DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko potvrdil, že by nejraději převzali motorovou divizi Hondy poté, co japonská automobilka ohlásila odchod z Formule 1 po skončení sezóny 2021. Pohonnou jednotku by si pak vyvíjeli ve vlastní režii, čímž by si udrželi status továrního týmu s možností ji přizpůsobovat podle svého šasi.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes až na 2. místě - Red Bull chce převzít projekt Hondy. Klade si však podmínky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 63, poslední 19.10.2020 13:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 16.10.2020 11:01
Čtu že Russell to dost možná nemá po změně… »
» jiras (Hlasovali 2 lidé) 17.10.2020 09:12
Co ty hybridy F1 vlastně přinesly? Největší… »
» Kaša (Hlasoval 1 člověk) 16.10.2020 09:06
Nemusím moc RB a Honda byla strašně marná na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

85.239.64.XXX
je to tak 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
Je v tom samozřejmě jistá míra nadsázky... Ale sám jsem začínající sběratel... A když si porovnáš vozy, kam se posunuli každých 5-10 let, tak to je pokaždé úplně jiná písnička...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.61.XXX
F1 žádné vlastní DNA nemá... Stačí se podívat do historie, co 5 let tak úplně jiný stroj...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Letošní sezóna potvrzuje, že nějaké závodní DNA tam zůstalo. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Ještě chvíli, a Formule1 úplně ztratí vlastní DNA závodního monopostu 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Kdyby se jednalo o pár deka, tak si toho nikdo ani nevšimne, ale v tomto případě se jedná o stovky kil. 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Neustále se zvýšující hmotnost monopostů je taky na nic 02. Jako by vlastní závodění hlavně atraktivní pro Fandy F1 bylo až na posledním místě, protože nejdůležitější jsou: prachy, potom prachy a nakonec zase prachy 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A bude ještě hůř, když FIA schválila vozy které produkují momentálně zakázaný ground efekt. 20

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Jedině jednoduchá burácející atmosféra a celkový mechanický grip, s co největším omezením aero přítlaku na úkor mechanického. Jinak to bude neustále slepá ulička F1 bez koulí 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
to je jasný a v tomhle se jim ani nedivím. při vědomí jak se s tím potýkali zkušení motoráři, je tohle velmi racionální přístup. ale jak píšu - zmrazení nikdy v minulosti nebylo stoprocentní a nějaký, alespoň základní, vývoj tam určitě bude. je jasné, že ostatní ( hlavně Ferko ) budou proti. Mercedes je v pohodě, kdyby se zmrazilo, třeba i teď, tak si uchovají náskok, který nyní mají a pohoda. Rencek a hlavně Ferko by museli pořádně máknout, aby v příštím roce posunuli motor co nejvíc a když se na konci 2021 zmrazí, tak aby byli konkurenceschopní. ale to dnes neumí nikdo říct, jak na tom za rok budou a RB potřebuje na převzetí motorárny Hondy taky nějaký čas.
jsem docela zvědav, jak se to vyvine.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
já vidím poušť... 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To nebylo myšleno vážně 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
RB skonči u Renaultu. Teď pojede chvilku ten jejich vědeckofantastický film a opět tisíce článků kde v nadpisu bude Redbull, reklama zdarma a vyřešeno. 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, to co do toho vrazili je už pryč. To se nevrátí. Ale asi sami dobře vědí, kolik je stojí další vývoj. Ten nekončí. Ostatní pořád vyvíjí a zlepšují se. A to stojí další balík. Já čísla fakt neznám, ale mám tušení, že to co platí RB bude zanedbatelná položka v tom, co do F1 sypou. A prostě už sypat nechtějí. Být druhý nemá velký marketingový efekt a na to, že by RB získal titul to moc nevypadá letos, ani příští rok. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
A taky o hodně zvýšenou váhu dříve lehkých a obratných formulí.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jiras

jiras

188.75.128.XXX
Co ty hybridy F1 vlastně přinesly? Největší dominanci jednoho týmu v historii. Ztrátu zvuku, hlavně první rok. Ještě vyšší náklady. Přepínání módů s radami od inženýrů jak v počítačové hře. Pocit ekologičnosti, což je u ježdění formulí dokola, ničení x sad pneumatik za 500 km během víkendu a létání tisíců lidí po celém světě dobré pokrytectví. Nikdo noví do toho nepůjde a současní výrobci se jich nevzdají, protože je v tom nesmysl prachů.

R5 1.5l + klasické turbo + elektrické turbo + restriktor. To by dal třeba i Cosworth nebo Ilien.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Finále zlaté éry F1 - Villeneuve, Jones a Laffite na stupních vítězů v Rakousku 1979

Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky

Rozbitý vůz Sergia Peréze po srážce s vozy Haas v závodě v Monaku

FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství

Lewis Hamilton s Mercedesem

Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod

Inženýr Andrea Stella hovoří o událostech v Monaku

Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?

Esteban Ocon se v Monaku moc nepředvedl

"Vyvodíme z toho důsledky," varuje Ocona naštvaný šéf Alpine

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Pierre Gasly si po závodě pustil pusu na špacír

Po závodě jako běsnící tygr, v prohlášení už beránek - Gasly se obul do svého kolegy

Max Verstappen a Sergio Pérez určitě neměli v Monacu důvod k úsměvým (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě - Přešťastný Pérez, Alpine žehlí malér a vinu za kolizi svádí jeden na druhého

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo Top 5

  • Pátek

    • 1. Trénink (19:30 - 20:30)
    • 2. Trénink (23:00 - 00:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:00)
  • Neděle

    • Závod (20:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama