DISKUZE K ČLÁNKU "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost
Šéf Renaultu nemá radost z odchodu Hondy z Formule 1. Podle něj jde o vážnou událost, kvůli níž je zapotřebí urychlit plánované změny v pravidlech pro pohonné jednotky, k nimž mělo dojít po sezóně 2025.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Selhali jsme." Renault chce uspíšit změnu motorů v F1, z odchodu Hondy nemá žádnou radost
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Ferda
15:24 08.10.2020 46.47.176.XXXNeuvěřitelné jak dlouho automobilkám trvalo než přiznaly, že tyhle kyseliny jsou k ničemu. Pouze likvidují motosport.
Vždyť tyhle potvorstva nemají pro sport ani pro běžný život ani jediný klad. Jsou těžké, drahé, složité a pro běžné využití nepoužítelné.
Moc děkuji Hondo, že jsi zodpovědným otevřela oči.-
-
-
Mansell_fan
19:06 08.10.2020 37.188.168.XXXKdyby měla Honda tři roky zpátky motor co má letos Ferrari, tak Japonci od rána do večera oslavují-
-
GRAHAM
21:53 08.10.2020 109.81.213.XXXZa poslední rok a půl utratila Honda za motor prý 500 mil dolarů. To jsou strašně peníze.
Ferdo jak se může Ferrari motor zlepšovat když je vývoj zakazán. Bože můj... To je zas zbytečná diskuze. Jablka a hrušky. A rozhodně výkonem Ferrari nespadlo do roku 2018. Ferrari ztrácí 50 -60 koní...na Mercedes. Na Hondu a Renault jen cca 30 koní. A nejsem si jist jestli je to v race módu. Renault navyšoval vykon 2019 o 50 kW.....-
-
-
Miroslav D.
01:35 09.10.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
Mansell_fan
13:22 08.10.2020 37.188.168.XXXTahle generace motorů dokázala to, že máme od jejího začátku neporazitelného dominátora, neuvěřitelně rozevřené nůžky mezi špičkou a středem pole a na oobzoru nikoho nového kdo by do toho chtěl jít. Skvêlá práce.
Možná by stálo za to místo sešněrovaných pravidel motorů je úplně uvolnit. Ať si každý postaví co chce. Vodík, elektřina, jaderná fůze, nebo třeba šestnáctiválcový osmilitrový spalovák. Viděli bychom souboj různých technologií. A Honda by se nemohla vymlouvat že zdrhla protože chce elektřinu -
HellHogr
11:40 08.10.2020 86.49.245.XXXHybridy lákají automobilky, ale ten typ co je v F1 stojí obrovské peníze pro výrobu a vývoj, ano Mercedes si to může dovolit, aliance Renault-Nissan-Infinty také, Honda už očividně nemohla a Ferrari nemá potřebu zmiňovat. Jenže je potřeba být realista, současné automobilky šetří na elektro protože jsou do toho nuceni a některé nezvládají ani tento vývoj, proto například BMW podepsalo smlouvu se Mercedesem o pomoci s vývojem hybridů i elektra, prostě do F1 i přes změnu motorů nevstoupí další dodavatel motorů, jediný kdo by mohl je Toyota s Porschem a to by muselo zůstat u hybridů-
Senor
11:45 08.10.2020 89.111.66.XXXAle dovolit si to muze i Honda, ale ma to smysl v tom utopit prachy? Honda jajo prvni rika, ze nema. Mercedes vcera oznamil razantni setreni. Covid a EU s narizenimi udelaji automobilkám caru pres rozpocet, takze si pockejme rok, maximalne dva a uvidime. Protoze ty finanční dopady budou na vyrobce velke-
HellHogr
11:56 08.10.2020 86.49.245.XXXHonda si to dovolit nemohla, přiznala, že tuhle techologii prostě silně podcenila a co víc, tak ještě sypala prachy do McL a pak RB a najednou zjistili, že to nebyl dobrý tah, jako 2000-2008, celkově japonci prostě finanční stránku nezvládají a je to vidět na té kultuře, například Toyota nemá žádné problémy s prodejností, přesto finančně nějak neexceluje a to není o Covidu, takže tak. Mimochodem s tím Mercedesem nemáš ani tak pravdu, Mercedes oznámil, že nebude dále vyrávět přes styl Push (na zásobu) a tlačení zákazníků na nákup vozů, ale přechází na pull (tedy ne do zásoby a na poptávku od zákazníků) ve výsledku to znamená, že nebudou vyrávět tolik a za každou cenu a tím co z toho ušetří půjde na elektro a hybrid typu z F1 do dalšího vývoje pro možnost nasadit je do běžných vozů (s čím už pracuje, ale zatím pro sportovní vozy jako Ferrari)-
Senor
12:14 08.10.2020 89.111.66.XXXRadsi napis u toho Mercedesu, kolik to bude stat lidi flek. Odhaduji nejakou tisicku a uz nejaka oznameni letos probehla i jina. Situave na bojisti se meni rychle. Hybridy z F1 jsou bezne zvladnuta technologie, stara kolik 20 let? Tedy bez MGU-H. I ty rekuperacni veci. Tady se oak utapi prachy jen v F1 a do automobilovejo prumyslu to nema přínos.
Co podcenila? Nadadili 50%lidi, kteri byly novacky v F1 a zacali budovat tym, kdyz uz ostatni zpetne davno tym meli a davno vyvijeli. Naskocila do rozjeteho vlaku a za par let jsou tam, nekomu to trva dele a je na tom cca stejne nebo hure. Proste byli mimo.
Ze to nebyl idealni tah je videt dnes, nikam to v F1 nespeje, zmrazovani, preslapovani. Vyvijet neco co nemuzes nasafit, zkouset je k nicemu, kor kdyz automobilovej svet pujde jinudy. Proto nikdo nevztupuje, nema to zadny smysl. Jediny komu to vyhovuje je Mercedes, protoze si diky temto praviflum mozna udrzi prvni flek celou tuzo hybridní eru do dalsi zmeny.
Jaky ma Honda problemy, co finančně nezvlada oproti Toyote? Na to kolik prodaji si Honda vyskakuje vice. Toyota to vyhodnotila hned v pocatku ze tato cesta F1 je nesmysl, proto ani neuvazuje o vstupu. Honda ma zavodnickeho ducha, ale penize jsou dulezite.
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek