ta tak, jak jsem to napsal, to ty jsi si naběhnul na vlastní vidle. 😁 A řeším stejně jako článek příští rok, což je rok 2021, kdy McLarenu přechází na PU Mercedes a logicky by dávalo smysl koupit kromě motoru i zavěšení a převodovku, což by zjednodušilo a zlevnil integraci nové PU do letošního šasi, plus přineslo lepší vykonnost. A pak je tu Williams, který sice v minulosti kupoval jen motor, a vše ostatní si konstruován, ale teď má nové majitele, od kterých lze očekávat, že zvolí levnější a úspěšnější strategii, a půjdou podobnou cestou jako RP. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    83.240.61.XXX
    Případné pokoření růžové kopírky v PK nebude pouze vítězství Renaultu a věřím ze i McLarenu, ale hlavně to bude vítězství DNA F1!!!

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Bude to těžké když McLaren a Renault nemůže vyvíjet kdežto RP/AM může přebírat vylepšení od Mercedesu, a víme že to vylepšení od Mercedesu je velký skok.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No jo, hodně mě to štve. A to McL se i soustředí na nasazování novinek aby to na 2021 vychytal, a to se zároveň ale okrádá a možnosti v této sezoně. Doufám že karma bude fungovat a RP to projede v letošní sezoně a nový Aston Martin si nepolepší ani v sezoně další.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Neurotic

          Neurotic

          45.159.116.XXX
          Aston Martin ještě neohlásil ani jednoho pilota a přitom má obě sedačky obsazené takže bych se nebál, že budou někoho ohrožovat. Počkat toho ohrožování bych se vlastně bál, ale z jiného důvodu než, že by byli nejrychlejší 18

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            No podle toho jak "dědí" díly po Mercedesu tak se obávám že budou ještě silnější další rok než jsou tuto sezonu. A ještě k tomu když využijí data od medvědů a ještě si poleší káru těma vývojovýma žetonama .... 02

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    Při schvalování pravidel si všichni myslí, že zrovna oni budou nejlepší a tak jim zmrazení vyhovuje. Jakmile zjistí realitu tak chtějí pravidla měnit. Možná by bylo nejlepší nějaká pravidla vůbec nezavádět.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Místo zmražení vývoje je lepší unifikace... Sleduje někdo vývoj převodovky v F1 ?? Nesleduje ? Fajn, tak ať mají všichni stejnou atd. atd. Klidně bych standardizoval i volanty... Ať si na to dá každý svoje logo, ale ať mají všichni stejné ovládací schéma a je transparentní co se čím dělá...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Já bych jim navrhnul ať jezděj všichni stejně rychle. 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Díky za info o žetonech... Tak či tak je to kravina, protože vychází ze zmražení vývoje, ale nevěděl jsem, že je to jak říkáš, proto díky za info...

          Krom toho, že tě dnes vyloženě irituji... Já nechci unifikovaný vůz F1... Ani nechci všechny srovnat na jednu čáru... Proto nemá smysl mi sem psát nesmysly, které tohle předpokládají... Já jen přemýšlím kam se pohnout dál... Současná F1 je přeregulovaná, to co tu píšu není v kontextu dnešních pravidel nic skandálního...

          Obecně mi přijde jako nebetyčná kravina zmražení čehokoli... Buď máme konstruktérskou soutěž a těží z ní ten nejlepší nebo ji nemáme a měli by na tom být v dané oblasti všichni stejně... Zamrazit pohonné jednotky ve chvíli, kdy nejsou na stejné úrovni je nesmysl, protože pak z toho budou jedni těžit, druzí tratit a nikdo s tím nebude moc nic udělat... Z toho vychází můj koment...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            V klidu....každej ví, že vývojové tempo mají všichni nějaké, takže dohnat jednoduše nelze, takže když kratkodobě zmrazíš a teď je to na rok , tak se ušetří peníze, které by se jinak utratily zbytečně a mezera by byla stejná. Proti tomu fakt nic..... uvědom si, že letos bylo , je a ještě bude finančně zásadně jinak. Šetřit se musí.... dlohodobě to nepolatí, to je jasné.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    RP zase dělá nelegální věc? proč to překvapuje, prostě se měli DQ ze sezony

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    No největší problém je, že na Mercedes všichni ztrácí rok vývoje,,,,,,kdyby to tak nebylo, nic se neřeší. ( krom RB)

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama