DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone
Závěr čtvrtého závodu letošní sezóny tak trochu připomínal rok 2013, kdy pneumatiky také vesele "bouchaly", ale nikoli až v posledních kolech. Postiženi byli oba piloti Mercedesu a nechybělo mnoho, aby Mercedes letos poprvé nestanul na nejvyšším stupínku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» jenDalsiTeepack
(Hlasovali 4 lidé)
03.08.2020 07:31
Za nízkou životnost pneumatik může hlavně FIA.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
18:31 03.08.2020 37.188.228.XXXIsola si myslí že problémy s pneu způsobil druhý SC. Všichni díky tomu jeli do boxů dřív než bylo plánováno a druhý stint byl tak abnormálně dlouhý. A gumy u některých to holt nedaly.-
Miroslav D.
20:51 03.08.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
11:20 03.08.2020 46.47.176.XXXHamilton řekl, že v gumách bylo ještě dost života, takže ojetí můžeme vyškrtnout.
Když když budou v gumě zapíchané úlomky, tak za defekty může být Kimiho rozlomené křídlo.
A jestli jsou řezy v gumách vedené stejnými směry, tak se o karbony určitě nejedná, ale k poškozování docházelo na pevných částech tratě.-
Petr
11:37 03.08.2020 109.81.245.XXXHamilton pneumatiky hodnotil při srovnávání svých s Valtteriho. Fin na to tlačil, Lewis na čerstvém vzduchu si hlídal náskok. Ale to neznamená, že v pneu bylo dost života. Podle Pirelli měla tvrdá směs vydržet max. 40 kol, jenže pneu včera degradovaly rychleji, než všichni počítali. A Wolff řekl, že své jezdce varovali před opotřebením pneumatik. Verstappen také uvedl, že posledních 10 kol už vnímal, že toho mají dost (levá přední).
Wolff mj. po defektu: "The front-left was hammered & under heavy duty cycle but ultimately the debris didn't help either."
Ještě by mohla být legrace tento týden: mají být vyšší teploty a závodit se má na o stupeň měkčích směsích.-
Ferda
11:58 03.08.2020 46.47.176.XXXByl jsem si jistý, že v pneumatikách mám ještě dost života,“ řekl Hamilton.
A to byl v posledním kole nikým neohrožován, takže se jednalo o jízdu lážo plážo.
Pirelli teď musí jednat rychle. Očekávám, že nařídí větší tlaky a možná i limit odklonu kol. Myslím, že letos došlo k nějakému uvolnění restrikcí ze strany Pirelli vůči týmům a to se nemuselo vyplatit. V každém případě budou týmy více stavět a nic podobného se už opakovat nebude.-
Miroslav D.
20:55 03.08.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jirka_1
01:13 03.08.2020 217.30.64.XXXDvě věci - Pirelli neumí upéct dostatečně kvalitní pneumatiky (to jsem psal už před lety a všichni mi nadávali) a druhá je nesmyslný požadavek na sníženou životnost pneumatik kvůli show. Byla doba a není to tak dávno, kdy se naopak používaly pneumatiky, co musely vydržet celý závod. A jak jim to jezdilo...
Ale počkám si na výsledek vyšetření defektů, do té doby je to jen o tom generálovi po bitvě.-
jenDalsiTeepack
07:31 03.08.2020 37.188.158.XXXZa nízkou životnost pneumatik může hlavně FIA. Výrobce se pouze snaží vyhovět požadavkům na tu nízkou životnost.-
Jirka_1
09:06 03.08.2020 217.30.64.XXXSoučasný ýrobce ji ale nezvládl a dodnes má problém s drolením atd. Michelin a Bridgestone měly také pneumatiky na půlku závodu, ale dokud ta životnost trvala, daly se drtit co to dalo. Dnes se musí hlídat teploty a já nevím co všechno ještě, aby guma vůbec vydržela aspoň deset kol.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek