DISKUZE K ČLÁNKU Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Red Bull má problémy s aerodynamikou. Oblast, která byla dříve jeho doménou, mu nyní dává pořádně zabrat. Částečně kvůli špatně zkopírovanému nosu stáje Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 30.07.2020 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 26.07.2020 00:14
Co to je od Helmuta za slint, proč jako… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 26.07.2020 14:13
No vidiš to, tebe to napadne a Neweye ne. »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 27.07.2020 13:42
Tak nabízí se to a když někdo dominuje může hrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Já nic proti kopírování nemám...pokud to bude zakotvené v řádech.
              Spíš je tady jistá diskuze o dalším směřování F1...v podstatě jde o to že je to nejvyšší formulová kategorie a hovoří se o soutěži konstruktérů.
              Motory byly prakticky vždycky to co většina startovního pole nakupovala, dneska máme jednotné gumy, jednotnou řídící jednotku. Kdysi se kupovaly třeba převodovky Hewland...
              Pak se uvolnily další díly které je možné koupit...ale otázka je jestli pak tedy nekupovat celý monoposty? Jenže pak už to nebude soutěž konstruktérů..a podle mě FIA i promotér LIberty nestojí o další seriál kde bude jezdit 6 Ferrari, 6 Mercedesů, 6 Redbullů a 2 Mclareny...výjimečnost F1 spočívá v exkluzivitě.
              Proto vnímám letošní případ RP jako cestu špatným směrem.

              Čistě teoreticky...může tým který si koupí celý monopost vyhrát šampionát? Podle mě ne...protože ten kdo mu ho prodá nepochybně bude tak činit jen proto aby například odebíral body soupeřům továrního týmu...nebo jen z obchodního hlediska...ale bude se snažit zajistit aby prodané monoposty neohrozili z dlouhodobého pohledu tovární tým. Takže jakou skutečnou hodnotu to má? Ano letos může RP klidně skončit senzačně na třetím místě v šampionátu...ale dál? Dál nic...když Haas přišel do F1...překvapil svými výkony (taky díky částečnému kopírování Ferrari)...a kde je dnes?
              Podle mě svým způsobem by bylo ideální aby Mercedes, Honda a Renault neměli tovární týmy a poskytly rovnou podporu každý 3 týmům, Ferrari je výjimečné...je v F1 od začátku, oni prostě mají exkluzivitu, kdyby dodávali s plnou podporou dalším dvěma týmům mohla by mít F1 12 plnohodnotných týmů.
              A konstrukce monopostu by byla na každém z týmů...přičemž některé části monopostů můžou být unifikované aniž by to závodění ublížilo (kola, části brzd - ostatně to jsou už dneska a další které významně nejsou zásadně rozdílně a týmy je zbytečně vyrábějí nebo kupují draze).
              Osobně si myslím že Renault to udělal promyšleně a chytře...ty brzdové kanálky...a asi další díly...které jsou zařazeny na listinu dílů které si tým musí konstruovat a vyrábět sám nakonec zrazí RP vaz...leda by FIA udělala podobné řešení jako v případě Ferrari a jejich motoru...a pak bude muset RP nahradil kopírované díly vlastními...a to je s největší pravděpodobností výkonostně srazí dolů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama