DISKUZE K ČLÁNKU "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost
Šéf Renaultu nemá radost z odchodu Hondy z Formule 1. Podle něj jde o vážnou událost, kvůli níž je zapotřebí urychlit plánované změny v pravidlech pro pohonné jednotky, k nimž mělo dojít po sezóně 2025.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr Hloušek
11:26 08.10.2020 185.14.233.XXXmá pravdu předsedo, a vyhlídky na zlepšení situace mizerné, F1 se dostala tam kam se dostat neměla-
Senor
12:02 08.10.2020 89.111.66.XXXUrychlí to zmeny. Je treba to prizivit a tak to dela dobre. Nakonec je otazka jak to dopadne. Honda ma ocividne dobré vztahy s RB a tak jim "nabizi" motor dale k vývoji. Takze aby to nakonec nebylo RB-Mugen Honda, mozna RB- Cosworth. Oznamenym odchod zatlacili hodne na zmeny, tak se uvidi. Uvidime co auta 22, jestli to taky nezazdi
-
-
airwar1939
09:38 08.10.2020 176.74.150.XXXV současné době i při radikálním zjednodušení pohonných jednotek do F1 žádná automobilka stejně nevstoupí, a ty co tam jsou spíše odejdou. Myslím že nás čeká posledních pár sezon F1 se spalovacím motorem.-
Fanda.LH
11:34 08.10.2020 85.162.8.XXXJá věřím, že by i přišly... Problém je v tom, že do těch současných bylo nainvestováno příliš peněz, takže se jich současné automobilky nechtějí hned tak zbavit... A pro nové zájemce reprezentují tyto motory technologie, které se neujaly v praxi...
Tady by opravdu pomohlo přejít na elektřinu / vodík...-
-
Senor
11:50 08.10.2020 89.111.66.XXXTady je problem, ze nikdo nevi kam prumysl pujde, tzn. kam smerovat F1. Ted se to nepovedlo s hybridy. Co baterky budou ta spravna cesta? Pochybuji, protoze dopad do elektra infrastruktury jsou zatim brutalni. Vodik? Mozna. Ale vyvoj stoji prachy, tak proc je ted cpat do F1 a Covid tomu nepomohl take. -
airwar1939
15:00 08.10.2020 176.74.150.XXXŽe by přišli nevěřím, velký útěk automobilek a výrobců motorů z F1 pamatuji z let 2006-2008, a tehdy pro něj byly výrazně méně racionální důvody než nyní.
-
-
-
Senor
11:56 08.10.2020 89.111.66.XXXJakmile se ukaze vodikovy palivovy clanek, jako ideál nahrady spalovaku je po hybridu a osobne pocitam ze se to ukaze. Tankovat pujde celkem v pohode, rychle a provoz je rovnez ekologicky. Hybridy dnes ano, ale F1 by mela byt o 10 let v predu, aby se to vyrobcum vyplatilo vyvijet. Honda casto v prezentacich u prodejcu prezentuje motory, ktere prijdou za 4, 5 let, maji je hotovy jen cekaji az prijde ta spravna doba je nabizet. Proto dnes F1 ztraci ten vyvojovy potencial, kde by si vyrobci mohli vyvijet, testovat nove technologie, ktere budou moci pristich letech nasadit. Tady i tento stavajici hybrid v teto koncepci bez MGU-H je pozadu.-
Miroslav D.
01:34 09.10.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
airwar1939
14:57 08.10.2020 176.74.150.XXXJá osobně také upřednostňuji hybridní technologii, přesněji plug-in-hybrid, to mě příjde jako racionální cesta, na každodenní jezdění do práce stačí akumulátor a na cesty dovolenou spalovací motor, který mě neomezuje.
-
-
-
Situs
09:25 08.10.2020 88.102.38.XXXCo dodat, je to nezvládnuté pomalu ze všech stran. Jedním slovem propadák, při tom samotná technologie možná je kus skvostu, takhle je to ale k ničemu. Přehodnotit co nejdříve, mít zmražený kus skvostu který stejně nikoho dalšího nenaláká protože finančně je to mimo je pro F1 tikajícím hrobem. -
GRAHAM
09:11 08.10.2020 109.81.213.XXXCA kuje železo, dokud je žhavé.....Honda mu umožnila proslov, který už se stejně vede, jen se málo dělá(lo). Ono je to těžké, motory vývoj (soutěž) potřebují, zmražení je o ničem. Ale musí tam být nějaká maximální cenovka na rok....jinak je to cenové peklo.
Honda odešla i proto, že věděla že už Mercedes nedožene a ona chtěla mít ten nejlepší motor. V zásadě dodnes se jim nepodařilo mít slušnou spolehlivost. To jim taky vadí.....mít reklamu, jakou si defacto udělali, je celé špatně. A nejen oni....to samé Ferrari, Renault. Mercedes se potajnu směje, až se za břicho popadá.
Na AMUS o tom pár článků je.....a je zajimavé že se tam dost často uvádí Renault, jako druhý nejlepší motor. Holt nejenom spalovací motor rozhoduje....
Ono je vlastně tak, že motor Renaultu verze A měl chybu na klice....ale už verze B byla spolehlivá a verze C také. Letos defacto žadné problémy....stabilizovaný, konkurenece schopný motor.
Honda motor na rok 2021 vylepší, tak snad se to zase smrskne, ta výhoda Mercedesu. Zdá se mi ale že meziročně si pořad ten Mercedes těch 30 koní výhoidy udržuje.....a letos je prý s ERS "jinde". Tak uvidíme....-
Senor
11:42 08.10.2020 89.111.66.XXXCA z toho radost ma a ne ze ne. Hodi se mu to, ubyl mu velky konkurent a letos se jen diky spolehlivisti muze mluvit o Renaultu jako o druhem motoru. Jak rikas, Renault stale ztraci a nestahuje investice rostou. Pritom bude zmrazeni, coz Renaultu nemuze vyhovovat a proto diky Honde muzou tlacit na drivejsi zmenu motoru. Odchod Hondy je pro to pro ne velmi vyhodny.
To ze Honda nedozene Mercedes je jen tva spekulace, dotahujou, ale je to otazka casu a penez. Vykonove dle tveho clanku jsou 5-10 nebo 20-30 koni pozadu. Ale je obecne zname, ze v zavode jsou Merglu nejblize z ostatnich motoraru a to za ty roky neco rika, takze ze je nedozenou je zatim prani vsech neprejicich.
Pro pristi rok vylepsi motor kazdy. Je povolena i jedna aktualizace v roce, takze Honda uz rika, ze pristi rok pojedou s motorem 2022, pocitam v druhe puli roku jako aktualiaci.
Honda loni netrpela na spolehlivost oproti Renaultu, takze tvrdit, ze nemeli dosud slusnou spolehlivost adi uplne nesefi. Hona letos jeden problem na zacatku roku a ted Max drobny elektro. Jsou naprosto v pohode, akorat je to u Maxe videt. Renault letos prvni rok, kdy je bez zasadnich konstrukcnich problemu. Jinak kazdorocne s velkymi problemy. Neni konec roku, pockejme a uvidime jaka bude situace na konci roku-
GRAHAM
14:56 08.10.2020 109.81.213.XXXJenže zapoměl jsi napsat že ještě ale Hondě chybí v určitým stádiu třeba i 150 kW.....ERS.
Honda nebyla nejblíže, Renault by kvcada módu silnější a loňský rok byl vždycky silnější,( Krom tlumení specifikace A)
Myslím že Mercedes nedožene nikdo......Renault je loni dohnal, jenže oni rok připravovali novej motor a nakopli to neskutečně. Na 5-10 koní by zcela určitě zapoměl.....a věz že Mercedes ještě pořad nejede naplno.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek