DISKUZE K ČLÁNKU Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Red Bull má problémy s aerodynamikou. Oblast, která byla dříve jeho doménou, mu nyní dává pořádně zabrat. Částečně kvůli špatně zkopírovanému nosu stáje Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kopírování se nezdařilo, nos Mercedesu na Red Bullu nefunguje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 30.07.2020 19:46 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 26.07.2020 00:14
Co to je od Helmuta za slint, proč jako… »
» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 26.07.2020 14:13
No vidiš to, tebe to napadne a Neweye ne. »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 27.07.2020 13:42
Tak nabízí se to a když někdo dominuje může hrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Já nic proti kopírování nemám...pokud to bude zakotvené v řádech.
              Spíš je tady jistá diskuze o dalším směřování F1...v podstatě jde o to že je to nejvyšší formulová kategorie a hovoří se o soutěži konstruktérů.
              Motory byly prakticky vždycky to co většina startovního pole nakupovala, dneska máme jednotné gumy, jednotnou řídící jednotku. Kdysi se kupovaly třeba převodovky Hewland...
              Pak se uvolnily další díly které je možné koupit...ale otázka je jestli pak tedy nekupovat celý monoposty? Jenže pak už to nebude soutěž konstruktérů..a podle mě FIA i promotér LIberty nestojí o další seriál kde bude jezdit 6 Ferrari, 6 Mercedesů, 6 Redbullů a 2 Mclareny...výjimečnost F1 spočívá v exkluzivitě.
              Proto vnímám letošní případ RP jako cestu špatným směrem.

              Čistě teoreticky...může tým který si koupí celý monopost vyhrát šampionát? Podle mě ne...protože ten kdo mu ho prodá nepochybně bude tak činit jen proto aby například odebíral body soupeřům továrního týmu...nebo jen z obchodního hlediska...ale bude se snažit zajistit aby prodané monoposty neohrozili z dlouhodobého pohledu tovární tým. Takže jakou skutečnou hodnotu to má? Ano letos může RP klidně skončit senzačně na třetím místě v šampionátu...ale dál? Dál nic...když Haas přišel do F1...překvapil svými výkony (taky díky částečnému kopírování Ferrari)...a kde je dnes?
              Podle mě svým způsobem by bylo ideální aby Mercedes, Honda a Renault neměli tovární týmy a poskytly rovnou podporu každý 3 týmům, Ferrari je výjimečné...je v F1 od začátku, oni prostě mají exkluzivitu, kdyby dodávali s plnou podporou dalším dvěma týmům mohla by mít F1 12 plnohodnotných týmů.
              A konstrukce monopostu by byla na každém z týmů...přičemž některé části monopostů můžou být unifikované aniž by to závodění ublížilo (kola, části brzd - ostatně to jsou už dneska a další které významně nejsou zásadně rozdílně a týmy je zbytečně vyrábějí nebo kupují draze).
              Osobně si myslím že Renault to udělal promyšleně a chytře...ty brzdové kanálky...a asi další díly...které jsou zařazeny na listinu dílů které si tým musí konstruovat a vyrábět sám nakonec zrazí RP vaz...leda by FIA udělala podobné řešení jako v případě Ferrari a jejich motoru...a pak bude muset RP nahradil kopírované díly vlastními...a to je s největší pravděpodobností výkonostně srazí dolů.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama