DISKUZE K ČLÁNKU Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone

Závěr čtvrtého závodu letošní sezóny tak trochu připomínal rok 2013, kdy pneumatiky také vesele "bouchaly", ale nikoli až v posledních kolech. Postiženi byli oba piloti Mercedesu a nechybělo mnoho, aby Mercedes letos poprvé nestanul na nejvyšším stupínku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Pirelli zahájilo vyšetřování incidentů s pneumatikami v Silverstone

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 03.08.2020 22:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jenDalsiTeepack (Hlasovali 4 lidé) 03.08.2020 07:31
Za nízkou životnost pneumatik může hlavně FIA.… »
» Petr (Hlasovali 4 lidé) 03.08.2020 08:58
Verstappenova levá přední pneumatika, kterou… »
» shazec (Hlasovali 3 lidé) 02.08.2020 22:02
Nevím co chtějí vyšetřovat a doufám, že kvůli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.228.XXX
    Isola si myslí že problémy s pneu způsobil druhý SC. Všichni díky tomu jeli do boxů dřív než bylo plánováno a druhý stint byl tak abnormálně dlouhý. A gumy u některých to holt nedaly.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    37.188.185.XXX
    Nevíme proč ale rozhodně by jsme nebyli proti aby se to opakovalo .... samozřejmě pouze v zájmu zajímavosti závodu. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Petr

    Petr

    109.81.245.XXX
    Verstappenova levá přední pneumatika, kterou sundali těsně před ostrým pokusem v závěru závodu, měla 50 drobných záseků. Podle Hornera šlo o "jasný doklad úlomky." Asi z Kimiho vozu. Ale uvidíme, s čím přijde Pirelli.

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Úlomky z Kimiho vozu jsou výmluva. Už ten počet padesáti záseků značí, že se jedná spíše o poškození při přejezdech obrubníků.
      Guma totiž není vysavač, aby do sebe nasála všechny úlomky z tratě a blízkého okolí.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Při přejezdech obrubníků takto pneumatiku v F1 nepoškodíš, nemusí to být výmluva. Guma není vysavač, ale ani vznášedlo.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Hamilton řekl, že v gumách bylo ještě dost života, takže ojetí můžeme vyškrtnout.
          Když když budou v gumě zapíchané úlomky, tak za defekty může být Kimiho rozlomené křídlo.
          A jestli jsou řezy v gumách vedené stejnými směry, tak se o karbony určitě nejedná, ale k poškozování docházelo na pevných částech tratě.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            Hamilton pneumatiky hodnotil při srovnávání svých s Valtteriho. Fin na to tlačil, Lewis na čerstvém vzduchu si hlídal náskok. Ale to neznamená, že v pneu bylo dost života. Podle Pirelli měla tvrdá směs vydržet max. 40 kol, jenže pneu včera degradovaly rychleji, než všichni počítali. A Wolff řekl, že své jezdce varovali před opotřebením pneumatik. Verstappen také uvedl, že posledních 10 kol už vnímal, že toho mají dost (levá přední).
            Wolff mj. po defektu: "The front-left was hammered & under heavy duty cycle but ultimately the debris didn't help either."

            Ještě by mohla být legrace tento týden: mají být vyšší teploty a závodit se má na o stupeň měkčích směsích.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Byl jsem si jistý, že v pneumatikách mám ještě dost života,“ řekl Hamilton.
              A to byl v posledním kole nikým neohrožován, takže se jednalo o jízdu lážo plážo.

              Pirelli teď musí jednat rychle. Očekávám, že nařídí větší tlaky a možná i limit odklonu kol. Myslím, že letos došlo k nějakému uvolnění restrikcí ze strany Pirelli vůči týmům a to se nemuselo vyplatit. V každém případě budou týmy více stavět a nic podobného se už opakovat nebude.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Pokud by skuečně byly příčinou karbonové úlomky, tak by odhalení příčiny bylo velice snadné. Karbonové úlomky jsou totiž velice křehké a snadno se lámou. Při takovém množství zářezů by v gumě našli velké množství zapíchnutých úlomků.

      + 0 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr

        Petr

        109.81.245.XXX
        Odhalení příčiny nějaký čas zabere, není možné po závodě hned se 100% jistotou říct, že to byly / nebyly úlomky. V gumě nemusí zůstat nic zapíchnutého. Uvidíme s čím Pirelli přijde.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Je pravdou, že se na poškozených gumách odjelo dost daleko a úlomky karbonu by se vyklepat mohly. Ale prohýbaním by se karbonové vlákna rozlámaly na prach a ten už by se v gumě uchytit měl.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Jirka_1

    Jirka_1

    217.30.64.XXX
    Dvě věci - Pirelli neumí upéct dostatečně kvalitní pneumatiky (to jsem psal už před lety a všichni mi nadávali) a druhá je nesmyslný požadavek na sníženou životnost pneumatik kvůli show. Byla doba a není to tak dávno, kdy se naopak používaly pneumatiky, co musely vydržet celý závod. A jak jim to jezdilo... 03
    Ale počkám si na výsledek vyšetření defektů, do té doby je to jen o tom generálovi po bitvě.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jenDalsiTeepack

      jenDalsiTeepack

      37.188.158.XXX
      Za nízkou životnost pneumatik může hlavně FIA. Výrobce se pouze snaží vyhovět požadavkům na tu nízkou životnost.

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jirka_1

        Jirka_1

        217.30.64.XXX
        Současný ýrobce ji ale nezvládl a dodnes má problém s drolením atd. Michelin a Bridgestone měly také pneumatiky na půlku závodu, ale dokud ta životnost trvala, daly se drtit co to dalo. Dnes se musí hlídat teploty a já nevím co všechno ještě, aby guma vůbec vydržela aspoň deset kol.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama