DISKUZE K ČLÁNKU "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost

Šéf Renaultu nemá radost z odchodu Hondy z Formule 1. Podle něj jde o vážnou událost, kvůli níž je zapotřebí urychlit plánované změny v pravidlech pro pohonné jednotky, k nimž mělo dojít po sezóně 2025.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 09.10.2020 07:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2020 11:40
Hybridy lákají automobilky, ale ten typ co je v… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2020 11:56
Honda si to dovolit nemohla, přiznala, že tuhle… »
» Senor (Hlasovali 2 lidé) 08.10.2020 12:14
Radsi napis u toho Mercedesu, kolik to bude stat… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

tom11

tom11

77.48.94.XXX
doufám, že ano. továrnu asi McL těžko dá, ale druhej flek je v tomhle případě vlastně vítězství 03 takže letošním vítězem se stává....... 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

86.49.247.XXX
To jsem tedy zvedav, jak se nove motorarny pohrnou a narvou ty nesmyslne stovky milionu az jednotky miliard eur do vyvoje motoru, ktery chce zapadni svet zakazat. 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jinak Mercedes bude zase hodně navyšovat výkon motoru. Výkon kvalifikační režimu se přesune do závodního rezimu. Ty kluci jsou nutno uznat neskutečný. Mclaren přestupuje právě včas. Dáme příští rok Redbull s Hondou ? 12 Kruh by se uzavřel 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Samozřejmě. Skutečnou sumu se stejně nikdy nedozvíme.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Píšou to různé zdroje....ve finále je to jedno

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Jenže Ferrari stagnuje ve všem. Od motoru až po aero a nejspíše i mechaniku.
Honda prý celkově vrazila do motoru miliardu včetně továren, takže těm 500 milionů dolsů za rok a půl moc nevěřím.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tak Mclaren má upgrade přední křídlo a novou podlahu..
Tak to jsem zvědav. Stejně se to ale asi bude dlouhodobě ladit. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Za poslední rok a půl utratila Honda za motor prý 500 mil dolarů. To jsou strašně peníze.
Ferdo jak se může Ferrari motor zlepšovat když je vývoj zakazán. Bože můj... 12 To je zas zbytečná diskuze. Jablka a hrušky. A rozhodně výkonem Ferrari nespadlo do roku 2018. Ferrari ztrácí 50 -60 koní...na Mercedes. Na Hondu a Renault jen cca 30 koní. A nejsem si jist jestli je to v race módu. Renault navyšoval vykon 2019 o 50 kW.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V 2018 už na tom byla Honda poměrně slušně a hlavně se rychle zlepšovala, což se o letošním Ferrari říci nedá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.168.XXX
Kdyby měla Honda tři roky zpátky motor co má letos Ferrari, tak Japonci od rána do večera oslavují 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Podívej se kolik je automobilek ve Formuli E a F1... Vždyť je to do očí bijící o co mají automobilky zájem...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Důvody byly stejné... Přišla krize a spalovací motory byly čím dál více out...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Vývoj stojí prachy a proto je dobré ho spojit s nějakou soutěží, kde se část nákladu vrací a přináší to plusové body v marketingu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
To nesouhlasím, elektromobily skutečně jezdí a jsou na vzestupu... Hybridní motory po vzoru F1 nejezdí nikde... V tom je ten rozdíl... Technologie současné F1 je automobilkám k ničemu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To Ferrari taky. Jenže zatímco se Honda zlepšovala tak, že se dostala na úroveň státní firmy Renault, tak Ferrari pod záminkámi vylepšených paliv pouze podvádělo a když vše prasklo, tak je rázem na úrovní tři roky staré Hondy.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Já myslím že Honda za těch 6 let otevřela oči kdekomu. 18

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Neuvěřitelné jak dlouho automobilkám trvalo než přiznaly, že tyhle kyseliny jsou k ničemu. Pouze likvidují motosport.
Vždyť tyhle potvorstva nemají pro sport ani pro běžný život ani jediný klad. Jsou těžké, drahé, složité a pro běžné využití nepoužítelné.
Moc děkuji Hondo, že jsi zodpovědným otevřela oči. 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.150.XXX
Že by přišli nevěřím, velký útěk automobilek a výrobců motorů z F1 pamatuji z let 2006-2008, a tehdy pro něj byly výrazně méně racionální důvody než nyní.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama