DISKUZE K ČLÁNKU Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí
Racing Point pokračuje se svými plány vylepšit svůj letošní monopost o letošní specifikaci zavěšení a převodovky Mercedesu, přestože se to soupeřům ani trochu nezamlouvá. V čem spočívá problém?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Racing Point obhajuje přechod na letošní zavěšení Mercedesu. Žetony nečerpá, soupeři se zlobí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
08:34 21.10.2020 176.74.150.XXXOd RP je to celkem logicky krok. Celkem jsem zvědavý, zda zvolí stejně řešení příští rok i McLarenu a Williams, což by bylo maximálně logické, a oběma by to značně usnadnil vývoj vozu a zvýšilo výkonnost.-
-
airwar1939
17:57 21.10.2020 176.74.150.XXXV roce 2021 budou úplně jiné monopost? Měl jsem za to, že ty budou až v sezóně 2022, a že v sezóně 2021 se pojede s letošními vozy, s tím že jim bude snížen přítlak. Každopádně díky za uvedení do správného obrazu, je fajn, že sem chodí takový odborník jako ty.-
-
airwar1939
22:31 21.10.2020 176.74.150.XXXMyslel jsem ta tak, jak jsem to napsal, to ty jsi si naběhnul na vlastní vidle. 😁 A řeším stejně jako článek příští rok, což je rok 2021, kdy McLarenu přechází na PU Mercedes a logicky by dávalo smysl koupit kromě motoru i zavěšení a převodovku, což by zjednodušilo a zlevnil integraci nové PU do letošního šasi, plus přineslo lepší vykonnost. A pak je tu Williams, který sice v minulosti kupoval jen motor, a vše ostatní si konstruován, ale teď má nové majitele, od kterých lze očekávat, že zvolí levnější a úspěšnější strategii, a půjdou podobnou cestou jako RP.
-
-
-
-
-
-
-
Kaša
08:47 21.10.2020 82.142.123.XXXNo jo, hodně mě to štve. A to McL se i soustředí na nasazování novinek aby to na 2021 vychytal, a to se zároveň ale okrádá a možnosti v této sezoně. Doufám že karma bude fungovat a RP to projede v letošní sezoně a nový Aston Martin si nepolepší ani v sezoně další. -
-
-
-
-
Fanda.LH
15:25 20.10.2020 83.240.61.XXXMísto zmražení vývoje je lepší unifikace... Sleduje někdo vývoj převodovky v F1 ?? Nesleduje ? Fajn, tak ať mají všichni stejnou atd. atd. Klidně bych standardizoval i volanty... Ať si na to dá každý svoje logo, ale ať mají všichni stejné ovládací schéma a je transparentní co se čím dělá...-
-
Fanda.LH
15:55 20.10.2020 83.240.61.XXXDíky za info o žetonech... Tak či tak je to kravina, protože vychází ze zmražení vývoje, ale nevěděl jsem, že je to jak říkáš, proto díky za info...
Krom toho, že tě dnes vyloženě irituji... Já nechci unifikovaný vůz F1... Ani nechci všechny srovnat na jednu čáru... Proto nemá smysl mi sem psát nesmysly, které tohle předpokládají... Já jen přemýšlím kam se pohnout dál... Současná F1 je přeregulovaná, to co tu píšu není v kontextu dnešních pravidel nic skandálního...
Obecně mi přijde jako nebetyčná kravina zmražení čehokoli... Buď máme konstruktérskou soutěž a těží z ní ten nejlepší nebo ji nemáme a měli by na tom být v dané oblasti všichni stejně... Zamrazit pohonné jednotky ve chvíli, kdy nejsou na stejné úrovni je nesmysl, protože pak z toho budou jedni těžit, druzí tratit a nikdo s tím nebude moc nic udělat... Z toho vychází můj koment...-
GRAHAM
16:42 20.10.2020 109.81.213.XXXV klidu....každej ví, že vývojové tempo mají všichni nějaké, takže dohnat jednoduše nelze, takže když kratkodobě zmrazíš a teď je to na rok , tak se ušetří peníze, které by se jinak utratily zbytečně a mezera by byla stejná. Proti tomu fakt nic..... uvědom si, že letos bylo , je a ještě bude finančně zásadně jinak. Šetřit se musí.... dlohodobě to nepolatí, to je jasné.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek