DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone

Závěr čtvrtého závodu letošní sezóny tak trochu připomínal rok 2013, kdy pneumatiky také vesele "bouchaly", ale nikoli až v posledních kolech. Postiženi byli oba piloti Mercedesu a nechybělo mnoho, aby Mercedes letos poprvé nestanul na nejvyšším stupínku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 03.08.2020 22:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jenDalsiTeepack (Hlasovali 4 lidé) 03.08.2020 07:31
Za nízkou životnost pneumatik může hlavně FIA.… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 03.08.2020 08:58
Verstappenova levá přední pneumatika, kterou… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 02.08.2020 22:02
Nevím co chtějí vyšetřovat a doufám, že kvůli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.228.XXX
    Isola si myslí že problémy s pneu způsobil druhý SC. Všichni díky tomu jeli do boxů dřív než bylo plánováno a druhý stint byl tak abnormálně dlouhý. A gumy u některých to holt nedaly.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Stejnak měly týmy doporučenej aktivní život gum, nikdo to nerespektoval. Si zvykly za tolik let bez problémů, že problém prostě nepřijde. Ale to se stává maximálně jednou za deset let.... 🤣

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.185.XXX
    Nevíme proč ale rozhodně by jsme nebyli proti aby se to opakovalo .... samozřejmě pouze v zájmu zajímavosti závodu. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Verstappenova levá přední pneumatika, kterou sundali těsně před ostrým pokusem v závěru závodu, měla 50 drobných záseků. Podle Hornera šlo o "jasný doklad úlomky." Asi z Kimiho vozu. Ale uvidíme, s čím přijde Pirelli.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Úlomky z Kimiho vozu jsou výmluva. Už ten počet padesáti záseků značí, že se jedná spíše o poškození při přejezdech obrubníků.
      Guma totiž není vysavač, aby do sebe nasála všechny úlomky z tratě a blízkého okolí.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Při přejezdech obrubníků takto pneumatiku v F1 nepoškodíš, nemusí to být výmluva. Guma není vysavač, ale ani vznášedlo.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Hamilton řekl, že v gumách bylo ještě dost života, takže ojetí můžeme vyškrtnout.
          Když když budou v gumě zapíchané úlomky, tak za defekty může být Kimiho rozlomené křídlo.
          A jestli jsou řezy v gumách vedené stejnými směry, tak se o karbony určitě nejedná, ale k poškozování docházelo na pevných částech tratě.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Hamilton pneumatiky hodnotil při srovnávání svých s Valtteriho. Fin na to tlačil, Lewis na čerstvém vzduchu si hlídal náskok. Ale to neznamená, že v pneu bylo dost života. Podle Pirelli měla tvrdá směs vydržet max. 40 kol, jenže pneu včera degradovaly rychleji, než všichni počítali. A Wolff řekl, že své jezdce varovali před opotřebením pneumatik. Verstappen také uvedl, že posledních 10 kol už vnímal, že toho mají dost (levá přední).
            Wolff mj. po defektu: "The front-left was hammered & under heavy duty cycle but ultimately the debris didn't help either."

            Ještě by mohla být legrace tento týden: mají být vyšší teploty a závodit se má na o stupeň měkčích směsích.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Byl jsem si jistý, že v pneumatikách mám ještě dost života,“ řekl Hamilton.
              A to byl v posledním kole nikým neohrožován, takže se jednalo o jízdu lážo plážo.

              Pirelli teď musí jednat rychle. Očekávám, že nařídí větší tlaky a možná i limit odklonu kol. Myslím, že letos došlo k nějakému uvolnění restrikcí ze strany Pirelli vůči týmům a to se nemuselo vyplatit. V každém případě budou týmy více stavět a nic podobného se už opakovat nebude.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Miroslav D.

                Miroslav D.

                194.228.59.XXX
                Hamilton normálně hlásá před svym nejrychlejším kolem, že gumy jsou úplně mimo, a je schopnej se u toho i vztekat. Ty mu něco věříš?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Pokud by skuečně byly příčinou karbonové úlomky, tak by odhalení příčiny bylo velice snadné. Karbonové úlomky jsou totiž velice křehké a snadno se lámou. Při takovém množství zářezů by v gumě našli velké množství zapíchnutých úlomků.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Odhalení příčiny nějaký čas zabere, není možné po závodě hned se 100% jistotou říct, že to byly / nebyly úlomky. V gumě nemusí zůstat nic zapíchnutého. Uvidíme s čím Pirelli přijde.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Je pravdou, že se na poškozených gumách odjelo dost daleko a úlomky karbonu by se vyklepat mohly. Ale prohýbaním by se karbonové vlákna rozlámaly na prach a ten už by se v gumě uchytit měl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Dvě věci - Pirelli neumí upéct dostatečně kvalitní pneumatiky (to jsem psal už před lety a všichni mi nadávali) a druhá je nesmyslný požadavek na sníženou životnost pneumatik kvůli show. Byla doba a není to tak dávno, kdy se naopak používaly pneumatiky, co musely vydržet celý závod. A jak jim to jezdilo... 03
    Ale počkám si na výsledek vyšetření defektů, do té doby je to jen o tom generálovi po bitvě.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jenDalsiTeepack

      jenDalsiTeepack

      37.188.158.XXX
      Za nízkou životnost pneumatik může hlavně FIA. Výrobce se pouze snaží vyhovět požadavkům na tu nízkou životnost.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Současný ýrobce ji ale nezvládl a dodnes má problém s drolením atd. Michelin a Bridgestone měly také pneumatiky na půlku závodu, ale dokud ta životnost trvala, daly se drtit co to dalo. Dnes se musí hlídat teploty a já nevím co všechno ještě, aby guma vůbec vydržela aspoň deset kol.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas v závodě v Silverstone

Jordan je přesvědčen o prodeji Mercedesu. Co radí Wolffovi?

Fernando Alonso je zpět

Abiteboul byl kvůli pokroku Renaultu z Ricciardova odchodu frustrovaný, Alonso se vrací do továrny

Závod v Mugellu inspiroval Christiana Hornera k zajímavé myšlence

Inovativní nápad Red Bullu by mohl v budoucnu uspět

Pierre Gasly ve Velké ceně Itálie, kterou ovládl

AlphaTauri povzbuzeno stěhováním do aerodynamického tunelu Red Bullu, chce se mu vyrovnat

Jean Todt

Todt se zamýšlí nad situací ve Ferrari. Jaká je ve srovnání s rokem 1993?

Carlos Sainz se svou trofejí za druhé místo po závodě v Monze

Sainz lituje Péreze: Někdy to není jen o výkonnosti

Max Verstappen po závodě v Silverstone

Red Bull bude uklidňovat Verstappena. "Chápu frustraci," říká Horner

Charles Leclerc v boxech Ferrari

Vylepšení pro Rusko Ferrari moc nepomůžou, pro rok 2021 chystá zcela nový motor

Damon Hill se dožívá šedesátin

Damon Hill: pozapomenutý mistr světa slaví kulaté narozeniny

Vozy F1 se v listopadu do Istanbul Parku vrátí

V Turecku prodali 40 000 vstupenek za 6 hodin. Cena je velmi lákavá

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:00 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:00 - 12:00)
    • Kvalifikace (14:00)
  • Neděle

    • Závod (13:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama