DISKUZE K ČLÁNKU Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Red Bull má problémy s aerodynamikou. Oblast, která byla dříve jeho doménou, mu nyní dává pořádně zabrat. Částečně kvůli špatně zkopírovanému nosu stáje Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 30.07.2020 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 26.07.2020 00:14
Co to je od Helmuta za slint, proč jako… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 26.07.2020 14:13
No vidiš to, tebe to napadne a Neweye ne. »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 27.07.2020 13:42
Tak nabízí se to a když někdo dominuje může hrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • El.Senor

    El.Senor

    178.255.168.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Tak to je obrovské překvapení, hlavně pro některé zaryté obdivovatele RedBullovské aerodynamiky. Při vší úctě k Adrianovi, mi příjde, že se tu jaksi automaticky považují auta RedBullu za nejlépe aerodynamicky zvládnutá již minimálně deset let. A běda tomu, kdo by chtěl naznačit, že i on postavil kvalitní (respektive jedno z nejlepších) šasí v sezóně. Jenže ona to zdaleka nemusí být pravda, že RedBull disponují TOP šáskem každý rok.
    A tak mne napadá, že jsem se tu přel s jistým Mikem17 (v době, kdy RedBullům nikdo nechtěl poskytnout pohonnou jednotku) o to, zda by motor Mercedesu "plácnutý" do jejich auta "s prý tehdejším nejlepším šáskem" stačil na zisk titulu. Jak vidno, ani by ten motor neuměli do toho jejich nejlepšího šasí zamontovat, aby vše fungovalo. Ale to jsem vlastně psal už tehdá... Tak nic.
    Kopírujte soudruzi. Pro mne je to důkaz, že vaše aero oddělení postrádá invenci a neví si rady. Ale že dobře víte, že jste s tím svým šáskem pozadu. Mohli by vystřízlivět i nekteří zdejší redbullfanboys, ale to bych chtěl asi příliš... A budu zase obviněn ze čtení mezi řádky a domýšlení si něčeho, co jiní z článku nevyčetli. 03 18 18

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      RB má problémy se svým šáskem počátkem sezóny poměrně pravidelně. Jenže Adrian neotálí tak jako Ferrari či jiné týmy moc dlouho a poměrně rychle najde řešení které mu konkurence začně závidět.
      U jiných týmů náprava většinou trvá minimálně celou sezónu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        To nepopírám. Až na to, že jim šásko těžko závidí Mergl a např. McLaren v nedávné minulosti. Protože se chvástal, že mají nejlepší šasí v poli. Tak by bylo hloupé, aby záviděli (z jejich pohledu) horší šasi. 03 12
        Ono se to těžko posuzuje a určuje, které šasi je tím nejlepším. Já cílím na zdejší diskutéry, kteří automaticky operují ve svých argumentacích nejlepším šasím RedBullu. Podle mne ani po nápravě nemusí mít vždy nejlepší šasi. A dokonce tvrdím, že podle charakteru tratí jsou jednotlivá šasí různě výkonná a klidně může být RedBull, na některých tratích, jen průměrný.
        Ale tím, že se odhodlali ke kopírování Mercedesu, jasně potvrdili, že v minulosti nebyla jejich koncepce aerodynamiky tou nejlepší. A rozdíl nedělala jen pohonná jednotka. To neříkám já, to logicky vyplývá z činů oddělení Adriana Neweye. 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Není vozu, kterému by seděly všechny druhy tratí. A nikdy to žádný šéf týmu netvrdil. Třeba RB byl lepší na točitých okruzích a Toto zase dal přednost stavbě vozu pro rychlejší okruhy.
          Oba směry mají své jasné důvody a nejedná se pouze o aero, ale velký vliv má i převodovka o kterých se dnes moc nemluví. Silný motor dává konstruktérům postavit delší vůz s delšími převody a pak je jasné, že takový vůz bude dominantní na rychlých tratích, kterých je většina.
          Když motor ale nemá dost kobylek, tak se musí stavět kratší a lehčí vůz a převody taky bývají kratší aby dohnal výkon.
          Právě pro tyhle důvody se některé týmy těší na Monako a jiné na Monzu.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Hezky jsi to popsal. Jen opět nějak nemohu dohledat (alespoň v poslední době) ona vítězství na technických tratích které by měly RedBullům sedět, když mají ten slabší motor. Nějak mi ty tvoje vysvětlivky nepasují.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Já to ale psal v obecné rovině, než jako historickou databázi.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Obecně máš pravdu, i když jsi mi nic nového neobjevil.
                Já se spíše pozastavuji nad tím, že u RedBullů hledají konkurenceschopnost na motorových tratích přes aero. A nejspíš se jim to v nedávné minulosti, tak nějak podařilo, ale pouze na jejich domácím okruhu. Kde letos propadli, nebo alespoň zaznamenali ústup z dobytých pozic. A už víme, že za to může jejich nos pro trable stavěnej, abych citoval klasiky. 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      88.103.92.XXX
      Každé fenomén jednou končí...pamatuju si Johna Barnarda, ve své době u McLarenu top konstruktér...od kterého všichni kopírovali.
      No a Newey? Taky vždycky neexceloval...v roce 1994 se taky těžko vyrovnával se ztrátou elektroniky, a u McLarenu po dvou vítězných sezónách (1998 a 1999) tahal za kratší konec v souboji s Ferrari. U Redbullu mu pak podle mě pomohlo to že motory byly zmrazené a souboj se skutečně odehrával v podstatě jen na poli aera.
      Hybridní éra je o komplexnosti monopostu...od začátku tady drží opratě v rukou Mercedes který tu komplexnost zvládá zjevně na jedničku s hvězdičkou.
      Hvězda Neweyho pomalu hasne...roky člověk nezastaví...ani návrat ikony Williamsu Patricka Heada neznamel žádný zázračný zvrat ve fromě monopostů z Grove...přitom Patrick je z pohledu historie výjimečná osobnost.
      Já jsem Redbullu nikdy nefandil...pro mě je to tým placený milionářem který jak se říký nemá "benzín v krvi". Úspěchu dosáhl díky tomu že do F1 nalil tolik peněz kolik bylo potřeba...a bohužel peníze jsou prvním a základním předpokladem pro úspěch...doby kdy se dalo vyhrát i s měnším rozpočtem jsou dávno ty tam.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Píšeš pravdu, já to vidím stejně. Jenom mne prostě vadí a unavují diskuze s fanboys RedBullu, kteří automaticky vnímají jejich aero, jako nejlepší každou sezónu. Asi některé nedávné sezóny opravdu nejlepší aero měli, ale rozhodně ne vždy. Týmy svá know haw úzkostlivě tají, žádná data nezveřejňují a vše se pouze odhaduje (více-méně z dat vypozorovaných soupeři). Ale sorta RedBullfans má jasno. Tak jsem si do nich rýpnul.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • El.Senor

    El.Senor

    89.111.66.XXX
    Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      IMHO Mercedes nejede naplno....a motorově jsou bohužel zase jinde. A to letos nikdo nedožene.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Myslíš že v motoru našli ten hlavní zisk? Já si myslím že ne...podle mě výkonostní skok Mercedesu udělalo zadní zavěšení (píše se o aktivním zavěšení které významně zvýšilo přítlak - nebo možná spíš měchanický grip zadní části monopostu). No a RP vlastně jezdí s loňským monopostem Mercedesu...takže to kde jsou má taky vysvětlení.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak nabízí se to a když někdo dominuje může hrát hru na kočku a myš kdy záměrně neodkrývá všechny karty, jak i naznačuje Helmut u jejich zlatých let. Mercedes myslím také neukazuje uplně vše a v jednotlivých módech motorů se toho dá schovat hodně, zejména když naplno jim to RP pěkně odzkouší. Na druhou stranu myslím že v roce 2017 či 2018 ukazovali svoje maxima, tam nevěřím že by v boji s Ferrari něco skrývali a první polovinu jednoznačně tahali přece jen za kratší konec.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Tak 2018 jeli určitě naplno, protože "museli" aplikovat nepopulární týmovou režii. Ještě v roce 2017 věřím že neblafovali ale jinak si myslím, že jeli naprosto na pohodu. Hlavně vloni bylo vidět jak vypustili druhou polovinu sezony ve prospěch letoška. No a letos jsou tak dominantní, že jim ani vypouštění nepomáhá vypadat nedominantně 18

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama