DISKUZE K ČLÁNKU "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost

Šéf Renaultu nemá radost z odchodu Hondy z Formule 1. Podle něj jde o vážnou událost, kvůli níž je zapotřebí urychlit plánované změny v pravidlech pro pohonné jednotky, k nimž mělo dojít po sezóně 2025.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 09.10.2020 07:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2020 11:40
Hybridy lákají automobilky, ale ten typ co je v… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2020 11:56
Honda si to dovolit nemohla, přiznala, že tuhle… »
» Senor (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2020 12:14
Radsi napis u toho Mercedesu, kolik to bude stat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.247.XXX
    To jsem tedy zvedav, jak se nove motorarny pohrnou a narvou ty nesmyslne stovky milionu az jednotky miliard eur do vyvoje motoru, ktery chce zapadni svet zakazat. 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Jinak Mercedes bude zase hodně navyšovat výkon motoru. Výkon kvalifikační režimu se přesune do závodního rezimu. Ty kluci jsou nutno uznat neskutečný. Mclaren přestupuje právě včas. Dáme příští rok Redbull s Hondou ? 12 Kruh by se uzavřel 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      doufám, že ano. továrnu asi McL těžko dá, ale druhej flek je v tomhle případě vlastně vítězství 03 takže letošním vítězem se stává....... 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tak Mclaren má upgrade přední křídlo a novou podlahu..
    Tak to jsem zvědav. Stejně se to ale asi bude dlouhodobě ladit. 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Neuvěřitelné jak dlouho automobilkám trvalo než přiznaly, že tyhle kyseliny jsou k ničemu. Pouze likvidují motosport.
    Vždyť tyhle potvorstva nemají pro sport ani pro běžný život ani jediný klad. Jsou těžké, drahé, složité a pro běžné využití nepoužítelné.
    Moc děkuji Hondo, že jsi zodpovědným otevřela oči. 01

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Já myslím že Honda za těch 6 let otevřela oči kdekomu. 18

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        To Ferrari taky. Jenže zatímco se Honda zlepšovala tak, že se dostala na úroveň státní firmy Renault, tak Ferrari pod záminkámi vylepšených paliv pouze podvádělo a když vše prasklo, tak je rázem na úrovní tři roky staré Hondy.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.168.XXX
          Kdyby měla Honda tři roky zpátky motor co má letos Ferrari, tak Japonci od rána do večera oslavují 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            V 2018 už na tom byla Honda poměrně slušně a hlavně se rychle zlepšovala, což se o letošním Ferrari říci nedá.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Za poslední rok a půl utratila Honda za motor prý 500 mil dolarů. To jsou strašně peníze.
              Ferdo jak se může Ferrari motor zlepšovat když je vývoj zakazán. Bože můj... 12 To je zas zbytečná diskuze. Jablka a hrušky. A rozhodně výkonem Ferrari nespadlo do roku 2018. Ferrari ztrácí 50 -60 koní...na Mercedes. Na Hondu a Renault jen cca 30 koní. A nejsem si jist jestli je to v race módu. Renault navyšoval vykon 2019 o 50 kW.....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.168.XXX
    Tahle generace motorů dokázala to, že máme od jejího začátku neporazitelného dominátora, neuvěřitelně rozevřené nůžky mezi špičkou a středem pole a na oobzoru nikoho nového kdo by do toho chtěl jít. Skvêlá práce.
    Možná by stálo za to místo sešněrovaných pravidel motorů je úplně uvolnit. Ať si každý postaví co chce. Vodík, elektřina, jaderná fůze, nebo třeba šestnáctiválcový osmilitrový spalovák. Viděli bychom souboj různých technologií. A Honda by se nemohla vymlouvat že zdrhla protože chce elektřinu 13

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jaro J.

    Jaro J.

    78.98.155.XXX
    Jedina zachrana pre F1 by bola, ak by F1 presla na novu technologiu pohonu, ktora je zaujimava pre vyrobcov.. Marc Priesley napr za taku povazuje vodik...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.245.XXX
    Hybridy lákají automobilky, ale ten typ co je v F1 stojí obrovské peníze pro výrobu a vývoj, ano Mercedes si to může dovolit, aliance Renault-Nissan-Infinty také, Honda už očividně nemohla a Ferrari nemá potřebu zmiňovat. Jenže je potřeba být realista, současné automobilky šetří na elektro protože jsou do toho nuceni a některé nezvládají ani tento vývoj, proto například BMW podepsalo smlouvu se Mercedesem o pomoci s vývojem hybridů i elektra, prostě do F1 i přes změnu motorů nevstoupí další dodavatel motorů, jediný kdo by mohl je Toyota s Porschem a to by muselo zůstat u hybridů

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      89.111.66.XXX
      Ale dovolit si to muze i Honda, ale ma to smysl v tom utopit prachy? Honda jajo prvni rika, ze nema. Mercedes vcera oznamil razantni setreni. Covid a EU s narizenimi udelaji automobilkám caru pres rozpocet, takze si pockejme rok, maximalne dva a uvidime. Protoze ty finanční dopady budou na vyrobce velke

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.245.XXX
        Honda si to dovolit nemohla, přiznala, že tuhle techologii prostě silně podcenila a co víc, tak ještě sypala prachy do McL a pak RB a najednou zjistili, že to nebyl dobrý tah, jako 2000-2008, celkově japonci prostě finanční stránku nezvládají a je to vidět na té kultuře, například Toyota nemá žádné problémy s prodejností, přesto finančně nějak neexceluje a to není o Covidu, takže tak. Mimochodem s tím Mercedesem nemáš ani tak pravdu, Mercedes oznámil, že nebude dále vyrávět přes styl Push (na zásobu) a tlačení zákazníků na nákup vozů, ale přechází na pull (tedy ne do zásoby a na poptávku od zákazníků) ve výsledku to znamená, že nebudou vyrávět tolik a za každou cenu a tím co z toho ušetří půjde na elektro a hybrid typu z F1 do dalšího vývoje pro možnost nasadit je do běžných vozů (s čím už pracuje, ale zatím pro sportovní vozy jako Ferrari)

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          89.111.66.XXX
          Radsi napis u toho Mercedesu, kolik to bude stat lidi flek. Odhaduji nejakou tisicku a uz nejaka oznameni letos probehla i jina. Situave na bojisti se meni rychle. Hybridy z F1 jsou bezne zvladnuta technologie, stara kolik 20 let? Tedy bez MGU-H. I ty rekuperacni veci. Tady se oak utapi prachy jen v F1 a do automobilovejo prumyslu to nema přínos.
          Co podcenila? Nadadili 50%lidi, kteri byly novacky v F1 a zacali budovat tym, kdyz uz ostatni zpetne davno tym meli a davno vyvijeli. Naskocila do rozjeteho vlaku a za par let jsou tam, nekomu to trva dele a je na tom cca stejne nebo hure. Proste byli mimo.
          Ze to nebyl idealni tah je videt dnes, nikam to v F1 nespeje, zmrazovani, preslapovani. Vyvijet neco co nemuzes nasafit, zkouset je k nicemu, kor kdyz automobilovej svet pujde jinudy. Proto nikdo nevztupuje, nema to zadny smysl. Jediny komu to vyhovuje je Mercedes, protoze si diky temto praviflum mozna udrzi prvni flek celou tuzo hybridní eru do dalsi zmeny.
          Jaky ma Honda problemy, co finančně nezvlada oproti Toyote? Na to kolik prodaji si Honda vyskakuje vice. Toyota to vyhodnotila hned v pocatku ze tato cesta F1 je nesmysl, proto ani neuvazuje o vstupu. Honda ma zavodnickeho ducha, ale penize jsou dulezite.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama