DISKUZE K ČLÁNKU Renault s protestem uspěl, FIA trestá Racing Point a odebírá mu body
Mezinárodní automobilová federace (FIA) uznala protest Renaultu proti kopírování Racing Pointu jako oprávněný. Dotyčnou stáj trestá nejen pokutou ve výši 10,5 milionů korun, ale také odebráním 15 mistrovských bodů.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault s protestem uspěl, FIA trestá Racing Point a odebírá mu body
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
airwar1939
17:36 07.08.2020 89.24.56.XXXTento trest/netrest je to nejhorší co mohla FIA udělat, buďto měl přijít trest s pokutou jak prase a vyloučení z celého ročníku, a nebo měl být RP uznán legálním a bez trestu. Vždyť body co získal RP v Silverstone a Maďarsku mu přinese víc peněz než je výše pokuty.-
Fanda.LH
18:33 07.08.2020 185.67.188.XXXSouhlasím, nesouhlasím... Pokuta nemůže zohledňovat nějaký jiný profit, je to prostě trest za porušení pravidel... Provinění RP holt vypočítali na 400 tis euro a tím to končí... Peníze za PK nejsou vzhledem k rozpočtům týmu žádné terno... Každá pozice v PK znamená 10ky milionů dolarů k dobru, ale i tak jsou týmy v mínusu = Vydělají prd...
Co je kontroverzní, je fakt, že RP zaplacením pokuty své auto legalizoval... Což je úplně nesmyslný scénář... Já čekal:
1) FIA RP uzná za legální, ačkoli kopírovali co jen mohli
2) FIA RP neuzná za legální => Přijde o dosavadní body za PK a bude nucený nevyhovující části předělat
3) Nejméně pravděpodobná varianta => DSQ pro celý tým...
Ale říct 400tis euro, 15b a vše je ok, dál už budeme jen varovat... To je vlastně nejhorší možnost... Protože na jednu stranu říká, že B týmy / zákaznické vozy nejsou v souladu s pravidly, ale na druhou, že za -15b a 400tis euro je to ok...
Já jsem si přál 1) Variantu => Na trati více Mercedesů, Ferrari, RB a situace podobná MotoGp...-
jumpman
11:24 09.08.2020 178.255.168.XXXmůžeš se na to podívat i z jiné stránky. Ferrari má problém hlavně v oblasti motoru, podle mě na tom není zase tak špatně, že by se na špičku nedokázali během sezony docvaknout, jenže pravidlo co bylo přijato na jaře jim znemožnilo nasadit jakýkoliv vývojový článek, takže musí absolvovat sezonu s nekonkurenceschopným motorem. Pokud by se na základě současného precedntu rozhodli, že nasadí další vývojový krok jejich současné jednotky, tak zaplatí 400k pokutu a seberou jim 15 bodů, to za to, aby se dostali zpět do boje o podia stojí, ne?
-
-
-
Dokugan
14:30 07.08.2020 77.236.195.XXXSměšný trest... Kdyby to byl Renault, nepochybuju o diskvalifikaci ze všech závodů, kde byl podán protest. Ale jelikož se to nehodí ani Strollovi, ani Mercedesu, který je s ním jedna ruka, tak se dá rádoby trest, na který si tím kopírováním během sezóny vydělají mnohanásobně. Tohle je jasná zelená pro všechny, co by chtěli začít kopírovat. RP na tom vydělá desítky milionů dolarů a oni jim dají pokutu 400k a seberou jednorázově 15 bodů... Co k tomu dodat... Tímto se bohužel RP dostává na čelo mého seznamu nesympatických týmů.-
-
-
-
-
Situs
15:45 07.08.2020 88.102.38.XXXStepney o podvodu Ferrari v roce 2007: Ferrari jelo v Austrálii s nelegálním autem
Zdroj: [odkaz na stránku]
-
-
-
-
Fanda.LH
18:05 07.08.2020 185.67.188.XXXTa tvá odpověď je pěkný alibismus... V praxi se jednalo o to, že bývalý zaměstnanec ty data ukradl a odnesl je Mclarenu, který je přijal... Což je úplně jiná situace s RP, který ty data od Mercedesu dostal / koupil nebo jak tvrdí sám rekonstruoval z fotek....
Kdybych ti někdo ukradl např. auto a já bych ho od něj převzal, navzdory tomu, že vím, že je tvoje a tomu dotyčnému tudíž nepatří... Taky bys to bral tak, že jsem si jen vzal něco co mi někdo dobrovolně odevzdal ??
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek