DISKUZE K ČLÁNKU Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Red Bull má problémy s aerodynamikou. Oblast, která byla dříve jeho doménou, mu nyní dává pořádně zabrat. Částečně kvůli špatně zkopírovanému nosu stáje Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 30.07.2020 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 26.07.2020 00:14
Co to je od Helmuta za slint, proč jako… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 26.07.2020 14:13
No vidiš to, tebe to napadne a Neweye ne. »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 27.07.2020 13:42
Tak nabízí se to a když někdo dominuje může hrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Já letos čekal více od RedBullu než od Ferrari, u Ferrari jsem ty ztráty z provalení jejich podvodu čekal. I když ano, že budou ztrácet tolik to zase ne, je to ještě horší než ty poslední závody loni jak přestali porušovat pravidla. Nejspíše k tomu odvedli i špatnou práci s vývojem a RedBull ten vývoj taky nějak nevyšel, i když si nejdříve mysleli že jo.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Překvapily problémy s Hondou.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Už se spekuluje i o tom, že Vettel by se mohl přesunout do Alpha Tauri.
    Pokud ano, tak by si Gasly vedle něj mohl napravit svou reputaci. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já tohle beru spíše jako vyhrůžku na FIA, aby RP to kopírování zatrhla. Jestli FIA zahraje mrtvého brouka, tak máme příští rok v poli čtyři RB a to by vyhovovalo jak RB, tak i Vettelovi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kopírka vyšla RB poměrně dobře, ale Mercedes prostě na vavřínech neusnul a pořádně zamakal.
    Takového soupeře jakým Mergl je, nebude snadné dohonit.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.177.157.XXX
    Co to je od Helmuta za slint, proč jako Mercedesjezdí naplno, že oni naplno nejezdili, když dominovali. No zaprvé nevíme, jestli Mercedes jezdí naplno a zadruhé proč by neměl ?

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Každý kritizuje a jedním šmahem hned shazuje neuvěřitelnou práci inženýrů a techniků RP. Byl to obrovský risk se vydat tímto směrem,který nakonec RP přinesl rychlost, ale pravděpodobnost, že si všechno sedne nebyla vůbec velká. Stejně, pokud se jede celý závod, tak už se vyskytují problémy, které se špatně ladí a RP v závodě ani nestíhá konkurenci. Jedinou výhodu mají především na kratší vzdálenost (tréning a kvalifikace) což je pro vlastní závod velká výhoda, ale to je tak vše. RP. nemá se svým rozpočtem moc šancí proti zavedeným goliášům F1. Kdokoliv jiný na místě Péreze a Strolla by z toho více nedostal. Moc nedoporučuji u jiných týmu zavést hurá systém kopírování, protože spláčou nad výsledkem. Že to vyšlo u RP je velká náhoda + neuvěřitelná šikovnost lidí tohoto týmu.
    (Che11co))

    + 1 / − 19

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Myslím že výhoda RP byla v tom, že od Mercedesu odebírá z mechanického hlediska téměř vše od jezdce dozadu, díky tomu mají podobné rozložení hmotnosti jako Mercedes, a mohou podobně vzadu tvarovat karoserii. RB oproti tomu má zadní část jinou mechanicky, tudíž i z hlediska obtoku vzduchu, plus výrazně větší sklon a menší délku šasi, tudíž i naprosto stejná příď (pokud by ji postavili) bude fungovat jinak.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.12.XXX
        No vidiš to, tebe to napadne a Neweye ne.

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        je to tak, ale i když mám tolik mínusů, myslím že v mém příspěvku mám taky velkou pravdu, že RP už delší dobu má hodně kreativní lidi a proti TOP a továrním týmům jsou ve velké finanční nevýhodě a taky když jezdec je dobrý v svém týmu, automaticky to neznamená, že bude tak dobrý i v jiném týmu, zvláště když je na něj vyvíjen enormní tlak. Takových neúspěšných přestupů bylo, třeba Prost, Fisichela, Vettel, Gaslly....
        (Che11co))

        + 1 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Nameless_Wonder

          Nameless_Wonder

          188.123.100.XXX
          Podľa mňa išlo RP totálne na istotu, pretože mali od mercedesu všetko čo potrebovali. Od pozehnania až po technické výkresy. Ten tvoj príspevok znie až hanebne naivne a nekriticky. aj keď uznávam ze vzhľadom na dokážu situáciu ten môj paranoidne. Lenže biedna dokázaná situácia je spôsobená najimpotentnejsim kontrolným orgánom v histórii športu ( vid motor ferrari?) to je ako keby v hokeji rozhodcovia neboli na ľade ale pískali by podľa komentátorov v telke. Alebo v cyklistike odhaľovali doping s dregerom.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            Určitě se v dané časové ose vývoje vozu nebo tedy "kopírování" sešlo několik zásadních faktorů, které nakonec "vymrštily" RP hodně do předu.
            První, že se to inženýrům RP podařilo vše poskládat tak, že sami byli překvapení a dopředu nevěděli, že to tak perfektně vyjde.
            Za druhé nikdo nečekal, že při tak obrovské finanční investici motor FERRARI bude na konkurenci tak slabý.
            Za třetí Pérez i Stroll taky odvedli při ladění a zpětné vazby + tréningy spolehlivou práci. Přece jenom někteří jezdci v jiných týmech při vývoji vozu nepodávají tu nejlepší zpětnou vazbu.
            A hlavně za další "samotné" rozhodování FIA tomu všemu šlo jasně naproti.
            Další ovlivňující faktory dané situace které mohou mít vliv na současný stav je covid a od r. 2022 zásadní změna pravidel
            A ještě jeden faktor, že mercedes proti konkurenci posunul pohonnou jednotku o hodně dál, tak jak to dokázal už X let za sebou.
            Když se to vše sečte a podtrhne, tak momentálně vidíme to co se současně děje na dráze. Myslím si ale, že u RP je velký rozdíl v tréningovém, kvalifikačním módu, proti závodnímu, kde konkurence i TOP týmy mohou být klidně lepší
            (Che11co))

            + 1 / − 6

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • juras

          juras

          88.103.92.XXX
          Tak píšeš jak RP má v týmu kreativní lidí a jak RP nemá tolik peněz...a paradoxně dokázalo postavit tak úspěšný monopost.

          Já vidím dva protiklady...ten letošní monopost RP v mnoha detailech vypadá jako loňský Mercedes. A postavit špičkový monopost vyžaduje top rozpočet.

          Já to vidím takhle...RP v podstatě postavilo kopii loňského Mercedesu...a teď jde jen o to zda legálně nebo ne.

          Zajímavý je že Williams totálně pohořel s Lowem který měl být zárukou začlenění technických řešení Mercedesu do monopostu z Grove...a nyní Redbullu nefunguje "podle fotek okopírovaný" nos Mercedesu. A RP parádně šlape celej monopost...

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            No uvidíme co FIA. RP se hájí tím, že průběžně vše konzultoval s FIA a že je na všechny "nesrovnalosti" připraven se obhájit....jedna věc jsou vozy F1,
            ale mne jako skalního Fandu prioritně baví jezdci F1.
            Kdyby Pérez se stal mistrem světa F1 třeba na "trojkolce" tak to beru všemi deseti!!!
            (Che11co))

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama