DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren
Ferrari se vkládá do sporu kolem Racing Pointu, jenž okopíroval loňský vítězný monopost Mercedesu. Žádá Formuli 1 a FIA o vyjasnění klíčových hledisek současných pravidel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari podporuje protest Renaultu proti Racing Pointu, o vyjasnění pravidel žádá i McLaren
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
08:43 04.08.2020 77.236.208.XXXV éře těchto motorů....zcela jistě. Jinak dříve si to Ferrari hlídalo....vždycky dalo starej materiál, aby nebylo možno ohrozit. I RB dostal staré motory a na nové byl zákaz....proto utekl k Renaultu.
Minardi mělo až dva roky staré motory Ferrari-
-
Mike17
09:57 04.08.2020 185.149.130.XXXAni moc extrémní nejsi. Jít do detailu, mohly by si týmy F1 vyrábět vlastní gumy, čipy do počítačů, vyvíjet vlastní karbon či palivo....Tomu říkám "trochu extrémní příklad".
Nevidím moc velký rozdíl mezi tím kupovat si motor, nebo si kupovat brzdové kanálky.-
-
jon
10:23 04.08.2020 90.176.154.XXXJak je vlastně definovaná ta jejich rozdílnost? Musí se lišit i exteriérem?
Logicky mi přijde důležitější jejich vnitřní uspořádání, difuze vzduch na vstupu a tím vzniklé proudění a turbulence uvnitř kanálků. V tomto ohledu jsou na první pohled jinak řešené.
Osobně si myslím, že jim to předělal Mercedes a prodal jako celé řešení. Respektive se možná jedná o nějaké řešení do specifických podmínek, které loni nenastaly. Pochybuji, že by si toto nepohlídali. Čímž tedy chci nepřímo naznačit, že ty kecy RP o zkopírování řešení podle vizuální předlohy je úplný nesmysl. A jestli jsou skutečně tak dobří, tak bych jim vystavil nějaký díl, nechal je to nafotit z běžných úhlů jako jsou kolem trati a podle toho přesně nechal vyrobit. Tím mohou dokázat, jak umí podle fotky udělal na milimetr přesnou kopii. -
Mike17
10:27 04.08.2020 185.149.130.XXXDíky, ale tomu rozumím. Narážím na tu zmíněnou převodovku. Když by se musela povinně dělat v týmech, proč už tam nedat motor či něco dalšího.
Je to prostě o tom nastavení jednotlivých dílů. Někdo nařídí, co se kupovat smí a co ne. Pravým kontruktérem tam není téměř nikdo a každý něco kopíruje.
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
08:46 04.08.2020 88.102.38.XXXHeleď někde jsem četl že brzdové kanálky jsou velmi mocným aerodynamickým nástrojem s opravdu výrazným dopadem v čase na kolo, ale jinak Haas byl pod podobným drobnohledem když začínal, poslední dobou se ale od Ferrari vzdaluje. Nejspíše nejen výkonem. Ale na tu rozdílnou koncepci se rád podívám, ono to bylo totiž nejspíše tím že Ferrari něco změnilo, měnila se pravidla a Haas musel rok počkat-
daaviid23
08:54 04.08.2020 90.182.169.XXXTak jasně, všechno v F1 je důležité....ale přece jenom jsou důležitější věci, že?
Už vím, bylo to vloni. Jednalo se o přední křídlo, kdy Ferrari zvolilo křídlo s nízkými kaskádami, takže s nízkým odporem ale Haas šel standardní cestou. Zajímavé je, že Alfa zvolila taky nízké kaskády, takže nemusela rok čekat
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek